Sitter och kollar på PPV... Vilken skillnad... TIK kör ett blytungt tempo... Skitmålet på slutet känns jobbigt. Virus Lindberg menar att det är rättvist med 1-1. Har han aktier i köttklubben? Keep on Timrå! Lirar dom vidare på detta vis så måste vi bara vinna.
Modogrannen är i högform. Lite jobbigt att behöva zappa över till den matchen i alla avblåsningar;) Bra liv i hallen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har han aktier i köttklubben? Keep on Timrå! Lirar dom vidare på detta vis så måste vi bara vinna.
Modogrannen är i högform. Lite jobbigt att behöva zappa över till den matchen i alla avblåsningar;) Bra liv i hallen!