1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen
« · 2833405 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Otroligt svag match, 1 poäng endast pga Juel.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Karlsson74: Framtunga tiken...............

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Ahpl: orolig inför slutspelet nu.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Ahpl: varit hela säsongen. ...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
TRÄNA STRAFFAR FÖR
HELVET*
Fjööös fjööös meees

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
neutral: Schtaan tar 2p. Vi hade många chanser avgöra på straffar

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: VI ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGA PÅ STRAFFAR

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Topp 6 kommer glida oss rätt ur händerna, allt att förlora kommande matcher.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Krokmaster: låt illari slå en straff, för sent, man saknar Hirsovits

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Vilka jävla skitstraffar

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: kan konstatera att det är fan tur att inte straffar existerar i slutspel för det är ju helt otroligt att spelare på den här nivån har så fantasilösa straffar.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: in med Lundmark


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Manderville: 1-1 inför sista. Hållander missar!

Lät inte Schtaan vinna

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: OK inte så snyggt.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Nej måste vila!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Det är väl inte konstigt att vi är helt slut efter att domargänget sett till att vi varit en mindre än SAIK-jävlarna under stora viktiga delar av jävla matchen.

Fuck off!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Snyggt Wedin

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
EXPLORERSMÅLAND: Wedin sätter den!!!


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: inte EP på straffar väl....

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: tror inte han är hundra kry.ingen fart å ser ut att bli trött

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Låt Wedin, Kapanen, Hållander, Walli, Pettersson lägga straffar

Juel rädda oss 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Straffar vinner vi aldrig, men sett till matchbilden så får man fan vara nöjd med 1 poäng.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Erre92: "Muskelbristning" i låret?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Börjar fundera på om alla verkligen är helt friska i laget. Lite halvlåg energi på vissa..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Krokmaster: Vi ser då mycket tröttare ut än Skellefteå. Skit samma nu är det straffar!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Peacedog: Juel stoooor hjälte!!! Resten får fan skärpa sig, vi måste ju steppa upp som lag nu...Straffar nu suck..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Tim Juel är helt klart Timrås enda spelare som presterar ikväll.
Om det ska bli ett slutspel som varar mer än 3 matcher så måste det hända saker i powerplay.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Vi brukar inte vinna på straffar tyvärr

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Smokey: ser ut som han saknar lite explosivitet just nu

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Är inte Juel aktuell för landslaget snart så vet jag inte

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Förutom att man klarade 0-0 så gör man en dålig tredje period.. det.är Juel som räddar oss..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: De åker rätt igenom hela Kosovo!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Hållander kan knappast vara riktigt 100...

Vi skulle behöva fixa topp 6 och låta honom några till vila upp sig.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: de får nog vara kreativa och tänka utanför boxen, kanske underkänna en räddning som borde bli mål , och så döms mål ;-)l

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Ojh-Ajh: Minst 1 poäng. Bra som faan

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Skellefteå, enda stället där suspensoar är ersatt med tampong

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
En oerhört viktigt poäng 👏👏👏
Nu ta vi bonusen 💪💪💪

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Bonus 1 poäng minst men utan Juel..han rädda oss


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: tack för poängen Juel.. kan övriga leverera en poäng de med tro

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rip Kirby: 1 poäng som känns 3! Viktigt!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Smokey: han fick matchstraff nu bara för att ..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rip Kirby: tacka hockeygudarna och hata zebrorna...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rip Kirby: Den poängen smakar!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Känns som en seger

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Smokey: Japp. Domarn kommer hitta en 2:a på Juel för "spelförstörande moment" med motiveringen. "Så het så isen smälter".🔥🔥🔥


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: 1p klart! Så viktigt och underbart!

« · 2833405 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...