Timrå IK - HV 71 2003-11-15
« Föregående · 330010 Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Satt precis och muttrade om att det såg ut att bli en 2:a period i typisk Timrå-anda. Men tji vad man bedrog sig!
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
RoW: Vi höll på att göra det ja men som tur va så vann vi. Det behövdes. Nu har vi gjort dom möra. Bara för er att slå i den sista spiken. hehe
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
GuldIndianen: HV är det alltid trevligt att slå, men svårt. Ni gjorde ju ett bra jobb i torsdags, även om ni höll på att klanta till det ;-)
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
RoW: Hoppas att ni tar Hv idag. Ni behöver vinsten och VF vill att dom förlorar så att vi går upp på plats 2. hehe
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
västrabo: "Robert Carlsson, vafan har han i en hockeyrink att göra..."
Jaja, otroligt skönt att kvittera tidigt så vi slipper den förbannade utförsbacken vi har sett så ofta.
Robba for president!!!
(kanske dags för "den där jävla Tunadalarn nu ; )
Jaja, otroligt skönt att kvittera tidigt så vi slipper den förbannade utförsbacken vi har sett så ofta.
Robba for president!!!
(kanske dags för "den där jävla Tunadalarn nu ; )
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Redax 2:
Men nu ligger Timrå på. Hoppas att de kan utnyttja det för en gångs skull!
Men nu ligger Timrå på. Hoppas att de kan utnyttja det för en gångs skull!
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Finns det ngt annat lag som är så j-kla bra på att ge bort ett mål innan det gått en minut!?! Hur många gånger har det hänt denna säsong? 3 eller 4..?
« Föregående · 330010
hur i hela friden kunde Sjöberg plocka ut Nemecek???