Jåkkinen: Kan inte hitta någon info nånstans...
Timrå IK - AIK 2016-02-22
« Föregående · 1728694 Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2016-02-22
Aj Aj, illavarslande line up, Öjdal och Ohre som burväktare....Vad har hänt med Mattsson??
Känns inte som vad vi behöver ikväll
Känns inte som vad vi behöver ikväll
Sv: Timrå IK - AIK 2016-02-22
El Maco: Upplagt för snålspel bigtime från vår sida. Minimera misstag, bra målvaktsspel, ställa om snabbt och sätta våra chanser e vad som gäller. Just do it!
Men nog kryper publiksiffran upp en bit till, 3000-3500? Menar vi går ju typ som tåget så vadå haha
Men nog kryper publiksiffran upp en bit till, 3000-3500? Menar vi går ju typ som tåget så vadå haha
Sv: Timrå IK - AIK 2016-02-22
Tajt match. Mattson fortsätter med storform och vi stjäl ett par mål framåt. Vi vinner. 2500 åskådare.
Sv: Timrå IK - AIK 2016-02-22
Nu har uppladdningen inför slutspurten börjat..
Sitter här med ett glas Jim Beam och analyserar det som komma skall..
Om en vecka kan sessen vara slut...
Jag vill inte det..den tredje sessen i följd...
Jag fix att int..
Inatt ska jag ladda med Z mot Lunkan...
Låt oss få gå i rus i vecka framåt med MEKKA som gräddet på moset nästa sönnda..
Imorgon kommer Kapten tebaks och blir frälsaren..
Jag längtar redan till tolvslaget då nästa vecka börjar..
Nubbens vecka i rött o vitt i nöd och lust och i vått och torrt ALLTID!!!
Sitter här med ett glas Jim Beam och analyserar det som komma skall..
Om en vecka kan sessen vara slut...
Jag vill inte det..den tredje sessen i följd...
Jag fix att int..
Inatt ska jag ladda med Z mot Lunkan...
Låt oss få gå i rus i vecka framåt med MEKKA som gräddet på moset nästa sönnda..
Imorgon kommer Kapten tebaks och blir frälsaren..
Jag längtar redan till tolvslaget då nästa vecka börjar..
Nubbens vecka i rött o vitt i nöd och lust och i vått och torrt ALLTID!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2016-02-22
Söderöver: Elias lirade vinge med Sirén som center. Ombytta roller eller flummig swehockey?
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2016-02-22
{7566}: mm precis! Använd honom sparsamt såvida man inte får det att fungera imorgon. Då kan Hallin användas som injektion isst...
Sedan är det lite oklart vad Roger menar med juniorer vilka spelade mot Örebro? Elias gjorde mål såg jag.
Mer då?
Var Sirén med också?
Jag gillar formationerna med nu!
Känns som om det finns spets i alla utan att vi blir överkörda i defensiven. Det hänger dock lite på vilket backpar som lirar ihop med vilken kedja men det är ju upp till Jens/Roger att vara med där...
Sedan är det lite oklart vad Roger menar med juniorer vilka spelade mot Örebro? Elias gjorde mål såg jag.
Mer då?
Var Sirén med också?
Jag gillar formationerna med nu!
Känns som om det finns spets i alla utan att vi blir överkörda i defensiven. Det hänger dock lite på vilket backpar som lirar ihop med vilken kedja men det är ju upp till Jens/Roger att vara med där...
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2016-02-22
Söderöver: Sätt Hallin på bänken som extraforward. Finns ingen anledning till att han ska in i någon kedja nu då vi är ett vinnande lag och alla kedjor bidrar på sitt sätt.
+ 1
Timrå IK - AIK 2016-02-22
Jag tar mig äran att skriva igång den här matchen som känns lite mer avgörande än de tidigare även om den inte är det kanske...
Jag menar 3p matchen mot Tingsryd var väl lika viktig egentligen?
Jaja here we go!
Jag menar 3p matchen mot Tingsryd var väl lika viktig egentligen?
Jaja here we go!
+ 5
« Föregående · 1728694