Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
« Föregående · 1308464 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Undra hur många utvisningsminuter Niklas Kronwall skulle ha haft i sin karriär om han blivit bedömd efter den där nivån.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Jaha.. powerplaymål på nåt som naturligtvis inte skulle varit utvisning.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Utvisning?, haha jävla apor på isen, hoppas Vinnerborg kommer hem och har en skola med svenska zebrorna.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Det blir nog mål på den här utvisningen.... bra för svensk hockey osv....
suck
suck
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Man får inte tackla i Elitserien. Timrå bör lämna den här skitligan snarast!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Armbågen kommer upp i follow-through där. Thomas Johansson verkar fatta saken helt rätt.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Hade det varit Pikken istället för Jokela mot Lauritzen där så hade det varit minst två matcher.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Raggaren Putte: Hyfsat pp ändå, mer upp på back så stänker vi in den snart..
ohh öppet mål miss av norsken där..
ohh öppet mål miss av norsken där..
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
superfalle: Snacka om att powerplayet luktar dåligt självförtroende. Tur att brünas är så jävla dåliga i denna match..
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Nu är det dags att visa våra PP-skillz igen. Spännande!
Bänka Hirs och Jokela nu i PP. In med handledaren!
Bänka Hirs och Jokela nu i PP. In med handledaren!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Vem vill köpa Hirsch?
Linkans tålamod måste vara slut med denna sopa.
Linkans tålamod måste vara slut med denna sopa.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Björn Svensson får gärna stanna. Sen behöver vi ytterligare en forward in. Sen måste Hirso bort omgående.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Raggaren Putte: Jokela spelar verkligen en dålig jävla kostymhockey !
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Fy fan vilket jävla skit PP. Hirso och Jokela spelar så jävla nonchalant.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
MB: Det verkar som att det är tur att man följer dagens match via mobil. Sören Persson gör ingen lycklig. Kom igen nu Timrå!!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
dr-nix: Men håller med BS tycket jag är bra, så hade varit riktigt bra om man kunde behålla han till Sonnie kommer
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Tänkte på det här med Svensson. Nu när Hynning är borta i ett par månader samt att Sonnenberg inte verkar kunna ansluta tidigare än jul så borde man väl kunna övertala grabben och hans far till agent att han stannar kvar tills Sonnenberg ansluter iaf.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Men däremnot så är det ju mycket tveksamt om det här spelet kommer att räcka till någon seger. Vi får aldrig någon längd på våra anafll. Gör vi inte mål de första 5 sekunderna är det lika bra att vända hem igen känns det som nu.
Dessutom måste vi ge fan i att krångla till det i egen zon. Vi borde kunna bättre där.
Dessutom måste vi ge fan i att krångla till det i egen zon. Vi borde kunna bättre där.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
en fundering som dock inte har med denna match att göra men var de några folk som åkte upp till luleå med buss genom supporter klubben?
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Raggaren Putte: Jo ja vet, försöker bara undvika att inse det för ja blir tokig.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Snoop: Vet inte om det var vi som ställde till det. Halonen rör inte Brynäsaren när han ramlar då han ska vända. Den andra utvisningen följer av den första även om den också kan diskuteras.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
viktigt som satan att vi klarade oss ur första perioden med 1-0, för andra perioden brukar ju inte vara så jättebra.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Bergius: nä men denna omgång vinner vi =) sudden seger över luleå var ju riktigt bra i torsdags =)
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Själva fan då att vi på en gång efter målet ska ställa till det för oss.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Men nog är det väl själva satan att domarna ska behöva vara i centrum igen!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
grillman: Ingen rolig omgång att förlora i ikväll. Södertälje ser ut att gå mot seger och Frölunda har redan tagit 3p.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
grillman:
Min Voodoo funkade. ;o)
Förövrigt är Svesse bra nu.
Vi kanske skulle "avsluta" med Hirscho också.
Min Voodoo funkade. ;o)
Förövrigt är Svesse bra nu.
Vi kanske skulle "avsluta" med Hirscho också.
« Föregående · 1308464 · Nästa »
har blivit många matcher i år som domarna spelat stora roller för hur de ser ut i spelt över hela matcherna och då inte bara när timrå spelar