TIK 03/04
« Föregående · 216782 Till forumet
Sv: TIK 03/04
tjalle: Åkerblom har inget kontrakt över nästa år. Tränarna har 1+1. Det jobbas på en fortsättning. Tror inte vi behöver vara så oroliga över att det ser ut så här. Så har det alltid sett ut de senaste åren, har nog aldrig sett så här bra ut som det gör nu med kontrakten de senaste åren. Tror nog de flesta vill stanna efter denna säsongen.
TIK 03/04
Stämmer detta?
3 år - Kimmo Kapanen
2 år - Robert Carlsson
2 år - Niklas Nordgren
1 år - Toni Koivunen
2 år - Markus Matthiasson
1 år - Marcus Åkerblom
1 år - Kent "Lill-Kenta" Johansson
1 år - Anders Eldebrink.
Kontraktslösa:
Fredrik Andersson
Christian Söderström
Patrik Wallenberg
Valeri Krykov
Niklas Zetterstöm
Christian Sjögren
Mikael Lind
Per Hallin
Henrik Eriksson
Daniel Casselståhl
Tommi Rajamäki
Sanny Lindström
Pär Styf
Robert Jindrich.
Kalle Koskinen
Mats Hansson
Erik Tägtström
David Halvardsson
Martin Lindman
3 år - Kimmo Kapanen
2 år - Robert Carlsson
2 år - Niklas Nordgren
1 år - Toni Koivunen
2 år - Markus Matthiasson
1 år - Marcus Åkerblom
1 år - Kent "Lill-Kenta" Johansson
1 år - Anders Eldebrink.
Kontraktslösa:
Fredrik Andersson
Christian Söderström
Patrik Wallenberg
Valeri Krykov
Niklas Zetterstöm
Christian Sjögren
Mikael Lind
Per Hallin
Henrik Eriksson
Daniel Casselståhl
Tommi Rajamäki
Sanny Lindström
Pär Styf
Robert Jindrich.
Kalle Koskinen
Mats Hansson
Erik Tägtström
David Halvardsson
Martin Lindman
Länkar:
http://www.dive.to/elrio
http://www.dive.to/elrio
« Föregående · 216782
Tror nog också att Åkerblom blir kvar, men det stod väl i Dagbladet (pappers versionen) för någon vecka sedan vilka som har kontrakt.