« Föregående · 2834402 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Degenerate: Den här matchen är körd, det tar tvärstopp hela tiden, man kommer inte på mål förutom några ofarliga lägen som målvakt tar.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Smokey: Så ni ska bli nollade hemma nu precis när vi behöver att Linköping förlorar? Hatar ni oss så mycket?
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Smokey: Hela jävla backsidan förutom Svensson ska ut med huvudet före efter sista matchen denna säsong, fyfan va uddlösa vi är vid blå.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Det är något sjukt ojämt med det här laget...
Orka
Soff-coachar:
- Slänger ut tv i förebyggande. Sätter mig i fosterställning i en mörk garderob under en hög med smutstvätt. 100% radioskugga för att få lite frid tills man vågar gå in och se hur fan det här slutade.
Over and out.
Orka
Soff-coachar:
- Slänger ut tv i förebyggande. Sätter mig i fosterställning i en mörk garderob under en hög med smutstvätt. 100% radioskugga för att få lite frid tills man vågar gå in och se hur fan det här slutade.
Over and out.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Rip Kirby: Hade vi haft denna inställning från början så. Nu möter vi ett igelkottförsvar och målis son står på huvudet när de leder.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Rip Kirby: Har vi bara otur eller är vi förbannat dåliga på att skjuta förbi motståndarnas klubbor?
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Zäta75: Äsch, förlust i kväll och vi vinner två raka = får frölunda istället för fbk i kvarten
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Jag hoppas fan mest att Jokinen slagit den i smulor efter första;)
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Smokey: Har du möjlighet att hacka smart tvn i onklädningsrummet? Har lite ideer jag vill printa upp innan 3:e perioden startar..
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Zäta75: Vid förlust ikväll lutar det åt playin i bäst av 3 mot Leksand, Örebro eller Växjö. Inga önskemotståndare direkt.
Kom igen nu!!!
Kom igen nu!!!
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Sinnesjukt att tänka att Eronen och Näkyvä förmodat lyfter dubbla Svenssons lön eller nått.
Svensson ser ju ut som en rund miljon i jämförelse.
Svensson ser ju ut som en rund miljon i jämförelse.
+ 4
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Smokey: Ska vi vaska vår största chans att gå långt och kanske ta guld i år genom att förlora alla 4 matcherna mot LHC? Nollade ikväll och tvingade att spela ett nervigt playin mot ett svårt lag?`
Nu är det upp till bevis i 3:e. Puckjäveln ska bara in kosta vad det kosta vill. LHC har 10 skott på mål och 1-0. Patetiskt.
Visa att ni vill till slutspel nu Timrå!
Nu är det upp till bevis i 3:e. Puckjäveln ska bara in kosta vad det kosta vill. LHC har 10 skott på mål och 1-0. Patetiskt.
Visa att ni vill till slutspel nu Timrå!
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Läge att spräcka oskulden och vinna en match trots underläge inför tredje?
Vore onekligen trevligt inför slutspelet.
Men det kuggar fan inte i. Bättre andra än den horribla första, men det sitter inte ihop. LHC är verkligen inte bra. Lyckas Timrå än en gång vara sämre?
Allt tyder tyvärr på det.
Vore onekligen trevligt inför slutspelet.
Men det kuggar fan inte i. Bättre andra än den horribla första, men det sitter inte ihop. LHC är verkligen inte bra. Lyckas Timrå än en gång vara sämre?
Allt tyder tyvärr på det.
+ 6
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Smokey: Juel och Svensson. "They are playing with the wrong salary"
+ 5
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Svensson är fan vår viktigaste pjäs. Otroligt. Vilken TIK-hjälte han blivit. Han kör för två och lär ha en lön som en halv...
+ 6
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Ska Linköping få vinna på 1 skitmål från första perioden???
Ska vi vaska denna säsong genom att få spela nervigt playin mot Örebro/Växjö och åka ut???
Frågorna är många.
Vi måste ha poäng ikväll är min analys. Känslan är att det inte går. Men har inte gett upp helt ännu.
Ska vi vaska denna säsong genom att få spela nervigt playin mot Örebro/Växjö och åka ut???
Frågorna är många.
Vi måste ha poäng ikväll är min analys. Känslan är att det inte går. Men har inte gett upp helt ännu.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: tog 50 matcher innan man testar Kapanen i Rattie-position i PP.....
Känns genast mycket farligare men hans direktskott därifrån
Känns genast mycket farligare men hans direktskott därifrån
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Oliver Kapanen på ny position? Pangar från blå?
Hahahah. Redan skapat mer än på 10 matcher med Kapane på direktskott. 😂😂😂
Tänk att man tjatat på det i typ 30 matcher.
Hahahah. Redan skapat mer än på 10 matcher med Kapane på direktskott. 😂😂😂
Tänk att man tjatat på det i typ 30 matcher.
+ 4
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Smokey: Han är ta me fan sämre än Ante bara rullar bort match efter match AGERA tomtar i båset
+ 5
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
BlackBay: Dock är play in inte så dåligt detta år, man slipper Färjestad och Frölunda och får möta Brynäs eller Luleå istället
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Vi ska inte förlora mot detta jättekassa LHC! De är så grymt dåliga fått in en flytpuck bara. Nu slår de bara ifrån sig
Vi ligger delad 6a 7a med Skellefteå nu.
Vi måste ta poäng helst 3 nu mot ÄT ÄGG!
Vi ligger delad 6a 7a med Skellefteå nu.
Vi måste ta poäng helst 3 nu mot ÄT ÄGG!
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Vi förlorar ikväll och vinner sedan två raka, då blir det frölunda i kvarten och vi slipper fbk. planerat och klart i minsta detalj
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Smokey: Gillar mycket med Jokinen, men hans matchcoachning är ju sämre än Antes.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Släng in Oliver nu för Djävulen!!!!
Va faan har han extra för. Beklämmande coachning!!! 😈😈😈💣
Va faan har han extra för. Beklämmande coachning!!! 😈😈😈💣
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: slutar sjua, LHC roffar åt sig tionde platsen sen blir det respass i play in för andra året irad
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Fint när LHC har mjölksyra upp över öronen och vi kan etablera tryck i anfallszon...
Då åker vår fjärdelina in och typ slarvar bort läget...
Där får Jokinen ingen guldstjärna i sin coachning.
Då åker vår fjärdelina in och typ slarvar bort läget...
Där får Jokinen ingen guldstjärna i sin coachning.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Korpenhockey just nu. Vi rullar på i vanlig ordning. Jokinen med cigarr i bubbelpoolen just nu.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Blir så trött! Varför ska man engagera sig i nåt sån här?
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Olli Hahl: Tjohoo. Skellefteå på samma poäng nu. Play in here we come.
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Kovac protesterar mot den solklaraste utvisningen idag…
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Nu lär det smälla. Rattie som målskytt. Inte ens spelbart.
Tack för den Kovac!
Tack för den Kovac!
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Olli Hahl: Vi börjar bra men får inte in pucken. Spelar svårt
PP LHC nu. De lär sätta den 2-0 och matchen är då över. SUCK!
PP LHC nu. De lär sätta den 2-0 och matchen är då över. SUCK!
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Olli Hahl: Myrenberg lär väl stå på huvudet bara för det.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Jåkkinen: helt annat go redan första minuten nu.
Oroande att Jokinen måste dra sågen i paus för att tagga igång spelarna bara.
Oroande att Jokinen måste dra sågen i paus för att tagga igång spelarna bara.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
BlackBay: Vaskad? Det är väl rätt tydligt att det här laget inte är bättre än vad de senaste säsongerna visar.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Zäta75: Jag använder mobilen men det är segt o trögt som Timrå IK och man kan inte gilla inlägg.
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Det enda positiva är att lagen som slåss om topp 6 med oss inte har en chans på målskillnad iaf.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Smokey: Ja, nu får de visa för fans och sponsorer de två kommande perioderna om de vill något med årets säsong eller om vi ska vaska vår största guldchans vi kanske någonsin får.
Kämpa för fan in på mål och ös in puckar på mål! Var först på puckarna, tackla ta fighter slagsmål etc gör något för att väcka laget och fansen
FÖR FAN!!!
Kämpa för fan in på mål och ös in puckar på mål! Var först på puckarna, tackla ta fighter slagsmål etc gör något för att väcka laget och fansen
FÖR FAN!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Smokey: Ett avhängt modo i nästa match blir en tuff uppgift
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Sanny & co hyllar verkligen LHC i pausen. Nästan lite grupponnani över det hela. Fy.
Dahlén vill ha ett annat spel... Tjena. Mesigt kramkalas är typ det tuffaste som levereras just nu.
ÄNDRA PÅ DET DÅRÅ FÖR HELVETE!!!
Två perioder kvar att visa respekt för sponsorer, fans mfl.
VAKNA!
Dahlén vill ha ett annat spel... Tjena. Mesigt kramkalas är typ det tuffaste som levereras just nu.
ÄNDRA PÅ DET DÅRÅ FÖR HELVETE!!!
Två perioder kvar att visa respekt för sponsorer, fans mfl.
VAKNA!
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Någon annan som har problem att logga in på mobilen till hockeysnack? Jag har fått error sedan matchstart. Kan bara logga in på min dator.
Sputnik 1. Står dessa resultat sig lär vi behöva vinna både mot modo och växjö borta. Det blir inte lätt direkt. Avgörande match sista omgången mot ett växjö i toppform. Huva.
Sputnik 1. Står dessa resultat sig lär vi behöva vinna både mot modo och växjö borta. Det blir inte lätt direkt. Avgörande match sista omgången mot ett växjö i toppform. Huva.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Zäta75: Rögle just nu om oss och vi är 2 poäng ner för att missa topp 6 om resultatet står sig. 😱
« Föregående · 2834402 · Nästa »