1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen
« · 212462 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Ångestfyllda kommentarer
Chief och westerlind: Huvudsaken att ni har ångest - på vilket sätt spelar inte så stor roll.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
westerlind: Skrävlare där...

Sv: Ångestfyllda kommentarer
Chief: En brynässupporter kan få ångest utan viktökning.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
dr Dängroth:

Nu är ju inte jag inloggad så jag känner att jag får svara i jags frånvaro.

För det första så bör ditt snillerika inlägg belönas. Självklart med en plats bland de tjugo bästa ångestfyllda kommentarerna. Det ska också nämnas att du redan har en plats i finrummet om du nu inte redan visste om det - det är lätt att ta emot passningarna när dom sitter på bladet.

Timrå IK - passar på bladet.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: Av personlig erfarenhet vet jag att några kilos viktökning kan vara nog så ångestframkallande det också...

Sv: Ångestfyllda kommentarer
Jag min kära plastdotter:

Nu tänkte väl jag mer på årets upplaga utav Timrå IK. Ser ju ut som dom har sugit i sig helium mest hela säsongen - någonting är fel?

Annars så finns det inte mycket logik i det jag skriver, det har du väl lärt dig vid det här laget.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
Jag:...viktökning...papa mike! Ångestfyllda kommentarer.. jahaja vad är det som pågår egentligen?

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66:

"Timrå IK - om du vill tappa ett par kilo extra" Jag har då inte tappat några kilon. Däremot har jag nog fått lite extra tillskott. Jag förstår inte logiken med det här papa miike!

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66:

Underbart beklämmande läsning. Jag förstår att du placerat den längst ner i bottenträsket av din presentation. Urk, det är som att läsa elitserietabellen.

PS. Jag blev lite nyfiken på er Sportauktion: "Strimmasouveriner", vad är det - Har ni inte stavat fel? Kan det vara "surviner"? I så fall kan ni räkna med mig - jag ska bjuda hårt: Skulle vara spännande att se om Lill-Strimma sög i sig lika välgörande brygder som jag gjorde i min ungdom - man blev förvånad varje gång över de oförglömliga smaksensationer som gick att frambringa ur en 25-liters plastdunk.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: Du är bara tung i gumpen efter Löta-racet med Rollban. Sluta med ärtsoppa på torsdagarna.
Ryggskott när du skulle byta stål, åk ner o slip hos Lasse så ordnar det sig sen kan du tare i dalen o gå rak i ryggen

Sv: Ångestfyllda kommentarer
Signatur: Den var stenklar, bubblade sig in lite nerifrån men lär säkert avancera framgenom september-december under själva ångestfestivalen.

Timrå IK - när din dödslängtan inte längre räcker till.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
rådbjer: Jo men Brynäsingarna börjar att lära sig mer och mer(Dom är lite orutinerad ännu.) Har faktiskt knuffat in ett par "Brynäsbubblare" på topplistan.

Timrå IK - om du vill tappa ett par kilon extra.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: Den här tråden borde vara gjuten på ångestfestivalen:

Säsongens 5 (största) floppar

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: Dom andra lagens fans ligger lååååååångt efter oss i utvecklingen!

Timrå IK - ger ångesten ett ansikte!

Sv: Ångestfyllda kommentarer
rådbjer: Ruta 1-tråden slog sig direkt in på en hedrande 6:e plats.

Timrå IK - ett sätt att hålla ångesten på plats.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: Förrseten också! :))

Sv: Ångestfyllda kommentarer
rådbjer: Hittade igen tråden och det är ju just sånhäringa dödsångest som jag suktar efter.

Förrseten så är ord som ångset mycket lätt att skriva fel på tangentbordet ;)

HH snackar nog om den gamla goa tiden.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
Ett tips till, till din deppiga sida: Tråden "Ruta 1" där Smokey o jag konstaterar att: "Begravningar är underskattade nöjen!"

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: Ok, nu blev jag deppad igen men det är ju som det ska vara!
Förstår inte vad det är för ljus HH yrar om?

Tips på fler ångestinlägg: Smokey the king som vanligt :((

Tråden: "Lägsta nivå?" 030109 o "ny nivå på silly season" 03 nånting.

Kanske liite optimistisk men ändå rätt ångsetframkallande

Sv: Ångestfyllda kommentarer
HH: Det är just detta som du nu tar upp som är de jobbiga i det hela(Svunna tider). Klart att man ser ett svagt ljus långt bort i horisonten. Var bara lugn - allt kommer att återgå till det normala tids nog.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: Jag ser ett stort j-la svart hål jag skådar genom det ser mörkret i fjärran ser ångest depretioner min mage värker huvudet sprängs

upptäcker att det svarta hålet är av gummi och ångesten är en gammal fobi från svunna tider liksom depretionen,

Jag ser åter ljuset som jag sett hela tiden lika vacker lika fin äro framtiden

Sv: Ångestfyllda kommentarer
rådbjer: Jag tycker att du ska fortsätta att vara deprimerad och inte imponerad - det är ganska onödigt. Efter snöfall så kommer det slask - glöm inte det.

Hittar ni några fler gamla/nya godbitar som jag av någon konstig anledning har missat på topplistan så ber jag er kontakta mig för en överläggning.

/The CEO of ÅNGESTFYLLDA KOMMENTARER.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: Det ju det jag menade, man ska inte skriva när man har hällt i sig en burk Cipramil på fastande mage!

Ångesten, liksom fallerar, i ett tillstånd av ödesmättad insikt.
Nu kom ju Willysson med ett annat tips, som jag tyvärr glömt namnet på.
Ska fråga min psykosdr. om han har nåt inflammationshämmande för hjärnan!

Sv: Ångestfyllda kommentarer
rådbjer: Ursäkta, imponerad, tror jag att det var jag menade!
Dom är ju så lika dom här uttrycken!

Sv: Ångestfyllda kommentarer
rådbjer: En får bocke och buge för att man än en gång har lyckats dragit ner en realistiskt optimist ner i de ångestfyllda träsken.

Ska också tilläggas att du ligger bra till för en mittplacering med tråden "Cipramil gör underverk". Men tråden behöver en mer genomarbetad och rakryggad ångeststruktur - det är lite för mycket positivt i den ännu.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: En gedigen o väl genomarbetad presentation från din sida, jag är djupt deprimerad!

Hur kom du på att sammanställa allt detta?
Har du läst boken: "77 1/3 sätt att bota din ångest o 1 sätt att få den tillbaks"?

Själv är man så ångestfylld att man ser denna presentation som en uppmuntran o en glädjefylld stund!

Som sagt jag är djupt deprimerad över det sätt du har glatt mig!

Sv: Ångestfyllda kommentarer
RoW: Måste vara fel på servern? Klart att sökord som Timrå måste finnas med. Testa då med Brynäs istället. Annars så får man ta ett snack med grågubbarna under ångestfestivalen att dom tar och uppdaterar hemsidan.

Sv: Ångestfyllda kommentarer
mike66: Sökte under "Terapiområden" men hittade inte Timrå IK ...

Ångestfyllda kommentarer
Grattis Smokey!

Som direkt klev upp och snodde åt sig 1:a-platsen på 20-topplistan över ångestfyllda kommentarer här på HS - den finns att beskåda på min mycket blytunga och alltid lika uppdaterade presentation.

Sv: När släpps biljetterna?
dr-nix: Du har så rätt. Betalar för två, resten faktureras efteråt. Vilket är ett ganska bra sätt faktiskt, här har nån tänkt till. :)

Sv: När släpps biljetterna?
HH: man köpte hela häftet (biljetter till alla eventuella matcher) men man betalar bara för 2st matcher resten faktureras till dig eftersom.

Sv: När släpps biljetterna?
HH:
vet att föetagen betalar för varje match, de vi har kostar tex 250 per match nu i slutspelet, kan tänka mig att vi blir fakturerad efter antal matcher som det blev i efterhand.

Sv: När släpps biljetterna?
Mr Magoo: Hur funkar det med att få köpa ut slutspelsbiljetter i förväg, ett slutspel är väl bässt av sju, och kan där med vara över på två hemma matcher,,,,,, men kan även bli himla långt,,, dom kanske fått erbjdande om att köpa till första hemma matchen

Sv: När släpps biljetterna?
Tror att det är så att dom som har säsongskort har fått något erbjudande om att köpa ut slutspelsbiljetter tidigare än oss som inte har säsongskort.

Sv: När släpps biljetterna?
Per HApps: dom som har säsongskort har fått erbjudande om att köpa biljetter till slutspelet. Så dom kan köpa sin biljetter redan nu. Annars 24/2 kl 11.00

Sv: När släpps biljetterna?
Jag: ja förmodligen, inte tidigare iaf.

Sv: När släpps biljetterna?
rådbjer:
Grannen köpte ut sina ståplatsbiljetter förra veckan.
Det sa han i alla fall .

Så det är nog bara att ringa in på kansliet och fråga, såvida inte informationen finns att tillgå på hemsidan.

Sv: När släpps biljetterna?
rådbjer: Släpps biljetterna samtidigt på ATG ombuden? Brukar alltid köpa biljetterna där..

Sv: När släpps biljetterna?
RDG: Tänkte göra en flopp sida om Timrå jag med.
Red Snigels skulle den heta :))

Sv: När släpps biljetterna?
RDG: vilken jävla sida alltså...

Sv: När släpps biljetterna?
stämmer att det är 11.00. Det lär bli ett stort sug efter biljetter.

Sv: När släpps biljetterna?
Floppa är inte älskad överallt tydligen..

Sv: När släpps biljetterna?
LeinaD:
Antar att det är 11.00 som gäller, de brukar släppas då i och med att Entre sundsvall som säljer öppnar då..

Sv: När släpps biljetterna?
matsby: Vilken tid på dygnet släpps biljetterna då?

Sv: När släpps biljetterna?
rådbjer:
Kollade precis på Ticnet och det är mer eller mindre fullbokat redan i kvarten för FBK, hur tusan skall det då bli den 24/2 när TIK släpper sina?
Läge att ta semester den dagen tror jag..

Sv: När släpps biljetterna?
matsby: Tydligen.
Själv hoppas jag innerligt att vi kan hålla undan för FBK till slutet, så att vi har möjlighet till en 7:e match hemma även i en ev. semi.

Risken finns ju att vi kanske får möta FBK i semin om vi hamnar 2:a o dom 3:a.

Fast först kvarten o jag hoppas innerligt att säsongen inte tar slut där, för det innebär att min hockeysäsong slutar den 15/2 mot Luleå ev. Modo borta den 22/2.

Sv: När släpps biljetterna?
rådbjer:
FBK måste vara väldigt självsäkra på att hamna bland de 4 i och med att de släppt biljetterna till kvartsfinalerna, 7 matcher kvar och de har 13 poäng ner till HV71 som ligger på 5 plats.

Sv: När släpps biljetterna?
El Maco: Var i Malaysia då, hängde på Internetcafeet hela tiden!

Malaysianerna (säger man så?) stirrade på en som om var galen när man skrek rätt ut: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! efter det att man fått reda på resultaten!

Kom hem så att man hann se den oförglömliga upplösningen!

Man stod där svart som en skomakarneger med ögonvitorna uppfällda o lysande som 2 Hellaslampor på läktaren!

Oj oj oj, nu ser man fram emot semifinalserien, spara några biljetter till mig!
Annars kan jag ju alltid snacka med Strumpan om biljetter under palmerna! :))

Sv: När släpps biljetterna?
rådbjer: Jag var en vecka i Mexico i början av april 2000... Jag kan inte påstå att jag ondade på laget i matcherna mot Västerås, Linköping och Björklöven. Det hade inte gjort ont om laget hade kvalificerat sig tidigare. Men som det blev, att jag hann hem och laget fick avgöra hemma i sista omgången, snacka om succéupplösning. Men tack för att det finns internetcaféer.

Sv: När släpps biljetterna?
matsby: Jajamensan!

Problemet för TIK är att massören försvinner, ska säga till min granne att hon får klämma försiktigt på pojkarna, om hon nu får rycka in :))

« · 212462 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer