« Föregående · 214289 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
El Maco: hahaha finns det egentligen nån begränsning för hur många ledare och annat folk man får ha på bänken?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
heart: Jag har hört att Timrå kommer att satsa på fyra tränare i ett kollektiv i båset nästa år. Weiderståhl, Bendelin, Timo Lahtinen och Tommy Sandlin.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
heart: peo är väl president (sportchef) i Skellefteå nu. Men jag har ingen som helst aning. Per Bäckman kanske kommer att nämnas Men jag skulle inte vilja ha honom i TIK. Jag gillar Kent-Anders vill gärna ha kvar dom.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
ang. Kenta Johansson så är det nog inte omöjligt att han och eldebrink tar över SSK. Men det vore tråkigt.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
heart: åker och åker.... gud har genom TIK031/Supporterklubben hämtat ut ett drygt trettiotal biljetter till Scandinaviums bortasektion.
gud kommer befinna sig på Restaurang Babar, snett mitt emot Domus på Avenyn från 17.00. Det gör jag oxå...... Möt upp om ni har chansen.....
FORZA TIK.......alltid, alltid.............
gud kommer befinna sig på Restaurang Babar, snett mitt emot Domus på Avenyn från 17.00. Det gör jag oxå...... Möt upp om ni har chansen.....
FORZA TIK.......alltid, alltid.............
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
El Maco: nä,det funkar ju bra för Gunno i timrå, så varför flytta...han kan ju bli bänkad och bli helt värdelös....nä stanna gunno,snällaaa!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
heart: ja kan inte heller tänka mej det. Dom försökte ju ta zäta också efter vi gick upp i ES.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Bergius: Kul formulering "ett tänkbart namn för Modo"... Så pass! Han kanske platsar med andra ord? Modo vore dumma i huvudet om de inte ringde men jag kan svårligen se att han flyttar hem just nu.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Bergius: jepp,det var nåt sånt...nu när han hár blivit bra då passar det!Fy skäms Modo!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Bergius: Nordgren rör MoDo inte....bort med tassarna!han är vår....
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
mycket märkligt om Gunno skulle gå till Modo. Blev inte han petad från modo innan han gick till IFSH?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
detta kunde man läsa i Härnösandstidningen Tidningen Ångermanland idag.
Elithockeyn rullar på som bäst, vi är ännu inte inne ens i slutspel.
Ändå börjar ryktena gå - vi är redan nu inne i "Silly Season", där spelare placeras lite varstans.
Sant eller inte - det återstår att se efter säsongen.
Håll tillgodo!
Backen Lars Jansson och forwarden Mikael Wahlberg som kom till Kassel Huskies i den tyska ligan från Modo, sägs båda vara på glid därifrån. Allt enligt flera tyska websajter.
Frågan är bara vart de två hamnar, vad säger Modo, respektive Brynäs?
x x x
Snacket går också kring Modo-backen Mika Lehtinen, han placeras åter i TPS Åbo, hans moderklubb. Den slovakiske forwarden Miroslav Hlinka, blir tydligen kanske heller inte blir kvar i nolaskogs.
x x x
Vart hamnar Timrås succétränare Kenta Johansson nästa säsong? Han blir kvar säger en del, men från Kringelstan´´ snackas det mycket om SSK. Kenta själv säger ingenting klokt nog, han har fullt upp med sitt nuvarande jobb i TIK inför stundande slutspel.
x x x
Leksands-forwarden Mikael Pettersson sägs åter vara på väg norrut. Hörde Modo...
x x x
Färjestad sägs vara intresserat av Frölundas målvakt Henrik Lundqvist, liksom backen Magnus Johansson, men vilket klubb skulle inte vara det?
x x x
Varje säsong går det rykten om att Per Svartvadet ska hem till Modo igen från Atlanta och NHL, så också i år, även Washingtons Andreas Salomonsson pratas det om. I så fall två riktiga kanonförstärkningar till Modo.
x x x
Om inte Timrås Niklas Nordgren hamnar i Nordamerika är tydligen han också ett tänkbart namn för Modo...
Eller vad säger Timrå?
Tomas Frånlund
Elithockeyn rullar på som bäst, vi är ännu inte inne ens i slutspel.
Ändå börjar ryktena gå - vi är redan nu inne i "Silly Season", där spelare placeras lite varstans.
Sant eller inte - det återstår att se efter säsongen.
Håll tillgodo!
Backen Lars Jansson och forwarden Mikael Wahlberg som kom till Kassel Huskies i den tyska ligan från Modo, sägs båda vara på glid därifrån. Allt enligt flera tyska websajter.
Frågan är bara vart de två hamnar, vad säger Modo, respektive Brynäs?
x x x
Snacket går också kring Modo-backen Mika Lehtinen, han placeras åter i TPS Åbo, hans moderklubb. Den slovakiske forwarden Miroslav Hlinka, blir tydligen kanske heller inte blir kvar i nolaskogs.
x x x
Vart hamnar Timrås succétränare Kenta Johansson nästa säsong? Han blir kvar säger en del, men från Kringelstan´´ snackas det mycket om SSK. Kenta själv säger ingenting klokt nog, han har fullt upp med sitt nuvarande jobb i TIK inför stundande slutspel.
x x x
Leksands-forwarden Mikael Pettersson sägs åter vara på väg norrut. Hörde Modo...
x x x
Färjestad sägs vara intresserat av Frölundas målvakt Henrik Lundqvist, liksom backen Magnus Johansson, men vilket klubb skulle inte vara det?
x x x
Varje säsong går det rykten om att Per Svartvadet ska hem till Modo igen från Atlanta och NHL, så också i år, även Washingtons Andreas Salomonsson pratas det om. I så fall två riktiga kanonförstärkningar till Modo.
x x x
Om inte Timrås Niklas Nordgren hamnar i Nordamerika är tydligen han också ett tänkbart namn för Modo...
Eller vad säger Timrå?
Tomas Frånlund
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
120:- har jag hört att de ska kosta på ståplats för vuxen. Vet inte vad ungdom får betala kanske 50:- eller 60:-
Och Heart: Avgiften på förköp är inte så farlig, tror den är på 10-15kr. Men det är klart att det inte blir nån skola i slutspelet. Man måste ju prioritera. Men första matcherna är de väl sportlov? Bäst att komma ner i tid oavsett om man har biljett eller inte. 4-5 timmar innan hallen öppnar borde räcka. Hoppas på bra väder också då.
Och Heart: Avgiften på förköp är inte så farlig, tror den är på 10-15kr. Men det är klart att det inte blir nån skola i slutspelet. Man måste ju prioritera. Men första matcherna är de väl sportlov? Bäst att komma ner i tid oavsett om man har biljett eller inte. 4-5 timmar innan hallen öppnar borde räcka. Hoppas på bra väder också då.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
heart: hur många supportrar är det som har åkt ned till göteborg då?
Sv: Slutspelsbiljetterna
Daniel24:
Yess,,det är till match 1 och 2 till att börja med 3 och 7 mars, man släpper nog bara dessa i och med att man inte vet om det blir fler matcher...
kan då köpas via ATG och Ticnet ifrån 11.00.
Yess,,det är till match 1 och 2 till att börja med 3 och 7 mars, man släpper nog bara dessa i och med att man inte vet om det blir fler matcher...
kan då köpas via ATG och Ticnet ifrån 11.00.
Sv: Slutspelsbiljetterna
Daniel24: ATG, Cerisresor, Ticnet, samma som under grundserien. Tror man släpper till dom två första hemmamatcherna. Det kan ju vara slut efter det...
Sv: Slutspelsbiljetterna
Dream Team:
Släpper dom biljetterna till alla matcher i kvarten då? kan man beställa via atg och biljettdirekt oxå?
Släpper dom biljetterna till alla matcher i kvarten då? kan man beställa via atg och biljettdirekt oxå?
Sv: Slutspelsbiljetterna
matsby: en del räknar 5or 10or man får väl offra sig men ok många har det knapert en del får mat på torget i Timrå gratis och det är ju bra.
Sv: Slutspelsbiljetterna
heart: tror faktiskt inte att det kommer att bli dyrare än några tior på ståplats, kan inte tänka mig något annat.
Går det åt skogen så får man ju åka på borta matcherna i stället, där bör man ju komma in.
Går det åt skogen så får man ju åka på borta matcherna i stället, där bör man ju komma in.
Sv: Slutspelsbiljetterna
matsby: jag tänker chansa...tänmker inte köpa förköp,det är alldeles för dyrt...hur mycket går en ståplats på då?
Sv: Slutspelsbiljetterna
heart:
säkrast är nog att få tag i en förköpsbiljett,tänker nog ta ledigt från jobbet den förmiddagen det är biljsläpp.
säkrast är nog att få tag i en förköpsbiljett,tänker nog ta ledigt från jobbet den förmiddagen det är biljsläpp.
Sv: Slutspelsbiljetterna
matsby: då tror jag att jag begår självmord....man får väl skolka från skolan och ställa sig i kön klockan sex på morgonen dagen då det är hemmamatch..kommer man inte in då då är det skandal!
Sv: Slutspelsbiljetterna
heart:
man börjar redan få ångest över detta biljettjagande,,tänk om man blir utan??
vilken mardröm
man börjar redan få ångest över detta biljettjagande,,tänk om man blir utan??
vilken mardröm
Slutspelsbiljetterna
Jag såg att Frölunda prioriterar sina medlemmar, de som är medlem och de som har seriebiljetter har första tjing på slutspelsbilj, dessa släpps den 14/2 och allmänheten får köpa den 19/2.
jag vet att de som har säsongskort i TIK har fått hämta sina biljetter, borde inte TIK också som Frölunda prioritera oss som är medlemar så att de riktiga fansen verkligen kommer åt dessa slutspelsbiljetter så att det inte bara blir en massa slippsnissar på matcherna!!??!
Vad tycker ni?
jag vet att de som har säsongskort i TIK har fått hämta sina biljetter, borde inte TIK också som Frölunda prioritera oss som är medlemar så att de riktiga fansen verkligen kommer åt dessa slutspelsbiljetter så att det inte bara blir en massa slippsnissar på matcherna!!??!
Vad tycker ni?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Synd att man inte kan se matchen på tv ikväll men jag hoppas på en schysst och spännande match.
För egen del så hoppas jag på Frölunda vinst, men må bästa lag vinna, eller hur man säger.
Välkommen till Scandinavium!
För egen del så hoppas jag på Frölunda vinst, men må bästa lag vinna, eller hur man säger.
Välkommen till Scandinavium!
« Föregående · 214289 · Nästa »