Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
« Föregående · 296510 Till forumet
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Alavaara ut för roughing. Som sagt, de verkar gilla utvisningsbåset.
16-3 till Timrå i skottstatistik. Timrå det klart bättre laget än så länge. Nu fortsätter vi i andra perioden likadant.
16-3 till Timrå i skottstatistik. Timrå det klart bättre laget än så länge. Nu fortsätter vi i andra perioden likadant.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Nu fick klacken en nytändning! Faan att man inte kan vara där ikväll!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Annica: Vi kanske har ES trevligaste utvisningsbås? ;)
Men allvarligt talat gör det gott att höra att TIK verkar vara riktigt på bettet ikväll. Nu håller vi i det här och gör ett par mål till så... Hagos verkar riktigt imponerande!
Men allvarligt talat gör det gott att höra att TIK verkar vara riktigt på bettet ikväll. Nu håller vi i det här och gör ett par mål till så... Hagos verkar riktigt imponerande!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
då blir det texttv & Radio de resterande 2 perioderna. Kämpa timrå tills ni dör. Timrå alltid alltid.
//Han här nere!
//Han här nere!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Chief:
Det verkar ju som att det blir en trend hos dem... Hehehe.
Det verkar ju som att det blir en trend hos dem... Hehehe.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Annica: Tycker de kan fortsätta att ha en man i utvisningsbåset i fortsättningen också. ;)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Annica: Frölunad eller?,
Timrå tar det lungt och trummar på som alltid!!
Timrå tar det lungt och trummar på som alltid!!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Niclas_TIK:
Och nu blir det en till Frölundamupp som blir utvisad. Känner de för stort tryck på sig eller?! *ler brett*
Och nu blir det en till Frölundamupp som blir utvisad. Känner de för stort tryck på sig eller?! *ler brett*
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Powerplay igen, en till Frölundatönt ut i båset.
Pricka in den nu då, TIMRÅ!!
Pricka in den nu då, TIMRÅ!!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
kulltorp: kAN förstå det. Bor tyvärr i gävle så har ingen chans att se premiären, men den tredje hemmamatchen ska jag i alla fall åka upp och se matchen mot Färjestad. Nu ger vi allt.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Niclas_TIK:
Sitter hemma framför datorn och lyssnar. HEJA TIMRÅ!!!
Sitter hemma framför datorn och lyssnar. HEJA TIMRÅ!!!
Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Kämpa timrå, någon mer inne som inte är på plats i Nya Templet?
Mitt tips 3-2 till Timrå!
Mitt tips 3-2 till Timrå!
« Föregående · 296510
Timrå ik är dom bästa