Slutspel 2023
« Föregående · 2509178 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
+ 12
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Så fint att se Lyytinen åka ner direkt och fira med JJ. Han rädda oss när vi behövde det som mest idag. 👍
+ 10
Sv: Slutspel 2023
Ooo fy fan va gött jävligt gött. Nu tar vi dom hemma och knäcker dom i ryggen. Ändå in i kaklet vi ska tamefan ta oss till semi..
+ 5
Sv: Slutspel 2023
{297}: Han har redan till 23/24. Eller tänker du att han ska vara här till typ 29/30?
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Tycho: Mycket såg bättre ut i den här matchen, men vad fan sysslar domarna med?
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Skarin o Ambroo skriker o kramas i TV.
Jag är rörd. Helt slut.
Nu ska jag köpa en riktigt ny TV.
Jag är rörd. Helt slut.
Nu ska jag köpa en riktigt ny TV.
+ 9
Sv: Slutspel 2023
JAAAA. Så jävla skönt. Nu kan allt hända och vi får en till hemmamatch åtminstone = bra för kassan om inte annat.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
{9908}: JAAAAAAAAAAAA!!!!
NU TAR VI DOM VÄNDER DETTA 💪🏻💪🏻💪🏻
LYYTINEN JAG ÄLSKAR DIG
NU TAR VI DOM VÄNDER DETTA 💪🏻💪🏻💪🏻
LYYTINEN JAG ÄLSKAR DIG
+ 12
Sv: Slutspel 2023
eliassjo : JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 6
Sv: Slutspel 2023
eliassjo : vevfveklgnfbenkdmfrlrnekelfdnnsmqlwlamamNXbenlslefbwkwlsll!1!1!1?1!1?1.1?1.1?1.1?11??11??
+ 3
« Föregående · 2509178 · Nästa »

