« Föregående · 2840280 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Gammal i kropp men 17 i sinnet! Man tänker ju ibland när man ser inne i Östersund när de e dax för studenten om man hade varit lika ung o hade haft två apparater mellan benen jävlar va roligt man skulle ha haft!!🤣🤣 Obs ja e ingen ful gubbe men fan va tjusiga tjejer de finns!!🇺🇿😎 Man måste ju få titta iaf!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Två bottenlag från SHL...det syns.Tror dock att nerverna spelar stor roll..så många felpass sällan man ser.Tror Modo fixar detta.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jisses vilken kass hockey det är i Övik.
Inte fan var det så här uselt när vi slog ut Djurgården?
Inte fan var det så här uselt när vi slog ut Djurgården?
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Villervalla:
Ja det är det nog. Samma kommentar kom från vår yngsta när vi hälsade på hos deras Farmor o Farfar för ett antal år sedan.
Ja det är det nog. Samma kommentar kom från vår yngsta när vi hälsade på hos deras Farmor o Farfar för ett antal år sedan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Angående Sportbladet. Tror mer på Mattias i detta fall.
Aftonblaskan slänger ju ur sig lösa rykten till höger och vänster.
Expressen är i övrigt en klass i för sig när det gäller seriösa rykten.
Aftonblaskan slänger ju ur sig lösa rykten till höger och vänster.
Expressen är i övrigt en klass i för sig när det gäller seriösa rykten.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Man spelar ju i en fortsättningsserie där man säkert kommer få "kvala" eller liknande mot de lag som placerat sig bättre under säsongen. Men man är ju alla gånger garanterade att få spela vidare.
Skitkul, hursomhelst!
Skitkul, hursomhelst!
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: tror tyvärr djurgården men jag hade velat ha upp AIK faktiskt. Spelar riktigt rolig hockey! Har sett samtliga matcher sen Roger Melin anträdde
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare:
Det har hon inget minnas av, hon var 3 4 år när hon bodde där.
Det har hon inget minnas av, hon var 3 4 år när hon bodde där.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
JonteD:
Vi bor tyvärr för långt ifrån att kunna se många matcher, när vi bodde i Timrå hade vi årskort
I år har vi åkt upp och sett 2 matcher Örebro och Modo.
Vi hade tur 2 segrar samma helg. Ser alla matcher på TV. Inte samma sak som att se det hallen.
Publikmässigt är våran hall den bästa Vi varit i.
BARA TIKARE
Vi bor tyvärr för långt ifrån att kunna se många matcher, när vi bodde i Timrå hade vi årskort
I år har vi åkt upp och sett 2 matcher Örebro och Modo.
Vi hade tur 2 segrar samma helg. Ser alla matcher på TV. Inte samma sak som att se det hallen.
Publikmässigt är våran hall den bästa Vi varit i.
BARA TIKARE
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: Tyvärr Djurgården. Hoppas på SSK.
Härligt att höra Modos sportchef i intervju mellannamn 2a och 3e. Börjar med "..och hela den biten.." Det kan nog bli en bra sportchef.
Härligt att höra Modos sportchef i intervju mellannamn 2a och 3e. Börjar med "..och hela den biten.." Det kan nog bli en bra sportchef.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
solbacken: Ok. Jag har velat fråga länge med det har inte blivit av.
Fråga Frun om hom kommer ihåg uppe på Myra som solbacken kallades förr i tiden för att skilja solbacken mot solbacka lättare.
Fråga Frun om hom kommer ihåg uppe på Myra som solbacken kallades förr i tiden för att skilja solbacken mot solbacka lättare.
Sv: Apropå nånting...
JonteD:
Troligen ärvi lika ålderstigna, vi är i 70 års åldern. Har flyttat söderut till våra barn.
Troligen ärvi lika ålderstigna, vi är i 70 års åldern. Har flyttat söderut till våra barn.
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Erbjuder du matchreferat på Visby Roma - Borås också? Har lite svårt att hänga med i den.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Domarna är ju klappusla.
Känslan är att HV har sjukt svårt att måla och nu i början av andra ser passningsspelet allsvenskt ut.
Det här tar Modo alla dar i veckan.
Känslan är att HV har sjukt svårt att måla och nu i början av andra ser passningsspelet allsvenskt ut.
Det här tar Modo alla dar i veckan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
känner tacksamhet över att våra lego knektar i kvalet hette rattie o hanzl istället för ranta o jasek
+ 10
Sv: Apropå nånting...
2a perren är VM i slarv. Tur för lagen att de andra laget är så dåligt på att utnyttja slarven.
Modo går all-in på kontringshockey och lita på vakten. Det blir segerreceptet.
Modo går all-in på kontringshockey och lita på vakten. Det blir segerreceptet.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
solbacken: Tror Fisker och Luoto kommer göra stor succé i sina nästa klubbar.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Finns det någon i Modo som vi i Timrå skulle ha nytta av.
Jag kan inte se någon av intresse.
HV finns det någon där förutom Ang som vi kan ha nytta av.
Finns det någon i Modo som vi i Timrå skulle ha nytta av.
Jag kan inte se någon av intresse.
HV finns det någon där förutom Ang som vi kan ha nytta av.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Så är det. Mot ett hv som saknar bra spelare. Men Vettefan om hv lyckas vinna med deras slips i kassen
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare:
Ja det var roligt. Som jag skrev hade min fru bott där när hon var liten. Det var ca 65 år sedan. Det roliga i sammanhanget är att vi bor på en adress Solbacken, men i en annan del av Sverige. Men vi har bott i Timrå I 25 år innan vi flyttade söderut.
BARA TIKARE.
Ja det var roligt. Som jag skrev hade min fru bott där när hon var liten. Det var ca 65 år sedan. Det roliga i sammanhanget är att vi bor på en adress Solbacken, men i en annan del av Sverige. Men vi har bott i Timrå I 25 år innan vi flyttade söderut.
BARA TIKARE.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nu ska jag hjälpa Modo med lite jinx för helvete vad stabbiga de ser ut. Tror inte jag hört ordet "såsiga" så många gånger någonsin. De är ju mer el mindre rundningsmärken och ska vara oerhört glada och tacksamma över 1-1
« Föregående · 2840280 · Nästa »

