Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
« Föregående · 617755 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Fan att vi inte kunde förmå Micke Lind att komma till Sundsvall. För distriktets bästa.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Dream Team:
tror jag skriver här ist det är ju fann mål i alla matcher utom i leksand :-)
tror jag skriver här ist det är ju fann mål i alla matcher utom i leksand :-)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
actionleif: Ja, givetvis. Färgad av resultatet i matchen, kanske? ;-)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Förlust idag så hoppas jag publiken buar ut styrelsen och sportchefen istället för spelarna.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
RocknRolf2: Det fenomenet har du analyserat länge, eller hur?
Riktigt illa att bara ha 1-1 efter att man leder skotten med 20-11 efter 40 minuter.
Riktigt illa att bara ha 1-1 efter att man leder skotten med 20-11 efter 40 minuter.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Jahopp. Där kom kvitteringen. Det spelar ingen roll vad det här laget gör så länge man inte gör mål vinner man inga matcher.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
sargad: Timå har gjort sitt mål för kvällen, så nu blir det fösvarsspel resten av matchen. Det här är CHANSEN til TRE poäng , att göra första målet och sedan täppa till. Ingen ide´ att ligga på för att göra flera mål, vem vet man kan ju åka på en kontring. Nä, nu är det bara sarg ut i 40 minuter som gäller.
Skämt (?) åsido, det vore riktigt kul om det lossnade ordentligt i stället.
Skämt (?) åsido, det vore riktigt kul om det lossnade ordentligt i stället.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
sargad: Märkligare än att Frölundaspelarna inte kunde bortse från just den matchen inför denna är det ju inte. Motivation slår alltid klass...
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
actionleif: SSK är roliga. Dom hade gjort 13 mål på 9 hemmamatcher och helt plötsligt kastar dom in 3 puckar på VF som gjorde åkte hem med 11-1 i bagaget när dom var i kringelstan för en dryg månad sedan.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
RocknRolf2: Ineffektivt? 1 mål på 15 min är ju en grym målaptit för vårat gäng :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
SaraS: PP Timrå, ska det se nåt bättre ut så visa det nu då.....
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
SaraS:
Du hade varit udda om du hört något. Pröva P4 istället.
Täljemål nu.
Du hade varit udda om du hört något. Pröva P4 istället.
Täljemål nu.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Dream Team: Viktigt med första målet. Hoppas det lossnar lite nu
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
torskkänsla idag igen, men ett plus att Asplund står i alla fall
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Jaha! Här bänkar mans sig vid datorn för att följa matchen via webradio. Men icke. Webradion ligger nere. Serverstrul i radiohuset. Får väl bli sportradion då.
FORCA TIMRÅ!!!
FORCA TIMRÅ!!!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Huss: Tanken med att man gör så från Brynäshåll är väl att uppnå motsatt effekt, allt annat låter väl högst underligt.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Bragd-Birger: Med tanke på att Boork bänkar både Miettinen och Wahlberg ikväll så bör Timrå ha mycket bra möjligheter att bryta sin svit.
« Föregående · 617755 · Nästa »
Sundsvall vad skulle han där å göra...han spelar hockey integnuggar sarg hahaha