TIK021...
« Föregående · 66738 Till forumet
Sv: TIK021...
Hemp: TIK-Bergslagen och TIK-021 lär få ungefär samma
förhållande som tex Hells Angels och Brödraskapet har...
TIK-Bergslagen är mer granit och fiberpäls.
TIK-021 mer Armani och loafers med tofsar.
Båda har dock samma mentala härdsmälta.
Sedan blir min morbror glad över att Hempen flyttar till Gurkstan
och Bergslagens port i öster.
Han är byggnadsarbetare med specialinriktning på skyddshäkten,
fyllehäckar mm. Det ryktas om att Västerås planerar en storskalig
utbyggnad. Välkommen till Västmanland!
Röd och vit hockeydynamit!
förhållande som tex Hells Angels och Brödraskapet har...
TIK-Bergslagen är mer granit och fiberpäls.
TIK-021 mer Armani och loafers med tofsar.
Båda har dock samma mentala härdsmälta.
Sedan blir min morbror glad över att Hempen flyttar till Gurkstan
och Bergslagens port i öster.
Han är byggnadsarbetare med specialinriktning på skyddshäkten,
fyllehäckar mm. Det ryktas om att Västerås planerar en storskalig
utbyggnad. Välkommen till Västmanland!
Röd och vit hockeydynamit!
Sv: TIK021...
Smokey:
Höllu du´lu! Int´ är TIK021 tofsloafers int´... TIK021 är mockakängor alternativt bowlingpjucks! I övrigt köper jag din mycket fina och målande beskrivning...
Skickade ner det påskrivna hyreskontraktet idag! Så nu finns ingen återvändo, hoppas bara att allting löser sig...
FBK blir bara hetare och hetare... Kan laget överhuvudtaget torska? Tippade dem som SM-vinnare redan förra säsongen (samt inför den innevarande) och denna gång lär tipset slå in... Men... Vore coolt om någon outsider slog till! Heja MoDo...!
Höllu du´lu! Int´ är TIK021 tofsloafers int´... TIK021 är mockakängor alternativt bowlingpjucks! I övrigt köper jag din mycket fina och målande beskrivning...
Skickade ner det påskrivna hyreskontraktet idag! Så nu finns ingen återvändo, hoppas bara att allting löser sig...
FBK blir bara hetare och hetare... Kan laget överhuvudtaget torska? Tippade dem som SM-vinnare redan förra säsongen (samt inför den innevarande) och denna gång lär tipset slå in... Men... Vore coolt om någon outsider slog till! Heja MoDo...!
Sv: TIK021...
Hemp: Ledsen, men i Västerås så är det mintgröna Armanikopior,
tofsloafers och breda guldlänkar som gäller. Bara för något år
sedan kördes det även med upprullade kavajärmar i V-ås.
Smaklöshet är ett signum i gurkstan. Curre bytte väl inte kalsonger
på ett helt år bara för att VIK en gång i seriestarten vann en match.
Dom är lite märkliga i ABB-city. VIK-Tierp...
Men varför deppa? Tänk vilken raggningsfaktor att glida in i ett par
mockakängor... Heavens Gate.
tofsloafers och breda guldlänkar som gäller. Bara för något år
sedan kördes det även med upprullade kavajärmar i V-ås.
Smaklöshet är ett signum i gurkstan. Curre bytte väl inte kalsonger
på ett helt år bara för att VIK en gång i seriestarten vann en match.
Dom är lite märkliga i ABB-city. VIK-Tierp...
Men varför deppa? Tänk vilken raggningsfaktor att glida in i ett par
mockakängor... Heavens Gate.
« Föregående · 66738
En sifferjävel hit eller dit liksom...!?
HUR GÖR MAN??? TIK:are i V-ås måste JUH också ha en hemsidejävel...!