Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
« Föregående · 1921407 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: Definitivt läge att låta Brattström stå från start i några matcher nu.
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Synd att man ska bli så förtvivlat besviken på insatsen vi gör, men det syns att Djurgården är ett lag som kommer vara en kandidat för SM-guld och att vår ambition denna säsong är att klara av att nå plats 12 i tabellen, det skiljer mycket på toppen och botten av SHL.
Svedberg ut är bra för att ge laget ny energi men idag är han inte orsakande faktor till något av våra baklängesmål.
Svedberg ut är bra för att ge laget ny energi men idag är han inte orsakande faktor till något av våra baklängesmål.
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
mikenomad: det vart måste nån fejkgud..Herregud va dåliga vi är. åker omkring som yra höns i egen zon. Madsen verkar trött och hängig
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: Har vi över huvudtaget någe försvar vi har iaf inga backar!!!???
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Bragd-Birger: Freddan bör fundera på att sätta in Kovlands backar i truppen!
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
{8437}:
Handlar inte om det, handlar om att bryta mönstret o trenden med Svedberg i målet. Även fast man inte kan lasta honom för alla målen.
Nu fick vi som vi ville ändå. Vet dock inte om han gav upp själv eller om det var Freddan.
Handlar inte om det, handlar om att bryta mönstret o trenden med Svedberg i målet. Även fast man inte kan lasta honom för alla målen.
Nu fick vi som vi ville ändå. Vet dock inte om han gav upp själv eller om det var Freddan.
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Alltså .....eh....mmmm....det ska visst bli bättre väder till helgen....alltid nåt att se fram emot.
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Spelet i egen zon håller inte ens div1-klass. Herregud.
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Tikkare: Den där hockeyguden får du nog ta ett snack med...
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Kerstin_k: den stora frågan är: ska det bli tvåsiffrigt?
Vi är fanimej sämre än året vi åkte ur och inte lite sämre heller.
Vi är fanimej sämre än året vi åkte ur och inte lite sämre heller.
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Nog för att försvaret är under all kritik men in med Brattström NU!! Sen låter vi han stå ett par matcher.
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
bar mofftak: Vilket skämt. Förklara för mig hur det kommer sig att man har längtat efter det här under uppehållet?!
Misstag på misstag. Så jävla tröstlöst.
Misstag på misstag. Så jävla tröstlöst.
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: även om det inte varit några tabbar från Svedberg så borde man ge en taggad Brattström chansen nu efter ett antal mediokra matcher från Svedberg.
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: mot HV var han dålig men att påstå att något av dessa tre är dålig målvaktsinsats vore att ta i ordentligt
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
bar mofftak: ...och Hardegård med...Men det kommer väl aldrig att hända
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
erathoo: men, hade man tränat försvarsspel eller hur var det?
Jaja.....
Jaja.....
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
MEN HELVETE! Markering borde väl våra backar lärt sig. Bänka. Vilket jävla slarv!
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Såja Wedin!
Förövrigt dags att ge Brattis chansen nu, inte en till match där Svedberg släpper in 5-6 mål per match.
Förövrigt dags att ge Brattis chansen nu, inte en till match där Svedberg släpper in 5-6 mål per match.
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
erathoo: Wedin, lycka till med att behålla honom nästa säsong. Hoppas Timrå är villig att slanta upp för att behålla honom som den stjärna han är.
Övriga laget kan ju bara dra åt helvete, helt sanslöst vad dåliga vi är.
Övriga laget kan ju bara dra åt helvete, helt sanslöst vad dåliga vi är.
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Herminator: Hardegård 0-2 redan...ser inte ut som man tränat försvarsspel..
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
sargad: Var tog prioriteringen av försvarsspelet som Freddan pratade om innan match vägen? =(
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Webmaster: Får vi se Johanesspassionen i kväll, hoppas det 😉
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Om man själv eller plånboken inte kan gå på matchen så visas den på Cmore Fotboll ( ja , dom måste väl ha något på den kanalen fortsättningsvis också )
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Puckat: Måste säga vilken spelkänsla tränarna har i detta fall...Madsens bäst före datum är ju passé. Var är Jalasvaara? Nackspärr eller???
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Kulltorp: Det normala har väl annars varit att vi varit katastrof dåliga efter varje uppehåll. En vändning på den trenden vore trevligt...
+ 3
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: Nu vill vi se en klassisk nystart med en ny vinstrad!!
+ 6
« Föregående · 1921407 · Nästa »