Slutspel 2023
« Föregående · 2508866 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Nånting vi måste ta med oss till nästa säsong är att vi måste börja ramla mer.. annars får vi aldrig med oss några utvisningar .. Dommarna i shl väljer att ta på resultat inte orsak..
+ 2
Sv: Slutspel 2023
FH - avdammad: Ja böter är ju ett skämt egentligen. Sånt är kaffepengar för dessa spelare
+ 2
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Tror vi kan skippa böterna. Filmning borde ge automatisk avstängning.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
BlackBay: Vi kommer ju inte våga göra nånting nu framöver. Domarna sväljer ju allt som Örebro filmar sig till.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: varje gång Örebro kommer in i zon är man nervös att dom ska råka ramla
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Inte någon match på lika villkor denna, det är tydligt. Finns ingen chans att gå segrande ur den här striden. Kan lika gärna gå till sängs…
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Slog av nu tack era jävla mutade domarsvin skulle ha slås ner alla fyra till marken
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Karlsson74: Ska stängas av minst 10 matcher och 100.000 i böter, och vid upprepade filmningar dubblas böterna och avstängningarna varje gång.
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Han som var så stor stark och manlig vid första teket mot Dahlén i första matchen. Herregud vilken pajas. Skall bli kul att kolla presskonferensen sen om vi torskar. Om Ante kommer dit vill säga.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
TD: tar han säkert alla dar i veckan om man kan gå vidare i slutspelet på den filmningen .
Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Örebro och domarna är en skam för sporten. Fyfan vilken vidrig jävla fuskare!😡😡😡😡😡
+ 8
Sv: Slutspel 2023
Aja detta får användas som tändbränsle. Ge järnet nu sista minuterna och i tredje. Denna matchserie ska hem till Timrå igen. Fuskarna ska inte få vinna.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Någonting man lärt sig av SHL 22-23 är att det lönar sig att filma. Tror nog Bromér mer än gärna betalar 5 tusen för det där målet.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: det bästa är att INGET kommer hända efter dessa vidriga dommarinsatser
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kuuuuuken... Jävla filmare.. hoppas han blir avstängd resten av säsongen .. dommarna är tyvärr under all kritik .
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Äh det är skandal!! Tom kommentatorerna reagerar kraftigt. Då vet man att det är fel.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Hur ska man få bort filmningar när man ser att det lönar sig? Frågar Kronwall.
TV:n rök här hemma! Frugan säger att jag måste lugna ner mig…
TV:n rök här hemma! Frugan säger att jag måste lugna ner mig…
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Du fan. Två mål på två jävla idiotagerande av domarna.
Hur är det möjligt på den här nivån!?
Hur är det möjligt på den här nivån!?
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: vilka filmare. Om domarna inte ens kan se den där, hur ska vi kunna vinna?
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Långben: vilken förbannat äcklig jävla plastförening. Önskar Brome allt ont på denna jord
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Herminator: Ja så ska de va alla står å styr rätt i boxen,man tar rätt avvägningar när man ska störa puckhållare.
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Helt sjukt!!! Solklarare filmning får man leta efter!!!!
Kommentatorerna skriker filmning. Avgå hela domarkåren!
Kommentatorerna skriker filmning. Avgå hela domarkåren!
+ 3
« Föregående · 2508866 · Nästa »