Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
« Föregående · 2441101 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Älskar att Ante är ärlig å säger vad vi alla tycker. Hoppas Timrå IK skickar in en anmälan på domarna. Fan bedrövligt att en match inte kan avgöras av spelarna.
Iaf lär väl Ante bli avstängd nu
Iaf lär väl Ante bli avstängd nu
+ 10
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Zäta75: det här är ingen tävling, det är en show. Det är en recenserad show av SHL. Storklubbarna ska ha poängen och det ska bli ”rätt” lag i toppen.
Dåliga domare har vi gott om men idag var det något alldeles speciellt. Vi är det klart bättre laget idag men vi drabbades av SHL och resten är historia. ”Skitklubbar” som Timrå ska inte vinna mot Färjestad, det följer inte manus.
Så nu ska vi inte vara arga på domarna, dom är bara hantlangare i den här smutsiga soppan. Vi fick 1 poäng mot Färjestad och det var mer än vad någon hade hoppats på inför match. Vi tar med oss att vi är bättre och att vi kommer få alla tre poängen i en sån här match när vi möter ett lag som inte ingår i kartellen i toppen av SHL. Mot Brynäs, Oskarshamn eller Malmö hade vi fått alla poängen idag.
Dåliga domare har vi gott om men idag var det något alldeles speciellt. Vi är det klart bättre laget idag men vi drabbades av SHL och resten är historia. ”Skitklubbar” som Timrå ska inte vinna mot Färjestad, det följer inte manus.
Så nu ska vi inte vara arga på domarna, dom är bara hantlangare i den här smutsiga soppan. Vi fick 1 poäng mot Färjestad och det var mer än vad någon hade hoppats på inför match. Vi tar med oss att vi är bättre och att vi kommer få alla tre poängen i en sån här match när vi möter ett lag som inte ingår i kartellen i toppen av SHL. Mot Brynäs, Oskarshamn eller Malmö hade vi fått alla poängen idag.
+ 10
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Rytter: Haha hur går man med i JFKs domarsågarklubb? Frågar åt en vän..
+ 4
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Kryset: Hur det i helvete kan vara en bentackling är utom de flestas förstånd, den ende som hade benet ute är Färjestadsspelaren eller så kan du inte regeln.
+ 7
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Smokey: Fantastisk match av Timrå!
Heroisk insats, med tanke på att vi hade allt emot oss idag!
Heroisk insats, med tanke på att vi hade allt emot oss idag!
+ 10
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Hoppas på mail i massor till både kvällstidningar och shl. Detta var ruttet.
+ 7
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Jadu: Tyvärr är det inte bara vi som drabbats av Claesson. Han får alltid fortsätta.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Dubbeld: Bara 4p ner till Rögle på 7e plats nu. Kan vara 1p om vi förlorar nästa match som är just hemma mot Rögle. Rögle är inte dåliga vann stort mot Malmö ss senast. Hade vi tagit en välförtjänt 3a idag hade vi haft mycket större marginal.
Grym kämpainsats av laget idag värda så mycket mer
Grym kämpainsats av laget idag värda så mycket mer
+ 5
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Rytter: Bland det jävligaste jag någonsin sett i filmningar, partisk domare och klantig domare. En ren jävla vidrigt partisk våldtäkt från domarhåll….
+ 6
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Rytter: ”Domarna kommer inte medverka på intervju” vilka jävla pajasar. De ska inte döma en match till, fruktansvärt pinsamt att de dömmer i shl Sveriges högsta liga.
+ 16
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Rytter: Avböjde intervju dessutom. Säger det mesta om deras insats ikväll.
+ 7
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
EXPLORERSMÅLAND: säger som Ante, det går inte vinna matcher då domarna blåser för allt mot oss. Idag gjorde laget en grym insats och vi var värda segern. Vi blev rånade på 3 poäng!!! Av domarna jävlarna!
+ 8
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
"Domarna kommer inte att medverka på någon intervju" NÄ FÖR DOM VET ATT DOM HAR FUCKING FEL SÅ DOM VÅGAR INTE KOMMA UT JÄVLA FEGA JÄVLAR
+ 10
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Knass: domarna var inte bra!!! De kan väll vi alla hålla med om. Men att försvara Svensson för sin ”höfttackling” är helt bisarrt. Skäms ni inte Förhelvete?? Mer solklarare bentackling går inte att hitta. Men visst fan de är ju en Timrå spelare, då är de ju lugnt ju? Skärpning!!
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Dubbeld: nej någon domare får vi ikke eftet matchen = bevis på att dom är köpta
+ 5
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Zäta75: nä, helvete så sur han var. Och med rätta. Det här var den sämsta domarinsatsen sen...ja, typ Lärking smörade för djurgårdsfansen i globen strax efter millennieskiftet.
Så. Jävla. Orättvist. Timrå skulle haft 3 drypsäkra poäng.
Fan så jag skulle skämmas om jag dömt den här matchen. Patetiskt!
Så. Jävla. Orättvist. Timrå skulle haft 3 drypsäkra poäng.
Fan så jag skulle skämmas om jag dömt den här matchen. Patetiskt!
+ 12
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Dubbeld: Han fokuserar väl bara på sina töntiga inlägg, hinner inte titta.
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Woody Jokinen:
Episk intervju med Ante, och han har ju helt rätt.
"Ta bort bilderna, jag vill inte se skiten"
"Dom vet själva hur jävla dåliga de var så de vågar inte komma fram"
Episk intervju med Ante, och han har ju helt rätt.
"Ta bort bilderna, jag vill inte se skiten"
"Dom vet själva hur jävla dåliga de var så de vågar inte komma fram"
+ 25
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
EXPLORERSMÅLAND: Nu håller jag inte med dig. Den här matchen var inte dålig av Timrå IK. Det var årets största domarskandal inblandad också.
+ 9
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Dubbeld: Han har fullt sjå o stå upp för sina kassa domarbästisar. Bara ignorera.
+ 5
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Ante talar i alla fall klarspråk efter matchen. SHLs jävla gulligull-skydd mot domarna ska bort.
Stäng av dom jävla pissidioterna
Stäng av dom jävla pissidioterna
+ 13
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Förbannat uppfriskande att se Ante efter matchen. Han markerar tydligt att detta inte är okej.
+ 22
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Olli Hahl: Helt rätt. Man ska inte klaga på domarna i tid och otid, men i dag var det något som inte stod rätt till. Så dåligt kan man inte vara om man har licens.
+ 13
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Domarna: "Det går fort därute." Och segt innanför hjälmen.
+ 7
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Olli Hahl: vi ha förlorat 3 av de senaste hemmamatcherna!
Ä dä bra??
Ä dä bra??
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Sputnik: Ante är helt rasande i intervjun. Har aldrig sett honom så arg.
+ 18
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Olli Hahl: Småland är ju domare sjölv och kommer alltid försvara dom..
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
EXPLORERSMÅLAND: din kommentar kan juh ta o stoppa upp nånstans, tycker du verkligen timrå spelade kasst idag ? såg du matchen ? läst nån kommentar nånstans? eller gnäller du bara för o gnälla? pinsamt riktigt pinsam.
+ 11
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Synct: Uppenbart sitter Loob i SHLs iluminati slipskommite. Håll koll på Claesson och spela in alla hans telefonsamtal framöver. Detta luktar skunk.
+ 13
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Synct: Till och med Mitell säger att de fuskar lite för mycket. Det säger allt.
+ 6
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
vonDöbeln: Det är upprorstämning i hallen. Tur att inte jag Modano , Jonte mfl är där i hallen.
+ 5
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
EXPLORERSMÅLAND: Vi gör en skitbra jävla matchjävel, titta istället för att supa.
+ 7
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Paninaro: Vi ser att du håller på Modo. Kul för dig. Nån måste göra det också.
+ 4
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
EXPLORERSMÅLAND: Fast småland nu var vi ju inte så kassa.
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Fy faen, vilken äcklig match.
Lär plinga rätt många gånger i domarnas mobiler nu.
Äckligt!
Lär plinga rätt många gånger i domarnas mobiler nu.
Äckligt!
+ 9
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
EXPLORERSMÅLAND: går inte klaga på laget idag. Det är dom förbannade piss domarna som förstör allt
+ 12
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
Modano: Isåfall är det tur att du inte är där. Någonstans går väl ändå gränsen.
+ 2
« Föregående · 2441101 · Nästa »
En av de bittraste och mest orättvisa förluster man upplevt med Timrå sedan 70-talet.