1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614898 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK


Timrå IK
Vilka grabbar!!! Helt otroligt imponerande, de viker ta mej faan aldrig en tum......... Detta har man drömt om att se ända sedan man på allvar började följa detta lag för ca 22 år sedan, helt otroligt att få uppleva detta! Tack grabbar!

Nu får vi hoppas att TV4 fortsätter agera DIF-tv så vi slipper Perlskog och Tjalle Tvärvigg på måndag.

Ska bli intressant att höra Evenssons kommentarer, han är den mest oödmjuka tränare jag upplevt, vid förlust eller underläge är det alltid de som gjort sin sämsta insats någonsin, han kan aldrig se till motståndarlagets prestationer. Se förra bortavinsten, se första perioden idag mm mm. Har tappat all respekt för den forne stortränaren.

Ut i natten och njut!

« · 248848
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer