Timrå i TV
760669 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå i TV
Kevin O Shea: Är väl ungefär som BIF. De räknar väl med att det är fler utsocknes som vill se matcherna ;-)
Sv: Timrå i TV
Basen: Precis som förra året då, då visades också förhållandevis många av våra hemmamatcher i förhållande till bortamatcherna.
Tråkigt det, när man liks är på plats vid samtliga hemmatillfällen, så är det ju bortamatcherna men vill se på TV...
Tråkigt det, när man liks är på plats vid samtliga hemmatillfällen, så är det ju bortamatcherna men vill se på TV...
Sv: Timrå i TV
Basen: Du tror inte han menar att de visar en av våra bortamatcher och en hemmamatch mot Modo ??.
Timrå i TV
Verkar som man fått upp ögon för Timrås frejdiga spel nu. Finns chans att se Timrå i TV flera gånger under november månad.
Sen långnäsa åt de som tycker man ska hålla käft, gilla läget och ge upp fast man är kund. Tror nog att de protester som måste ha strömmat in hjälpte till en hel del i detta.