Timrå IK - HV71 2025-02-11
« Föregående · 2819197 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Är helt övertygad om att vi skulle vara ett jämnare lag om Olli skulle våga å byta plats på 54a å 92. För just nu bidrar Dahlen inte ngt varken i 5mot5 eller i pp.
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Hakar smålänningarna hela tiden , eller är dom bara starkare än oss tro?
tycker vi fastnar i deras armar alltsomoftast i närkamperna
tycker vi fastnar i deras armar alltsomoftast i närkamperna
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
josha840: Nej precis, man går efter tabellposition.
Just nu ser vi ut att få vi möta Frölunda va?
Kommer ju hända mycket på vägen givetvis och vi kan ju likväl bränna en top 6 plats.
Men 5:an möter väl 4:an vill jag minnas?
Just nu ser vi ut att få vi möta Frölunda va?
Kommer ju hända mycket på vägen givetvis och vi kan ju likväl bränna en top 6 plats.
Men 5:an möter väl 4:an vill jag minnas?
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Ser inte Dahlén ut att börja få en sådandäringa finurlig blick i ögonvrån också?
Och Jokinen! En stilikon som fan nästan får en att längta och börja gräva i vinylbacken efter de där finnrockarna Hurriganes;)
Och Jokinen! En stilikon som fan nästan får en att längta och börja gräva i vinylbacken efter de där finnrockarna Hurriganes;)
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Zäta75: Brynäs lär nog inte välja oss. Tror vi åker direkt in i hetluften mot fbk i kvarten
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Leksands skräll idag gör att Brynäs nästan har öppen gata att vinna grundserien
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Ahpl:
Varit så en längre tid nu. Gäller att hellre börja om då och försöka komma samlat istället för att dumpa ned puck på stillastående forwards.
Varit så en längre tid nu. Gäller att hellre börja om då och försöka komma samlat istället för att dumpa ned puck på stillastående forwards.
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Woody Jokinen: Hur bra är inte Brynäs just nu. Bäst i SHL helt klart. Dock en drömmotståndare i slutspel för Timrå då det känns som de passar oss bra och vi har ett litet övertag
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
{469}: Säger bara de stackars dom som får möta Brynäs i slutspelet!!🇺🇿😎
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
The great one: Uppspelen måste bli bättre, vi spelar fast oss alldeles för ofta vilket gör att vi inte kan anfalla med fart
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Woody Jokinen: Vill se Linköping åka ut sedan får de spela mot vilka som helst. Plast ska ut och aldrig komma tillbaka! Sedan Örebro och Växjö ut kommande år
+ 4
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Usel insats ändå första 30. Mer individuella prestationer att vi leder än ett bra lagspel. Får tacka Juel även för att han återigen ger oss chansen att vinna.
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Andersson: också klart godkänd setup, men Linköping -hv känns mer som en ceremoni, en era som går i graven. Nästa säsong får man väl snegla lite på Skellefteå - lakers
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Undra vad Lander gjort under uppehållet.
Vad han än gjort så bör han göra mer av det för jävlar vad han ser ut att ha fått tillbaka tjurigheten!
Vad han än gjort så bör han göra mer av det för jävlar vad han ser ut att ha fått tillbaka tjurigheten!
+ 7
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Åh vad jag önskar att vi får se linköping-hv i playout framåt vårkanten!
+ 13
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Woody Jokinen: Borde vara klart nu med 3p. 3-0 inför sista. Bara fortsätta såhär inte sjunka tillbaka.
Att Hållander verkar vara tillbaka i gammal god NHL form bådar gott för att vi kan få många sköna vinster framöver. Otroligt viktigt han lyfter hela laget
Att Hållander verkar vara tillbaka i gammal god NHL form bådar gott för att vi kan få många sköna vinster framöver. Otroligt viktigt han lyfter hela laget
+ 7
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Erre92: Bättre andra. Första- och andrakedjan är bra, men effektiviteten kan bli bättre. Men 3-0 klagar jag inte på.
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
pingvin: Koivisto är verkligen dubbelt så bra som Näkyvä! Han får gärna stanna nästa år!
+ 12
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Håkkybåkky: satt å undra vart fan dom tagit vägen..
Kan dela med mig en match som denna! 😂
Kan dela med mig en match som denna! 😂
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Rip Kirby: Fy fan han är alldeles för bra. En Sidney Crosby-light. Penguins borde få pynta Timrå 10 millar för hans kontrakt.
+ 16
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Rip Kirby: Så välförtjänt. Det var hans PP också. Nu var det väl f-n om inte förlustsviten ska vara bruten snart. Håll tätt perioden ut nu till att börja med.
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Rip Kirby:
Bra PP där! Där man sätter tempo på pucken. Gärna så oftare!
Några grymma byten av Hållander.
Bra PP där! Där man sätter tempo på pucken. Gärna så oftare!
Några grymma byten av Hållander.
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Rip Kirby: Man måste bara gilla Hållander.
Inget tjafs bara pang på målet..
Inget tjafs bara pang på målet..
+ 6
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Rip Kirby: Man kan vara värd ett mål en match. Sedan kan man vara Filip-Hållander-värd ett mål också.
+ 4
Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Villervalla: tänk om Hållander bara hade varit lite sämre, då kanske vi hade haft en chans att få behålla honom nästa säsong.
+ 9
« Föregående · 2819197 · Nästa »