Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
« Föregående · 296892 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Chief:
Robbans munskada var inget allvarligt. Det blödde mycket men det stoppades och nu ser det OK ut.
Annars mättes det 111 db i klacken.... Härligt!!!!
Robbans munskada var inget allvarligt. Det blödde mycket men det stoppades och nu ser det OK ut.
Annars mättes det 111 db i klacken.... Härligt!!!!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Chief:
Har inte hört ngt mer om Robbans munskada. Om jag får mer info så återkommer jag direkt! *ler*
Har inte hört ngt mer om Robbans munskada. Om jag får mer info så återkommer jag direkt! *ler*
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
kulltorp: Bryr mig inte mycket om dem heller, men jag har av nån outgrundlig anledning en viss antipati för DIF...;)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Chief: He he ja men knätofsarna rör mig ej i ryggen. Hatar träskor...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Den här insatsen lät det som vi kan vara nöjda med, TIK åkte sönder VF. Så jäkla skönt att höra! Sett över hela matchen var det en fullt rättvis seger.
Däremot pratades det om en munskada på Robban, det lät inte så kul, nån som vet nåt mer?
Däremot pratades det om en munskada på Robban, det lät inte så kul, nån som vet nåt mer?
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Chief:
vi är timrå fan vilken kämpa anda killarna visar fan va glad ja blir Vi är timrå vi ger aldrig upp =)
vi är timrå fan vilken kämpa anda killarna visar fan va glad ja blir Vi är timrå vi ger aldrig upp =)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Nu ska bara Leksand sätta en straff på DIF också så är jag nöjd sen...;)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
wheppa: Har inte plockat fram halsduken ännu, men kepsen är med för det mesta...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Faan vad härligt! Forza TIK!
Imorron åker halsduken på, även fast det fortfarnade är fotbollssäsongen i min tideräkning.
off topic: Faan vad jag längtar till LOTR 3. Såg nyss trailern
Imorron åker halsduken på, även fast det fortfarnade är fotbollssäsongen i min tideräkning.
off topic: Faan vad jag längtar till LOTR 3. Såg nyss trailern
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
så skönt för mig detta..bo i ett Frölunda näste och bara kunna gå med ett högt huvud i morgon på stan..givitvis iförd med så mycket TIMRÅ IK kläder som möjligt...
Dragan 2k...
ska vi ta en fika i Nordstan i morgon...;0)
Dragan 2k...
ska vi ta en fika i Nordstan i morgon...;0)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Skatebird: Nu är det taget! Snacka om lyckad premiär i nya hallen! Ett gott omen!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Underbart! 4-3 och Timråseger i premiärmatchen i nya arenan. Gött...=)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Vi vann!!!
Alla står upp på läktaren och skriker! VARFÖR ÄR VI INTE DÄR!!!!!!????????
Alla står upp på läktaren och skriker! VARFÖR ÄR VI INTE DÄR!!!!!!????????
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
El Maco: Conny har gelé i knäna och Henke L törs inte ens stå kvar i kassen...;)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
El Maco: Dagens tips: Läs ej i sportsnack och coacha samtidigt, mycke kryp och mål i baken...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Redax 2: Nu blev Conny jävligt darrig och det gav utdelning direkt. Forza Sportsnack
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
gud: Nja, lite för utslitet. Lite som cement i sandlådan, rosa brandbil eller hoplimmat Lego...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
El Maco:
Eller en snigel på ögat!!
Det ska ju vara det värsta om man får tro reklamen för ett par år sedan om kontroll av TV-innehav...
Eller en snigel på ögat!!
Det ska ju vara det värsta om man får tro reklamen för ett par år sedan om kontroll av TV-innehav...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
El Maco: ...och mjäll...
Frölundautvisning, nu jävlar tar vi tag i det här!
Frölundautvisning, nu jävlar tar vi tag i det här!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Chief: ...samt att ständigt få Thorleifs i bilstereon oavsett kanalinställning...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Annica: Det kan man fråga sig, nu åker Krykov ut också. Kom igen nu Timrå, ta kommandot nu!
Vad ska man säga om rapporterna om Kapanen tro?
Vad ska man säga om rapporterna om Kapanen tro?
Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
3 minuter in i andra. Timrå har missat många frilägen, VF bleka men tydligen för att Timrå åker sönder dem.
« Föregående · 296892 · Nästa »
Det lät som det var ett mäktigt tryck, ska bli kul att höra synpunkterna och rapporterna från de lyckliga som var på plats. :)