« Föregående · 2836466 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
{10718}: Han svarade bara på din kommentar och tog bort ditt namn för att göra ett inlägg, tror inte det var riktat till din kommentar alls
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Det är väl inte direkt mycket Olli sagt som inträffat? 😂 Men men, han må väl få mer tid på sig att forma ett lag som klarar av att spela som han vill då vi har några spelare som inte stämmer in på kravspecen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Pinsamt lag (förutom Hållander)! Viker ned sig totalt när det börjar gälla. Ingen vill ta tag i det, alla åker omkring och gömmer sig.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{10718}: Modo åker ut mot HV. Helt säkert.
Sista derbyt på länge idag. Kanske någonsin
Sista derbyt på länge idag. Kanske någonsin
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Labban: Parodi detta med målvaktskäbblet. Har folk ens kollat på matchen och sett vad "utespelarna" presterade på isen?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Olli hade nog inte räknat med att spelarna skulle gömma sig och inte göra sin del av jobbet . Dahlén var bäst idag igen som vanligt när han behövs :)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Men kan vi sluta skylla på målvakten för en gångs skull? Även de mest inbitna Juel-dyrkarna borde väl se att han inte gjorde sin bästa match. Borde han bytts ut? kanske inte. Är allt JJs fel? ja givetvis(ironi).
+ 5
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Banal: precis...han är en välbetald stjärna och försvinner totalt när det drar ihop sig....inte första gången heller som sagt..
Drar han till alperna så skulle iaf inte jag gråta blod över honnom... Frigör även en hel hög med pengar om han försvinner tillsammans med Eronen..
De enda spelare jag skulle sakna jäkligt mycket och som blir omöjlig att ersätta är ju Hållander
Drar han till alperna så skulle iaf inte jag gråta blod över honnom... Frigör även en hel hög med pengar om han försvinner tillsammans med Eronen..
De enda spelare jag skulle sakna jäkligt mycket och som blir omöjlig att ersätta är ju Hållander
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Haha, snabba att låsa Modotråden. Föer som snabbt vill glömma antar jag. 😂
Sen Jokinen, undrar en grej. Vi skulle få se ett spel som inget lag nånsin sett i SHL förut. Vad sägs om att pröva nått annat som funkat för andra lag innan? Tänker att vinna matcher. 😊
Sen Jokinen, undrar en grej. Vi skulle få se ett spel som inget lag nånsin sett i SHL förut. Vad sägs om att pröva nått annat som funkat för andra lag innan? Tänker att vinna matcher. 😊
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Var det nödvändigt att förstöra JJ's statistik också , bara för att ? Då kan man lika gärna flytta upp Boyce i första om man ändra
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Söderöver: Jag hoppas verkligen att Kapanen kan trolla med knäna med nästa säsongs trupp. Halva laget behöver bytas ut. Finns ingen tränare i världen som kan göra nått vettigt med dessa veka och ointresserade spelare. Undrar om dom har vett att skämmas? In your face, fy fan!
+ 3
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
42 skott....
5 rak förlust.....
5 vinst på de senaste 16 match....
Förlorad kvartsfinal..
ES sämst lag....
Tyvärr ä säsong slut på lörda näst vecka!!
5 rak förlust.....
5 vinst på de senaste 16 match....
Förlorad kvartsfinal..
ES sämst lag....
Tyvärr ä säsong slut på lörda näst vecka!!
+ 4
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Nu börjar det bli dags för att gå ut med en offentlig ursäkt för hur man uppträder på isen.
Patetiskt är bara förnamnet.
Nu får vi hoppas att HV71 gör sitt när vi bevisligen inte bryr oss ett jävla dugg.
Patetiskt är bara förnamnet.
Nu får vi hoppas att HV71 gör sitt när vi bevisligen inte bryr oss ett jävla dugg.
+ 4
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
roger_sundsvall: oj oj Modo är bättre det kunde man inte tro . Är vi sämst när det gäller skicka fin jävlar backarna över bottenviken
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Zource: Två förlorare i Övik ikväll som sagt. Tänker inte önska er lycka till i kvalet
+ 3
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Zource: spöa bibeltattarna nu så vi får spöa er på hemmaplan nästa säsong
+ 2
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
roger_sundsvall: haha mm och vi är dessutom seriens sämsta lag trendmässigt…
Man är lite orolig om m0d0 ska klara sig kvar…
Man är lite orolig om m0d0 ska klara sig kvar…
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Tack för en god match!
Precis som förra säsongen så vinner båda lagen sina hemmamatcher.
Precis som förra säsongen så vinner båda lagen sina hemmamatcher.
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
JonteD: Dahlen må vara en poäng makare men så fort det blir allvar så blir han osynlig.försvann på samma sätt förra året med
+ 10
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
JonteD: Han är högst bidragande till raset? Han är våran mest välbetalda spelare men har inte gjort en pinne på dom 5-6 senaste matcherna. Var ju samma visa ifjol.
+ 7
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
JonteD: Det är ingen som kritiserar personen Dahlén som du är kompis med. Det man anmärker på är hockeyspelaren som helt ärligt är väldigt blek & ha varit ett tag (tillsammans med ett gäng andra).
Skillnaden mellan Dahlén och de andra är ju att han blivit uppmålad som en frälsare som ska bära allt på sina axlar & lösa lagets alla problem & det funkar inte för honom.
Tänker mest för din egen sinnesro så du skiljer på sak & person :)
Skillnaden mellan Dahlén och de andra är ju att han blivit uppmålad som en frälsare som ska bära allt på sina axlar & lösa lagets alla problem & det funkar inte för honom.
Tänker mest för din egen sinnesro så du skiljer på sak & person :)
+ 11
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
JonteD: han är dock en spelare som ska kliva fram. Det är han inte som de ser ut nu.
Varför ska man inte kunna säga att han sitter kvar på bussen när han inte syns i ett derby?
Varför ska man inte kunna säga att han sitter kvar på bussen när han inte syns i ett derby?
+ 9
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Nougath: Jo, bra push. Det kan man ta med sig. Tyvärr upplever jag att det inte är riktigt hela laget som pushar utan några spelare. Backarna är ungefär lika nonchalanta som vanligt.
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Zäta75: psykolog borde man jobba med hela säsongen om man skall vara seriös ... Borde vara precis lika naturligt som att ha någon som jobbar med fysen..
+ 6
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Rip Kirby: ingen aning...... gav familjen och våra gäster tillåtelse att knäppa om till Mellon efter 5-1 målet.
AVGÅ ALLA!
AVGÅ ALLA!
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Hyfsat bra push iaf. Sätt inte in Dahlen nu i slutet bara. In med dom som är heta
+ 2
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Nougath: Trackasera meeeeeer så MYYYYCKET du kan!!!! Gör de de e inte hans fel att vi inte kan vinna!!!!!!
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Zource: ni är klara för kval mot HV71 😀 Ni kommer åka ur 😄 tack o hej inavelshelvete 😁 inga fler derbyn på måååååånga år. Riktiga derbyn är mot Brynäs och efter det mot Sundsvall.
+ 5
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Nån som sett mjukis dalle idag? Sitter han kvar i bussen med bullpåsen?
+ 8
« Föregående · 2836466 · Nästa »