Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
« Föregående · 2440611 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Kulltorp: DET ÄR IGEN JÄVLA HAKNING, han NUDDAR inte ens handskarna! BARA KLUBBAN! Han lyfter klubbjäveln
+ 15
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Degenerate: Herregud Hanzl ut igen billigt. Jag dör! Säker på 3-3 nu. Fy fan!!!
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
sargad: Domarn du är ju dum i hövve!!
Hooking? Lämna in domarlicensen din pajas.
Det går ForT DärUtE!!!
Hooking? Lämna in domarlicensen din pajas.
Det går ForT DärUtE!!!
+ 5
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Degenerate: Kan vara bland de tydligaste filmningar man har sett, han verkligen dyker
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Ta fram huvudet under armen nu Timrå!!
Ja, domarna är ett skämt, delvis åt bägge håll, men då måste vi vara smartare.
Ja, domarna är ett skämt, delvis åt bägge håll, men då måste vi vara smartare.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Zäta75: Claesson måste hata hockey, vilket skämt att plocka så här många utvisningar. Snacka om att förstöra en hockeymatch. Och Färjestad dyker som isprinsessor för dom fattar att Claesson blåser på allt.
+ 11
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Sputnik: Näe domarna har fullständigt förstört matchen. Inte ens roligt att titta på längre, räcker med att falla för att få med sig domslut
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Woody Jokinen: Men ta bort den där jävla domarn! Han ser ju fan ut som Huring också!
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
HAAN RAAAAAMLAR JU, inte fan ramlar man av en klubba där.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Woody Jokinen: Hade gärna sett att Ante tog timeout som FBK gjorde för att vila första PP formationen så de kan starta från början?
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Charlie2: Varför står Stenkvist på point i PP? Ge mig en anledning?
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Zäta75: Vi måste välja våra lägen i PP. Inte skjuta utan skymning
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Jadu: Visst har Edfeldt klivit av? Inte varit inne på väldigt länge nu och endast 2 min i matchen
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
{297}: Snacka om att Wallinär en torped! Han som jobbar kvar pucken och vi får PP. Sätt den nu!
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Charlie2: Helt otroligt att vi inte gör mål där vilka chanser vilken vilja vi visar
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Bragd-Birger: en sån här grej kan ju verkligen förstöra fokus för resten av matchen också. Vi hade dominans, nu är all fokus på dom korrupta domarna istället. Claesson måste bort från Timrås matcher! Han förstörde Växjömatchen och nu förstör han den här.
+ 10
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Bragd-Birger: Detta är inte acceptabelt. Råder fler att skriva till svenska hockeyförbundet om detta. Jag kokar
+ 8
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Bragd-Birger: Jag tror han fick kalla fötter nu. Krossa de filmande asen nu!
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Haha. Snacka om att domaren bestämt sig för vilka som ska få handikapp. Gälet.
+ 10
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Claesson borde på riktigt inte få dömma Timråmatcher. 2020-talets Kuben, helt bisarrt.
+ 8
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Zäta75: Nu lär matchen bli rejält grinig. Hoppas på rejäkt slagsmål. Såg tendenser till det nu
Tänker skriva till svenska hockeyförbundet om detta
Tänker skriva till svenska hockeyförbundet om detta
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Har aldrig varit med om något värre. Alltså på riktigt. Det är upprorsstämning i arenan.
+ 6
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Vi gör det så jävla bra, sen kommer TRE SKITUTVISNINGAR, det här är fan inte acceptabelt, absolut ingen av dom är solklar. Jo en solklar diving.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Pinsamma färjestad och domare, hoppas ante inte håller tillbaka och sågar domarna fullständigt
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Dubbeld: Ta 2 min diving också då. Domarna i SHL är ju så klappkassa så det finns ju inte!!
+ 8
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Smokey: Förr i tiden fick folk st fjättrade vid kyrkan o bespottas när man stoppade huvudet undr armen o gjorde dumma saker.
+ 1
« Föregående · 2440611 · Nästa »
HAHA vad fan är det för utvisning
Herregud vad löjligt