Slutspel 2023
« Föregående · 2513440 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
eliassjo : Den största skillnaden är ändå målvaktsspelet. Tyvärr. Johansson har gjort en fenomenal säsong men i slutspelet har han inte alls levererat. På tok för enkla mål gång efter gång.
Nästa år, med bättre konkurrens, kan han mycket väl bli en bra slutspelsmålvakt. Idag känns han orolig och fladdrig. Han viftar med händerna konstant mot domarna. Enroth känns som lugnet själv och alla puckar hamnar på honom.
Jävligt surt att det skulle bli så här i sista matchen. Hyfsat jävla antiklimax. Men va faan - 20 minuter kvar. Ös på utav helvete bara.
Nästa år, med bättre konkurrens, kan han mycket väl bli en bra slutspelsmålvakt. Idag känns han orolig och fladdrig. Han viftar med händerna konstant mot domarna. Enroth känns som lugnet själv och alla puckar hamnar på honom.
Jävligt surt att det skulle bli så här i sista matchen. Hyfsat jävla antiklimax. Men va faan - 20 minuter kvar. Ös på utav helvete bara.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Ser lite trötta ut idag, bra drag på bortastå.
#28 Forsmark bäst hittills. Heja Timrå!
#28 Forsmark bäst hittills. Heja Timrå!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
just nu inget som talar för oss,
men större Under har hänt, allt är upp till timrå,
för dålig nivå hittills,
men större Under har hänt, allt är upp till timrå,
för dålig nivå hittills,
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Simmalugnt: Hoppas jag verkligen inte.
Absolut, fysik in.
Men spelare med psykopatiska drag ser jag helst inte i Timrå.
Absolut, fysik in.
Men spelare med psykopatiska drag ser jag helst inte i Timrå.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Hadde förväntat mig en tät och bra match.. jämn och att det kanke en övertid .förväntade mig att alla gör sitt och ger 100% ..
Ist är det slarv håglöst och utskåpning, snudd på förnedring . Vi är inte ens nära ...finns inte en chans att Timrå vänder detta .
Nä nu går man ut med hunden .. syns till hösten . 👋
Ist är det slarv håglöst och utskåpning, snudd på förnedring . Vi är inte ens nära ...finns inte en chans att Timrå vänder detta .
Nä nu går man ut med hunden .. syns till hösten . 👋
+ 5
Sv: Slutspel 2023
{297}: När ingenting fungerar, alls. Hade inte en lika seg Erixon gjort någon skillnad. Men vi ser saken olika. Gott så.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Vi har nog aldrig vunnit en match den hära säsongen när Ante har sagt "Det är en härlig känsla i laget, vi måste bara hålla oss till grundspelet."
+ 1
Sv: Slutspel 2023
EXPLORERSMÅLAND: Jo om man inte gör ett bättre 3 mot 1 än sådär så vinner vi aldrig denna match. Det där kan ha varit vår väg in i matchen.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
{7043}: Förstår inte vad du menar, vi saknar vår bästa defensiva back och på hans plats (tid) spelar Per Svensson som inte har något i SHL att göra. Klart som fan det påverkar spelet. Per Svensson är ju ansvarig för 1,5 baklängesmål bara idag.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: 7 skott på mål på två perioder. Sämsta matchen vi har gjort i år? I game 7 suck
Gå all in framåt nu gå kort på folk och toppa
Spelar ingen roll om det blir 0-3 eller 0-5
Sen kommer vi 3 mot 1 på slutet och slarvar bort läget fy fan :(
Gå all in framåt nu gå kort på folk och toppa
Spelar ingen roll om det blir 0-3 eller 0-5
Sen kommer vi 3 mot 1 på slutet och slarvar bort läget fy fan :(
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Jag saknar alla typer av anfall som slutar med en möjlig målchans. Vi har väl inte haft ett enda seriöst försök att ens få till ett mål innan den som hände precis nu?
Det är apatiskt och rätt värdelöst.
Det är apatiskt och rätt värdelöst.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Ja det här avgjorde öret snabbt tyvärr . Starkt ändå att spela kvartsfinal andra året . Bara bygga vidare . Kanske lite tyngd och storlek nästa säsong ?
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: tycker dock att forsmark har varit en av dom bättre spelarna. Nu har förvisso alla varit sämst men ändå
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Vi kör som björklöven gjorde mot oss och året därpå mot Hv71. Starka forwards, för tunna och för få backar som i slutänden kostar oss matchserien. Hett tips Kapanen: gå inte in i nästa grundserie med 6 seniorbackar. 🥸
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Bara lösa skicka iväg Hanzel gammal trött bara lönen gubben tänker på. In med Emil Sylvegård en gris som gör allt för att vinna hoppas rykten stämmer 💪🇨🇦
+ 2
Sv: Slutspel 2023
{297}: Det är ju bara spekulationer. Hela laget är ju under isen, tror du Erixon hade spelat som en stjärna eller?
+ 3
Sv: Slutspel 2023
SCAarena:
Ja nästa säsong måste vi bli ett starkare hemmalag. Håller inte vara så svaga hemma som vi varit.
Ja nästa säsong måste vi bli ett starkare hemmalag. Håller inte vara så svaga hemma som vi varit.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
EXPLORERSMÅLAND: Att ett sånt jävla skitlag som Örebro ska få köra över oss i en avgörande match är rent ut sagt bedrövligt. Vi ägde dom de två sensste matcherna
+ 4
Sv: Slutspel 2023
eliassjo : Fan ta denna match! Helt åt skogen va jag är förbannad.
Jaja, nya tag i SCA Arena nästa säsong och bort med spelarna som inte tillför något.
Jaja, nya tag i SCA Arena nästa säsong och bort med spelarna som inte tillför något.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Asch hörrni. Nu ska vi hylla Timrås fina säsong! De blev klart bättre än vad jag trodde. Surt ja, men vi får se fram emot nästa säsong med tillförsikt! Ja just ja, jag höll ju på att damma av hyllorna.
+ 14
Sv: Slutspel 2023
hur i hela helvete kan man inte vara mer påslagen i en sådan match???? helt sjukt. Man skäms över att dom avslutat säsongen på detta sätt. Spyr på denna skit
+ 4
Sv: Slutspel 2023
{7043}: Det är väl klart att Erixon hade gjort skillnad, han är vår bästa defensiva back, han hade inte gått bort sig som Svensson i den här matchen.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Läktarproffset: Juel kommer behöva vara vältränad, kommer ha klar förstaspade.
+ 11
Sv: Slutspel 2023
{7043}: Lander och Dahlen var inne tillsammans nu och skapade. Toppa laget och kör Dahlen Lander Pettersson och gå all in ända chansen
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Om man kunde spola tillbaka klockan en timme och sen strunta i att kolla på den här misären...
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Bör Tim Juel vara orolig för speltid till hösten? Verkar vara helt ohotad Jacke. Inte för att man kan klandra honom i afton men en förändring måste ju ske.
+ 3
« Föregående · 2513440 · Nästa »
Hoppas vi får in Elias Pettersson till nästa säsong, EP känner honom. Enligt ryktena alltså.