Slutspel 2023
« Föregående · 2511049 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Kommentatorerna är ju guld redan från start "Ska kolla om de där blir en filmning sen"
+ 5
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Tror det är dags att skrota "Timrå hej" innan nedsläpp och köra på de mer beprövade som vi har haft tidigare inför nästa säsong.
Blir inte alls samma drag från läktarna som det varit tidigare, finns ingen puls i låten.
Blir inte alls samma drag från läktarna som det varit tidigare, finns ingen puls i låten.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Örebro har kört bortamatcherna i hemmastället och vi kör hemma i bortastället. Ingen ordning på någonting.
Love it!
Love it!
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Det kändes ju givet. Samma sak i Sannys podd, och det gjorde även mig irriterad, men sen kom jag på att vi alltid spelar som bäst när vi inte är så haussade. Jag tolkar det som något positivt. Giv oss frid!
Sv: Slutspel 2023
Är så FÖRBANNAT trött på att det är sånt fokus på FBK - FHC.
Inte en enda jävla match som vi har huvudfokus och lite extra uppsnack..
Inte en enda jävla match som vi har huvudfokus och lite extra uppsnack..
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: exakt min tanke, bra att uppmärksamma hans filmning men hoppas fokus hamnar på det viktigaste
+ 4
Sv: Slutspel 2023
eliassjo : Broström och Salming sträckte upp armen och hälsade bortaklacken på sin tid! Men dom filmade inte heller!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kom igen nu Timrå ik nu kör vi gasen i botten och kör över dom helt och hållet. Böka in nåra puckar och hål defensiven. Kör hårt och ändå in i kaklet.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
eliassjo : Haha, hoppas vi inte jagar igång karln nu bara. Han har ju varit rätt osynlig hittils. 🙈
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Jacob Johansson värmer upp i bortatröjan. Det bör innebära att vi kommer spela i vita stället.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
ALERT ALERT!!! 2 sittplats säljes pga sjukdom. D-sektionen, platser bredvid varandra. 380 kr st = inköpspris...Meddela mig i inkorgen här vid intresse ASAP
Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Lev rullan på sittplats nu, ge mig gåshud i tv soffan. Ikväll är det bara vinst som gäller!!
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Rönnberg gav förvisso väldigt mycket beröm till Timrå i studion senast, hur vi gått från kval till topp 5 på en säsong.
För mig kommer aldrig någon slå Virus Lindberg i sitt Timråhateri.
Westberg kan få en match i HA mellan Tingsryd och Almtuna en regnig Novemberdag att låta som SM-finalen i match 7, det är dom matcherna han är som bäst tycker jag.
När det redan är tillräcklig dramaturgi i en slutspelsmatch om Le Mat, då bör han ta ett steg tillbaks och låta matchen tala lite mer istället.
För mig kommer aldrig någon slå Virus Lindberg i sitt Timråhateri.
Westberg kan få en match i HA mellan Tingsryd och Almtuna en regnig Novemberdag att låta som SM-finalen i match 7, det är dom matcherna han är som bäst tycker jag.
När det redan är tillräcklig dramaturgi i en slutspelsmatch om Le Mat, då bör han ta ett steg tillbaks och låta matchen tala lite mer istället.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Natthaj: Nu varvar man upp,
Timrå tisha på - check.
Matchtröja på - check.
Original halsduk på - check.
Z-keps på check.
Ready to rumle - Let's empty the tank Boyz- check.
Nu avfärd mot NHC-Arena - check!
Timrå tisha på - check.
Matchtröja på - check.
Original halsduk på - check.
Z-keps på check.
Ready to rumle - Let's empty the tank Boyz- check.
Nu avfärd mot NHC-Arena - check!
+ 12
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Jag glömde nog nämna Lars eftersom han mest kör HA, men han är bra också.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Andersson: För egen del bryr jag mig inte en sekund vem som kommenterar. Jag fokuserar på spelet och publikreaktioner. Jag är långt ifrån Ladan men jag försöker mentalt förflytta mig dit.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Åker vi i kväll så hoppas jag att publiken ställer sig upp och applåderar för en alldeles fantastisk säsong.
+ 12
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Tyvärr tyck int ja hann leverera somm hann ska!!
Upp tä bevis ikväll 💪💪💪🎉🎉🎉
Upp tä bevis ikväll 💪💪💪🎉🎉🎉
+ 1
Sv: Slutspel 2023
För övrigt vill jag ha Lars Lindborg , men han verkar koncentrera sig på slutstriden i allsvenskan
+ 3
« Föregående · 2511049 · Nästa »
