Slutspel 2023
« Föregående · 2513623 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Kebab_House: Snälla hockeygud. Låt rättvisan skipa, vi har hockeydjävulen Örebro och Domarn emot oss. Men du är ju större. Amen. 🙏
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Älskar när dahlen tar tre snabba skär och bryter in och passar i tredje skäret. Mer sånt!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: 3-2 nu jövlar grabbar tar vi dom!
Dahlen till Lander framför mål pang!
Kom igen ligg på ge era sista krafter nu dramatik!
Dahlen till Lander framför mål pang!
Kom igen ligg på ge era sista krafter nu dramatik!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Herminator: Dåliga avslut med, får en perfekt passning för att skjuta direkt medans Enroth håller på att flytta sig men han väntar och skickar den utanför
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Dahlén måste ju kunna knäppa iväg ett direktskott när han har halva målet öppet. Där väljer han att ta emot och sikta in sig men träffar inte ens kassen. Det är svagt.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
sargad: Synd att dom bestämde sig för att man strösslar puckar till höger och vänster. Man vill så gärna avgöra och spelar mycket svårare än man behöver.
Nytt pp. Enkelt. Slagga från blå. Kom igen.
Nytt pp. Enkelt. Slagga från blå. Kom igen.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kebab_House: Palola och Hanzl i PP, ja vafan vi har det material vi har. Nu är det faktiskt Dahlén som slår bort två puckar i PP.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Det här visar ganska tydligt att plastkukörebro stoppat stora sedelbuntar i fickorna på domarna. Örebro må vara ett skapligt lag, MEN! Deras filmningar och domarfördelar äcklar hockeysverige. Må dom aldrig vinna något stort. Dra åt helvete!
Tack Timrå för en fantastisk säsong hur det än går i den här matchen.
Tack Timrå för en fantastisk säsong hur det än går i den här matchen.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Nog för att Timrå varit jävligt duktig på att ta onödiga utvisningar. Men när det så uppenbart match efter match att domarna bara ser det Timrå gör tappar jag glädjen att titta. Hur ska man ens vinna när man inte tävlar på lika villkor?
+ 8
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Stå och tjut Rissanen. Ni rånade just ett PP för Timrå. Knip glappkäften.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
{10242}: Hoppas han går fullständigt lös, vad ska de ge han 5000 i böter? Dags att hyra in utländska domare i slutspelet
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Henrik_Tikare: Jamen dåså..
"Svart på vitt" att det inte spelat någon roll hur vi agerat i afton.
Dom hade alltså bestämt sig i förväg. Det är "idrott".
"Svart på vitt" att det inte spelat någon roll hur vi agerat i afton.
Dom hade alltså bestämt sig i förväg. Det är "idrott".
+ 3
Sv: Slutspel 2023
The great one: Äsch duvet hur det är, Didrik hade en löstand och den tappade han nyss
+ 3
Sv: Slutspel 2023
{297}:
Man förstår ingenting. Varför åker ens Stenqvist? Strömberg tappar 1 liter blod i ansiktet. Tror Domarn att han bet sig i läppen? Skandal.
Man förstår ingenting. Varför åker ens Stenqvist? Strömberg tappar 1 liter blod i ansiktet. Tror Domarn att han bet sig i läppen? Skandal.
+ 3
« Föregående · 2513623 · Nästa »