1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01


Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Ett par timmar kvar innan start och ingen matchtråd.

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Hälge: Går vi för pubilikrekord för i år och 6e matchen med poäng? 

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Någon som vet hur kvalitén på S24 sändningar är?

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Diddeli: Den ska vara klassen bättre än hockeyallsvenskans sändningar, jag har köpt matchen och har varit bra kvalite då jag sett via S24 tidigare.

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Snoop: Det är ju hockeyallsvenskans egna sändningar dom visar! Vad fan är poängen med det?
Tidigare år har de ju producerat själva.
Mycket märkligt!

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Hur ser det ut publikmässigt?

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Diddeli: tyvärr bara halvfullt

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
nån som vet hur länge åsell har kontrakt med oss? han värkar ju grym!

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
157620: 2788pers

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
157620: Blir en tung 3e period, 2 backar borta efter 2a

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Hemmapremiär för egen del och 3 poäng. Old time hockey.

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01

Otroligt skön krigarinställning av laget idag. Det är så skönt att få åka hem med en seger i bagaget.

Hade dock hoppats på lite mer folk i arenan.


Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Hälge: Jag tror GIF-matchen i morgon tog bort en del publik från arenan idag.

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Laken: Ja, det tror jag också. Trodde nog att vi skulle nå 3000 iaf.

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2014-11-01
Hälge: minst tusen för få enligt mitt tycke. Seriefavoriten, bra svit för TIK. Nä, fan folk e konstiga ;)

« · 1636850
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer