1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Surt


Surt
Måste säga att jag tycker det är tråkigt att Mats Hansson lämnar klubben.
Av flera anledningar:
1) Egen produkt
2) Ung och lovande
3) Offensiv/kreativ back, nått vi inte är bortskämda med.

Summa summarum tycker jag det är en förlust för föreningen.
Men enligt ryktet så gillade ju inte Kenta Mats nått vidare. Vilket man också
kunde märka på hans begränsade speltid. I år var han betydligt bättre än både Johansson och Svedberg, men fick väl inte mer spel än nån av dem.
Tråkigt, men samtidigt kanske det bästa som kunde hända för Mats personligen. Förhoppningsvis hamnar han i en klubb där han får chansen att utvecklas på ett bättre sätt.

« · 692515
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.