Timrå IK - HV 71 2007-11-15
« Föregående · 939627 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
RocknRolf2: Näst amatch helt avgörande. TIK 3-1 är ingen bra kombination
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Bragd-Birger: Ja för fan! Det ser bra ut men HV är luriga. Har en obehaglig känsla av att HV slår in nån halvchans i början av andra och matchen blir en jäkla nervpers. 4-0 däremot och det är klart
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
niklazz: Canal plus verkar ha tätat den luckan så det är bara att slänga upp fetplonkan och köpa matchen istället. Se det som ett p2p program...i längden gynnar det alla andra hockeyälskare i landet.
Vem vet? Nästa säsong kanske vi t om får se webhockey till ett rättvist pris?
Vem vet? Nästa säsong kanske vi t om får se webhockey till ett rättvist pris?
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Springsteen: Ja, den mannen har passerat sit bästföredatum för ett antal år sedan. Får bara hoppas på att C+ inser det också och tar in lite nytt blod i kommentatorsledet.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
niklazz: inte nu längre försvann några matcher före landslagsuppehållet
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
hör å häpna virus trodde att vi kommer ta sm-guld i år
tänk virus säga det trodde jag aldrig jag skulle få höra
tänk virus säga det trodde jag aldrig jag skulle få höra
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Gladh: nej när du buffrar till matchen så står väl adressen där? då tar man bara print screen o skriver av adressen
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Helt ok förstaperiod av Timrå. Mindre ok av HV. Andraperioden blir oerhört intressant. Mardrömsledning - minns Lulä - och andraperiod. Kommer vi under tvåsiffrigt i baken blir det skumpa. Right, Rolfie?
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Snacka om hockeypropaganda! Synd att Tenkrat inte fick sätta dit den på sitt friläge. Tycker det hade konstaterat hans inträde i Elitserien på ett bra sätt.
Sen måste man ju bara ge en eloge till Jämtin i den här perioden. Bråket startar för att han inte kan tacklas korrekt, det är i stort sett bara han som slår och han lyckas ändå på något sätt få det till domarens fel!
Skönt att se kylan hos spelarna vid alla gruff. Domaren ger rättvist en extra tvåa till den som inte kan hålla sig kall och så länge vi kan hålla oss kalla så kommer vi få många gratis PP i afton...
Sen måste man ju bara ge en eloge till Jämtin i den här perioden. Bråket startar för att han inte kan tacklas korrekt, det är i stort sett bara han som slår och han lyckas ändå på något sätt få det till domarens fel!
Skönt att se kylan hos spelarna vid alla gruff. Domaren ger rättvist en extra tvåa till den som inte kan hålla sig kall och så länge vi kan hålla oss kalla så kommer vi få många gratis PP i afton...
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
RocknRolf2: Måste vara dax att byta ut virus nu han snackar ju bara en massa skit !!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Verkar vara en grym match. Synd att man inte kom hem förrän nu. Detta skulle man ha velat sett.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Jensen_12: Joru...
Det här är inte slut. HV lär komma ut som ett annat lag i andra
Det här är inte slut. HV lär komma ut som ett annat lag i andra
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
fan fick det att funka nu canal plus fick konatkt med banken så vilken grym match
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Jensen_12: Jaa...Därför är man negativ och vet att det är fyrtio minuter kvar....
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Mycket bra period såklart. 3-0 och ändå ganska dålig skärpa i ett antal avslutningar säger en del.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Jonte hedström gruffar med Jämtin.. kult! Förresten så hade en god kompis morbror träffat Jonsson och Hedström på casionet, där dom både sade att dom tyckte att kåberg och jämtin var hårda, men att t.ex jämtin var ej hård.
Marttinen har gjort mål med ser ja
Marttinen har gjort mål med ser ja
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Timrå krossar allt!!!!!
Moahahha.
Marttinen har föresten gjort mål för SAIK.
Moahahha.
Marttinen har föresten gjort mål för SAIK.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
lincoln: Allvarligt.....
Time out Kenta!!
Ulrika Knape som hjälptränare eller???
Time out Kenta!!
Ulrika Knape som hjälptränare eller???
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
jojje_timrå: hE HE HE...VAD FAN HÅLLER hv PÅ MED???
uNDRAR OM DET ÄR NÅN TAKTIK ATT FÖRSÖKA TÄNDA LAGET ELLER OM DE BARA ÖR iq FISKPINNE
uNDRAR OM DET ÄR NÅN TAKTIK ATT FÖRSÖKA TÄNDA LAGET ELLER OM DE BARA ÖR iq FISKPINNE
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
RocknRolf2: Detta kan nog tyvärr Timrå ändå göra till en jämn match.... Jag väljer att vara negativ.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Jösses! Kommer vi undan utan skador i den här matchen då ska jag börja spela på lotto...
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Hmmm
HV verkar ur balans. Vilka idiotutvisningar dom tar
Avgör nu gubbar!!
HV verkar ur balans. Vilka idiotutvisningar dom tar
Avgör nu gubbar!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
fan va less jag blev försökte köpa matchen men det va nå krångel med banken så köpet kunde inte genomföras jävla skit
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
2-0 fan va skönt jjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
härligt kokko
härligt kokko
« Föregående · 939627 · Nästa »