1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen
« · 215998 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
IceMaster: Chansen till bägge sakerna finns kvar...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Känns som att domaren snodde en poäng av oss när Luleå kvitterade!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Tycho: den där segern var väldigt skön.
men domare lindh var förfärligt dålig och bjöd in lule i matchen.
Dom fick då ett kvitterings mål.Inte rättvist att maychen skulle gå till förlänging men så är det.

lite extra kul var att sjögren fick panga in både sitt första mål efter avstängningen och dessutom TIK's 2000:e mål i serie sammanhang. Kul för sjögga.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Tycho: Ja jo.. men andra platsen är viktigare ;)) Malmö vann på straffar mof FBK

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
IceMaster: Vill juh att MIF ska till kvalserien...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Tycho: Viktigt om Malmö kan vinna på straffar =)

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
IceMaster: Styfen är styf, jättestyf...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Pär Styf!! "Dundrande slagskott" från blå

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
3-2 till TIK efter förlängning! =)

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Släkten är värst! =(

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
2 - 2 Fagermo

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
hassebasse: Den passningen tar jag emot...

Om du inte kan se ironin i mina inlägg så är det inte mitt problem utan ditt.
Sen kan du även lära dig att formulera konstruktiv kritik istället för de personliga påhopp du har skrivit.

Om du har ngn koll på vad du pratar om innan du skriver så slipper du skämma ut dig som du precis gjorde.

Jag är nog en av de personer som är mest fanatiska av Timråsupportrar tillsammans med småland och det gänget som for runt halva sverige under kvalserien förra året(+ ni vet vilka ni är).

Att jag inte kan stava är har i sig ingen betydelse men jag vet inte om din svenska skulle vara perfekt om du har varit ute och festat till kl halv 5 dagen innan.

Älska TIK och TIK:are

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
shanti: bra spel nu i andra perren.Tik har lyft sig och dragit upp tempot.Tydligt att lule inte hinner med för dom börjar grisa med hakningar och små bråk.

Vi är inte säker på att det är småland för det är svårt att se därifrån där vi sitter. men det finns en kille som hoppar och viftar och han har jag inte sett förut.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
hassebasse: Visst, nu ska vi börja kasta skit på våra egna också. Tycho är väl helt okej? Jag har inget otalt med honom.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Johan J: Lule är ett hockeybockeylag, ett hockeybockeylag, ett hockeybockeylag

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Tycho: Ni kan dra åt helvete, ja ni kan dra åt helvete... ;-)

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Johan J: Timrå ja vi ska ur iår... Timrå ja vi ska ur iår, Timrå ja vi ska ur iår, Timrå ja vi ska ur iår

Eller hur ver det egentligen??

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Tycho: Vi är Timrå och vi ger aldrig upp...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
El Maco: Payback Sjögren....
Undra om det var han som nästan träffade bulan med pucken i båset?? *flin*

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
timraande: Sjögren! Gudomlig rättvisa.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
shanti: 2-1 sjögga

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
2-1 Till TIMRÅ!!!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
shanti: I PP ! Tackar .....:-))

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
shanti: Lule pp.
skott av tik nu, tek i anfallzon

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
shanti: Hur vet man att det är SMÅLAND? Någon som står och gråter glädjetårar så det sprutar eller är det någon som röker cigarr och skålar i champagne?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
shanti: PP mål?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
shanti: 1-1 lindman

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
1-1 Härligt!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
shanti: Tackar för infon...

Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Ganska seg start av matchen. i första paus leder lule med 0-1.
Vi tror vi ser signaturen småland i klacken men vi är ej säkra.
Bulan var nära att få sig en puck i pannan när han satt i utv båset :). Får se vad som händer i andra perren hoppas tik får mer tryck i anfallszon. Måste spela bättre med sin första femma.

Sv: Ladan i dag
Fredrik: Vad är det här för mobbing av stora ståtliga personer!?! Är du inte snäll ställer jag mig framför dig iförd skorstenshatt (Torde väl totalt bli cirka 240 cm och nästan lika mycket axelbredd...)... :D

Sv: Ladan i dag
Jimmy: Jag röster för det senare efter som jag är en fredlig människa.

Sv: Ladan i dag
Fredrik: Får väl starta en förening mot det gnällande småfolket jag då. Med mina 190 cm så skymmer jag sikten för de flesta som har oturen att hamna bakom mig. Jag är långt ifrån den största personen i klacken, finns nog fler som tröttnat på ert gnäll, vi kan ju inte hjälpa att vi är skapt som en viss finsk center i laget. Stor, stark och vacker.

Vi får starta ett gäng krig eller så kräver vi branta läktare så alla får bra sikt helt enkelt. ;)

Sv: Ladan i dag
Fredrik: Ja, jag skulle med glädje bli medlem i din nya föerning. Med mina 175 cm ser man nästan aldrig över folket framför sig. Man måste alltid försöka hitta en plats med nån liten person på steget nedanför och det är inte alltid det lättaste.

Sv: Ladan i dag
Fredrik: Ta på dej ABBA-stövlarna så blir du en dm längre.

Sv: Ladan i dag
LeinaD: Ah, jag tyckte det tryckte på från ena sidan sist.. Sån tur att dom ska bygga om hallen. :)

Allvarligt talat så funderar jag på att bilda en ny förening. FMLM. Föreningen Mot Långa Människor. Satsningen ska inrikta sig på att förbjuda människor över 180 cm på ståplats. :) Jag lyckas alltid med mina komprimerade 173 alltid få en förvuxen tjurnacke med stor frisyr framför mig. Jag hoppas den nyare branta läktaren har större avstånd mellan stegen i nya hallen..

Sv: Ladan i dag
rådbjer: Nä inte idag. Jag har lyckets få gratis sittplats så det kanske inte blir så trångt idag!

Sv: Ladan i dag
rådbjer: Där ser man, ladans två fulaste fejs på samma ställe...


Mvh Private Pecker

Sv: Ladan i dag
LeinaD: Då kan vi ju ta varnn i näven idag då, om vi kan röra oss :))

Sv: Ladan i dag
Fredrik: Brukar alla här inne stå på samma ställe??! Jag brukar ju oxå stå 10 meter snett till vänster om trumman. Det börjar bli trångt!

Sv: Ladan i dag
rådbjer: Det hoppas jag ;)

Själv så brukar jag stå 5-10 meter snett till vänster om trumman. Så om du ser en kille där nån match så vet du att det är jag :)

Sv: Ladan i dag
Fredrik: Jo menvisst :))

Fast jag ser inte ångestladdad ut, som jag tex kan låta här :))

Sv: Ladan i dag
Dream Team: Ja jag vet att du brukar stå där o jag inbillar mig att jag har stått alldeles bredvid dig, fastän jag inte vet hur du ser ut!

Vi får väl se om jag skriker: Rådbjer for President! då vet ni vem jag är :))

Sv: Ladan i dag
rådbjer: Ahaa.. Så det är DU som brukar stå där! ;)

Sv: Ladan i dag
rådbjer: Jag står oxå där omkring. Det brukar vara gott om fula nunor just där =))

Sv: Ladan i dag
Funderar på att visa min fula nuna för en del här på HS idag!
Jag är ju på nästan varje hemmamatch o den enda som vet hur ful man är , är Mike o Håckla.

Får väl tänka över det hela, jag brukar stå en sisådär 5-10 meter snett uppåt från trumman.

Sv: Vad har vi där att göra?
hassebasse: Alltid retar det nån!
Kom in i matchen!

Sv: Ladan i dag
Om alla 5500 tar med sig varsin kompis så blir det... många..

Sv: Ladan i dag
tjobba: Jag tror inte att det blir over 5000 idag. Det har varit lite folk på slutet och folk verkar börja ladda för slutspel.

Ladan i dag
nån som vet hur mycke folk som är på G till ladan idag?
5.500?

« · 215998 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...