Timrå IK - AIK 2002-01-03
« Föregående · 40894 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Tror Timrå fick inspiration från Suppmatchen att göra många mål,,,I samma match!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Kn..
var inte nervös..ty det kommer att gå bra detta..
Mia1..
usch vilka tankar du har...;0)
Mr Dj Hemp..
har du provat att läsa dina brev någon gång??
VÄGRA KVAL...
var inte nervös..ty det kommer att gå bra detta..
Mia1..
usch vilka tankar du har...;0)
Mr Dj Hemp..
har du provat att läsa dina brev någon gång??
VÄGRA KVAL...
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
ha det var en bra fråga ...och fråga ska man alltid göra för annars får man inget veta =)
Men jag vet inte .... men han har brottsligt snygga magmuskler. =)
Men jag vet inte .... men han har brottsligt snygga magmuskler. =)
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
men tjena gud längesedan ville bara få alla att tänka på annat än att vara nervös
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Kn..
du är helt otrolig..här är vi på väg
o vinna en match och så frågar du
hur det går för en brynäs spelare..
pallra in dig i brynäs HS så vet dom
säkert det.....
du är helt otrolig..här är vi på väg
o vinna en match och så frågar du
hur det går för en brynäs spelare..
pallra in dig i brynäs HS så vet dom
säkert det.....
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Mia1:
Klart att jag kommer ihåg dig! Det var mysigt att ta ett snack i periodpauserna, även om ni hade fullt upp och jag helst inte ville störa... Senast jag såg dig var nog på supporterfesten i mars.
Klart att jag kommer ihåg dig! Det var mysigt att ta ett snack i periodpauserna, även om ni hade fullt upp och jag helst inte ville störa... Senast jag såg dig var nog på supporterfesten i mars.
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Senaste matchen lyckades jag tippa rätt, 4-1 till Modo.
Jag får hoppas att mitt tips går in i dag också, 5-1 till Timrå.
Jag får hoppas att mitt tips går in i dag också, 5-1 till Timrå.
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
ojojoj..ojojojoj...nu kan vi rita ett kors i taket
var det Åhlund igen??
var det Åhlund igen??
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
lugn bara lugn darret kommer dom släpper in 1 till denna period och ett till i nästa men dom avgör när det är 2 min kvar
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Åhlund kommer mer och mer,han är tung att möta,som en gammal Ford,startar den går den bara bättre och bättre.Hoppas att det kommer nån back ochså typ Schnabel.Skit ochså 3-1???
Hoppas inte "darren" slår till nu.
Hoppas inte "darren" slår till nu.
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Hej hemp ja det är den Mia men jag är inte rödlätt nu.. nu är jag ljus igen =)
kul att du kommer ihåg mig.
kul att du kommer ihåg mig.
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
mm tror det ..han har en assist sedan förut ...detta är åhlunds första mål i tik så vitt jag vet...
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
mm tror det ..han har en assist sedan förut ...detta är åhlunds första mål i tik så vitt jag vet...
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
mm tror det ..han har en assist sedan förut ...detta är åhlunds första mål i tik så vitt jag vet...
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Hempen: ja jag tror det, har inget minne av att han satt dit nån tidigare....
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Läste i Aftonbladet att Åhlund ansågs vara en av få lyckade panikvärvningar i denna säsongs elitserie
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Mia1:
Är du DEN Mia, d v s den rödlätta (hårfärg) Mia som är/var engagerad i supporterklubben? Eller så är du en annan Mia...
Är du DEN Mia, d v s den rödlätta (hårfärg) Mia som är/var engagerad i supporterklubben? Eller så är du en annan Mia...
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Mia1: Jovisst, matchen var svag från vår sida, men läktarstödet var OK. Gott nytt år, själv - det här börjar ju bra. Måtte det hålla.
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
diretk rapport i från ladan..
aik kommer att börja med en utvisning i andra perioden
i 1.55 kommer TIMRÅ IK spela PP...stabilt spel o Z o Crippe dominerar sina bytan..Freddan är INTE med i båset..det är
en junior..
aik kommer att börja med en utvisning i andra perioden
i 1.55 kommer TIMRÅ IK spela PP...stabilt spel o Z o Crippe dominerar sina bytan..Freddan är INTE med i båset..det är
en junior..
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Hej har en liten undran vem står i kväll orkar inte pringa mer och kolla????
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Swen visst är det du som bor neröver va vi träffades för längesedan i jönköping... eller är jag fel ute igen.... gott nytt år på dig.. iallafall.
Måtte denna ledning hålla i sig nu...
Händerna darrar på tangentbordet så närvös är jag..
Måtte denna ledning hålla i sig nu...
Händerna darrar på tangentbordet så närvös är jag..
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
Oj då, radiosporten håller inte tillbaka på sina lovord om Z direkt, eller vad sägs om den här kommentaren:
"Z är bättre än Thorleifs....."
WOW =) !!
"Z är bättre än Thorleifs....."
WOW =) !!
Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
tik 456: gå in på swehockey.se och tryck på games online.........det står 2-0 och Nordgern och Z har nätat än så länge...*ler*
« Föregående · 40894 · Nästa »