« Föregående · 206739 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: TIK-MIF
SMÅLAND: Hallå där unge man!
Jo de lämnade Jönköping med tåget till Göteborg i fredags eftermiddag. Men på grund av att det snöat i bland annat England så var planet inställt så jag var tvungen att fixa ett dubbelrunm på Hotell Onyxen mittemot Scandinavium. Tyvärr kunde de inte åka hem idag så de blir kvar till imorgon kväll. Eventuellt sitter de nu och ser på VF-LIF innan det bär av ut på Avenyn.
Var mycket trevligt att träffa alla Timråiter som begett sig till Kinnarps Arena från när och fjärran. Hoppas vi får se er alla igen när det nu blir... kanske en kvarts- eller semifinal? Hur det än blir hoppas jag att ni alla hade lika trevligt som jag hade och att vi nästa gång blir ännu fler och låter ännu mer. Hoppas också att ni alla fick en säker hemfärd.
Sköt om er så ses vi framöver!
Jo de lämnade Jönköping med tåget till Göteborg i fredags eftermiddag. Men på grund av att det snöat i bland annat England så var planet inställt så jag var tvungen att fixa ett dubbelrunm på Hotell Onyxen mittemot Scandinavium. Tyvärr kunde de inte åka hem idag så de blir kvar till imorgon kväll. Eventuellt sitter de nu och ser på VF-LIF innan det bär av ut på Avenyn.
Var mycket trevligt att träffa alla Timråiter som begett sig till Kinnarps Arena från när och fjärran. Hoppas vi får se er alla igen när det nu blir... kanske en kvarts- eller semifinal? Hur det än blir hoppas jag att ni alla hade lika trevligt som jag hade och att vi nästa gång blir ännu fler och låter ännu mer. Hoppas också att ni alla fick en säker hemfärd.
Sköt om er så ses vi framöver!
Sv: TIK-MIF
rådbjer: Ja ibland missar man mellanslaget då blir det sååå fel..
Ja mitt möte med gud var en stor upplevelse...
Måste säga det att han var en underbar person och en hejare till hejarklacksledare....
Han var som en diktator.....
Han stod längst ner på längtaren och alla var som trollbundna till honom...
Han påminde alla som var sura att de skulle vara glada och han hade bra kontakt med ordningsvakterna....
Nä......jag LÄNGTAR redan till mitt nästa möte med denna FANTASTISKA människa.....
Men.....den 15/2 då hoppas jag att jag får träffa alla ER andra på västra stå......det LÄNGTAR jag mest efter just nu.....
Tänk att få se RETURMATCHEN mellan Bulan o Sjögren....!!!
Och Parta loss ORDENTLIGT i ladan......
Bara två veckor dit......GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!!!
Ja mitt möte med gud var en stor upplevelse...
Måste säga det att han var en underbar person och en hejare till hejarklacksledare....
Han var som en diktator.....
Han stod längst ner på längtaren och alla var som trollbundna till honom...
Han påminde alla som var sura att de skulle vara glada och han hade bra kontakt med ordningsvakterna....
Nä......jag LÄNGTAR redan till mitt nästa möte med denna FANTASTISKA människa.....
Men.....den 15/2 då hoppas jag att jag får träffa alla ER andra på västra stå......det LÄNGTAR jag mest efter just nu.....
Tänk att få se RETURMATCHEN mellan Bulan o Sjögren....!!!
Och Parta loss ORDENTLIGT i ladan......
Bara två veckor dit......GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!!!
Sv: TIK-MIF
SMÅLAND: Du har ju iallafall haft den äran att du fått träffa honom.
Själv har man bara fått snacka med honom litegrann i telefon, när man ville ha en tröstande axel att gråta ut mot under förra säsongen.
Han lät då trevlig, men man kanske blir rädd när man får syn på honom. :))
Nä, då ska försöka få till n¨åt möte nån gång underlivet!
Själv har man bara fått snacka med honom litegrann i telefon, när man ville ha en tröstande axel att gråta ut mot under förra säsongen.
Han lät då trevlig, men man kanske blir rädd när man får syn på honom. :))
Nä, då ska försöka få till n¨åt möte nån gång underlivet!
Sv: TIK-MIF
Ja vi slipper ju Fokin idag iallafall och enligt AB så har Micke Lind fått en ny skada(knä)....om jag inte minns fel så var det ljumskarna som strulade.....
De hade ju iallafall ett bra matchtips:4-1 till Timrå.....
En fråga till käre gud:Hur mår du efter HV-matchen?Orolig..
Ja,har tänkt så mycke på dig......har du repat dig ännu???
Det var ju tur att inte Liv mamma blev sur på dig!!!
Har du lika fin form idag som i torsdags??
De hade ju iallafall ett bra matchtips:4-1 till Timrå.....
En fråga till käre gud:Hur mår du efter HV-matchen?Orolig..
Ja,har tänkt så mycke på dig......har du repat dig ännu???
Det var ju tur att inte Liv mamma blev sur på dig!!!
Har du lika fin form idag som i torsdags??
Sv: TIK-MIF
hassebasse: Vem fan bryr sig om Djurgården det finns ju betydligt svårare lag att möta i en kvartsfinal än dom. Tänk bara att få möta ett slutspelslag från Luleå som alltid är svårt att vinna mot speciellt på borta is. Och Färjestad är inte helt lätt att slå heller. Jag ser gärna en kvartsfinal i Globen om det inte vore för den dåliga stämmningen där hoppas fansen skärper sig till slutspelet. TIK-Färjestad i final men TIK vinst efter 4 matcher
Sv: TIK-MIF
hassebasse: Kul att höra.....själv ska jag på 60-års kalas så det blir väl att smyga till radion ibland och tjuvlyssna....inte populärt av sambon....men va fan gör man.....man vill ju inte missa när Timrå IK vinner...
Krya på dig och somna inte i den sköna fåtöljen.....det är lätt hänt närman dricker SEGERSKUMPA.......plus att man blir flamsig som en kärring......
Nä tacka vet jag Norrlandsguld av den starkare sorten och hembränt då mår jag som bäst......fast det ska vara riktigt hembränt inte sånt där j-a dåligt som bara smakar finkel....
Nä......60-års kalas,sportradion(i smyg) och en massa Scottis Whiskey så man blir varm i kläderna.....så blir det för mig idag och så en dusch(en vecka sedan sist).....
Heja heja heja Timråååååh Timrå IK är dom BÄSTA!!
SKÅL TAMJEFAN!!!!
Krya på dig och somna inte i den sköna fåtöljen.....det är lätt hänt närman dricker SEGERSKUMPA.......plus att man blir flamsig som en kärring......
Nä tacka vet jag Norrlandsguld av den starkare sorten och hembränt då mår jag som bäst......fast det ska vara riktigt hembränt inte sånt där j-a dåligt som bara smakar finkel....
Nä......60-års kalas,sportradion(i smyg) och en massa Scottis Whiskey så man blir varm i kläderna.....så blir det för mig idag och så en dusch(en vecka sedan sist).....
Heja heja heja Timråååååh Timrå IK är dom BÄSTA!!
SKÅL TAMJEFAN!!!!
Sv: TIK-MIF
Zoogin:
I dag håller jag med SMÅLAND !!
Eftersom jag inte röker, så avstår jag från Cuba-Garren!!!
Däremot får det bli SEGERSKUMPA.
Lutar mig bakåt i fåtöljen i eftermiddag, och följer matchen på Radio-sporten, samt Text-TV. ( Lätt förkyld, samt "trött" ).
TIK vinner med klara 7 - 3 !
Passar bra för hela laget att få vila efter dagens match, och se´n köra igång den stenhårda träningen inför slutspelet.
Det som är MEST spännande just nu, är vilket lag som lottas mot TIMRÅ IK i Kvartsfinalen. ( Hoppas vi slipper Djurgården ).
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
I dag håller jag med SMÅLAND !!
Eftersom jag inte röker, så avstår jag från Cuba-Garren!!!
Däremot får det bli SEGERSKUMPA.
Lutar mig bakåt i fåtöljen i eftermiddag, och följer matchen på Radio-sporten, samt Text-TV. ( Lätt förkyld, samt "trött" ).
TIK vinner med klara 7 - 3 !
Passar bra för hela laget att få vila efter dagens match, och se´n köra igång den stenhårda träningen inför slutspelet.
Det som är MEST spännande just nu, är vilket lag som lottas mot TIMRÅ IK i Kvartsfinalen. ( Hoppas vi slipper Djurgården ).
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Cipramil gör underverk
SMÅLAND: Viagra, visst är det bra mot celluiter o blodomloppet?
Själv är jag lycklig, mycket lycklig, jag såg Carlsson flyga förbi mitt fönster alldeles nyss!
Ikväll skjuter vi Skåne tillbaka till Danmark!
Själv är jag lycklig, mycket lycklig, jag såg Carlsson flyga förbi mitt fönster alldeles nyss!
Ikväll skjuter vi Skåne tillbaka till Danmark!
Sv: Cipramil gör underverk
rådbjer: Jag åt Viagra idag på morgonen och det gav mig susen nu på morgonen........KROZZA Malmoe........extra tuggummi till Pelle Bäckman i eftermiddag.....
Cipramil gör underverk
Knaprade en hel del Cipramil till frukost o jag måste säga det att jag hade fel när jag sa att jag aldrig mer vara positiv i mitt tips inför matchen.
Tror att vi fixar det hela idag, fjunisarna, kommer att åka byxorna av malmoebackarna, dom kommer att står som koner på övningskörningsbanan i Saltvik, norr om H-sand!!
Dessutom komme Lind tillbaka om nån vecka o då blir vi åter igen Big Mean Red Killing Machine!
Nää, man är inte sämre karl än att man kan ändra sig, Tips inför kvällen TIK- MIF 4-2.
Moooaaaahhahaha ha ha ha ha hihihihi
Tror att vi fixar det hela idag, fjunisarna, kommer att åka byxorna av malmoebackarna, dom kommer att står som koner på övningskörningsbanan i Saltvik, norr om H-sand!!
Dessutom komme Lind tillbaka om nån vecka o då blir vi åter igen Big Mean Red Killing Machine!
Nää, man är inte sämre karl än att man kan ändra sig, Tips inför kvällen TIK- MIF 4-2.
Moooaaaahhahaha ha ha ha ha hihihihi
Sv: Dagen efter
gud: Jo, det var en liten parvel på några år med tillhörande förälder/farförälder, som lämnade läktaren. Å andra sidan har jag sett småbarn lämna matineer, när det blivit för spännande, dessutom vann de ju matchen, så det finns inget att klaga på.
Kanske en ny karriär för dig som stämningshöjare på biografer, när de fått in barnfilmer som floppat? ;-)
Kanske en ny karriär för dig som stämningshöjare på biografer, när de fått in barnfilmer som floppat? ;-)
TIK-MIF
Dagens domare:
Referee: Ulf Rådbjer
Linesmen: Klas Nilsson och Magnus Näslund.
--
Äntligen en "riktig" domare i Timrå isstadion. Fast vi får väl se vilket humör han är på...
Referee: Ulf Rådbjer
Linesmen: Klas Nilsson och Magnus Näslund.
--
Äntligen en "riktig" domare i Timrå isstadion. Fast vi får väl se vilket humör han är på...
Sv: Kommer det nya spelare?
Laget som jobbat fram denna position i serien är bra. Förstärkning hade underlättat just nu men å andra sidan är det uppehåll snart.
Då frisknar spelare till sig, blir friade från avstängningar och förhoppningsvis fria från skador. Kuzminskis data följer i länk.
Då frisknar spelare till sig, blir friade från avstängningar och förhoppningsvis fria från skador. Kuzminskis data följer i länk.
Sv: Kommer det nya spelare?
Hälge: Ja naturligtvis. Hade dock personligen hellre sett Fagerström som reservkeeper
Sv: Kommer det nya spelare?
rådbjer: Lauritzen, Lundin och Hansson. Vem är den fjärde junioren mor MIF?
Sv: Kommer det nya spelare?
rådbjer: Jag förstår det. Men slutspelet är ju så gott som klart för er. Så jag tror inte dom gör bort sig Man ger det där extra när man får chansen att spela med dom stora killarna! Dom sjuka spelarna får chansen att bli friska.
Sv: Kommer det nya spelare?
HOCKEYISSA: Vi är tvungna! Vi har 4 juniorer med ikväll mot Malmö pga allt manfall . :))
Sv: Kommer det nya spelare?
rådbjer: Hockey är en spännande läsning. I DN sport kan man läsa om att lag bestraffas för att man spelar med för unga spelare!
Tycker hockey förbundet har fel i detta ärende! Fram med unga spelare om dom platsar! gäller alla serier! Det ger framgång i längden! Däremot tycker jag inte att lagen ska tvingas ha Juniorer!
Tycker hockey förbundet har fel i detta ärende! Fram med unga spelare om dom platsar! gäller alla serier! Det ger framgång i längden! Däremot tycker jag inte att lagen ska tvingas ha Juniorer!
Länkar:
http://www.dn.se
http://www.dn.se
Sv: Kommer det nya spelare?
TIK H-SAND:Ja då var det som jag trodde då.Tycker det va synd att vi inte fick Mathias Svedberg till laget.Ni klarar er nog utan nån tysk.Ni har ju Kimmo.
Sv: Kommer det nya spelare?
Dream Team: Sover du aldrig??????? :))
Synd att det inte blev nåt nyförvärv, hade sett framemot det.
Nu får vi hoppas att Lind blir frisk så fort som möjligt, annars ser det mörkt ut inför slutspelet.
Såg förresten att AB hade en rubrik på nätet, att ES lagen tvingas ha juniorer i uppställningen, ska läsa den nu. Lät intressant!
Synd att det inte blev nåt nyförvärv, hade sett framemot det.
Nu får vi hoppas att Lind blir frisk så fort som möjligt, annars ser det mörkt ut inför slutspelet.
Såg förresten att AB hade en rubrik på nätet, att ES lagen tvingas ha juniorer i uppställningen, ska läsa den nu. Lät intressant!
Sv: Kommer det nya spelare?
timraande: Enligt dagens tidningen Ångermanland uttalar sig Nubben att det inte blir några förstärkningar. Man var väldigt nära att knyta upp en ryss med kanadensikt medborgarskap, Kosminsky. Tydligen skall både Kapanen och Åkerblom ha rekommenderat honom. Så nu får man lita på de tillgängliga spelarna och hoppas på de, och framförallt att Lind kommer tillbaks trots dystra prognoser.
Sv: Kommer det nya spelare?
timraande:Deadline slutar väl 31:a Januari?Dvs att man inte får värva spelare efter det datumet.I alla fall i Allsvenskan vette fan hur det är för er då.
Sv: Status 00.10
Friman Sr:
*skrattar*
Tja, min favorit Stillman är ju tillbaka i HV's bås nu! Riktigt kul att se... och du bryr dig väl inte så mycket kanske. :)
*skrattar*
Tja, min favorit Stillman är ju tillbaka i HV's bås nu! Riktigt kul att se... och du bryr dig väl inte så mycket kanske. :)
Sv: Status 00.10
Dysso: Ja, jag basunerar i morgon..... Faan, helvete din jävla symaskin, Husaberg är bäst. din rackarns HVknickedick, vad är Fredrik Stillman? Han kan ju inte gippa.......!
Sv: Status 00.10
Friman Sr:
Trist. Vi undrade vart du hade tagit vägen på resan upp, men det förklarar ju saken. Du får ge en rapport om biljettläget, finns det så måste jag göra en rush för att skaffa en omedelbums. Babar är väl redan inplanerat ja, efter vad jag förstod. Tja, det löser sig nog!
Trist. Vi undrade vart du hade tagit vägen på resan upp, men det förklarar ju saken. Du får ge en rapport om biljettläget, finns det så måste jag göra en rush för att skaffa en omedelbums. Babar är väl redan inplanerat ja, efter vad jag förstod. Tja, det löser sig nog!
Sv: Status 00.10
Dysso: Jobbade, förberedde puben hemmavid, i vilken jag ansvarat till för en stund sedan.............
De illasinnade testar jag om 7 timmar, GP körde senast i veckan Läsvärdet på TIK vilket dock inte omfattar M, men skulle det mot formodan, byt ut det ordet mot immodium och livet blir lite roligare, vara så att M är slut så möts vi väl likt förbannat på Babar och har en plan?
Immodium är det så....eller?
De illasinnade testar jag om 7 timmar, GP körde senast i veckan Läsvärdet på TIK vilket dock inte omfattar M, men skulle det mot formodan, byt ut det ordet mot immodium och livet blir lite roligare, vara så att M är slut så möts vi väl likt förbannat på Babar och har en plan?
Immodium är det så....eller?
« Föregående · 206739 · Nästa »
SKÅL TAMJEFAN KÄRA VÄNNER!!!!!!!!!!!mot kaljset.....o duschj-n.....usch....grrrrrr..