Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
« Föregående · 2450802 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Dom ska ringa på det dära, helt rätt. Cannata flyttar på målet tillomed
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
vonDöbeln: Hur många dåliga domare avlönar SHL???? De tar ju aldrig slut.
Idag tycker jag dock att det är åt båda hållen.
Idag tycker jag dock att det är åt båda hållen.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Helvete vilket bra BP efter den där jävla fittutvisningen
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Ser bättre ut i försvarsspelet utan #2 😬
Säkerligen en tillfällighet
Säkerligen en tillfällighet
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
vonDöbeln: Kan man ramla så på en cross check? Nä… vi får öva på att filma - det är nog bara konstatera
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
bar mofftak: Vilken jävla pajas! Vad är det för utvisning? Är det mer kroka ihop än den andra? Pucko.
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Okej så Lyytinen åkte ut på en sådan men inte nr 26 i OIK.
Och nu får dom PP asså jag fattar inte
Och nu får dom PP asså jag fattar inte
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
vonDöbeln: Utvisning Timrå Rindell. Fan om de vänder nu. Vi hade,100% kontroll
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Synct: Hoppas han vill stanna och att Kapanen förlänger med Walli!
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
vonDöbeln: Vet inte om EP käkar nudlar till frukost, lunch och middag? Ser ju ut som en annan ute på isen
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
vonDöbeln: Walli är väl en helt KOMPLETT 3:e lina spelare för oss, så skulle jag beskriva det.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Kung Erik ska ha nytt kontrakt annars kan Kimmo dra åt helvete!!!!!
+ 6
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Rip Kirby: En sån här match ska vi vinna med 3-4 mål. Huvudsaken vi vinner
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Nisse på Mon or: Stort steg framåt, även om jag tyckte vi släppte initiativet lite i andra.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
sargad: Hartmann och Lander fria! Hartmann passar skjut för fan!
+ 4
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Dubbeld: Mm, hoppas det inte blir granskning på den tacklingen. Ser inga skridskor i isen.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Andersson: Domaren blåser när eet ät öppet mål Lundin haha
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
{297}: Finansiera en barnmorska till Hanzl, inte alls varit sig själv sen barnledigheten
+ 8
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Bragd-Birger: en som spelar riktig jävla semesterhockey är ju Hanzl, äter han cement till frukost eller?
+ 8
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Stryparn: Vågar vi vinna eller blir vi små inför rädslan att tappa i 3e?
JayJays säsong gör att vi inte är där HV o Malmö är nu. 5 år på Walli o lyft upp han i 2a kedjan!!!
Gillar forcheckande tacklingarna Lander, Hartmann o Boyce sätter in. Bra singnaler, fortsätt så i 3e tack.
Känns som Hartmann är jäkligt nära en ketchupeffekt snart, måste bara kommaom han fortsätter jobba så här hårt.
Rindell har sina Laleggia light moments, han kan vi hoppas på fortsatt utveckling på, bra så.
Hanzl-Dalle-EP bättre än förra matchen i alla fall. Tycker EP spelar så fysiskt man kan begära från hans spelartyp, ok, men det skulle sitta fint med nån poäng o självförtroende.
EAndersson, Lundin, MPS o Miehäle... njae.
Har inte fått grepp på Miähälä ännu(inte stavningen heller:-), får lite mer tid innan yxan faller på honom.
Andersson är ju hopplöst poängsnål men jag tycker ändå att han är en ganska smart spelare sett till hans små förutsättningar i form av talang.
MPS har efter de första lite positivt överraskande insstserna landat på en nivå jag antar han hade större delen av förra säsongen i Malmö, vilket inte räckte till att gå fortsätta där.
Lundin som jag försvarat ihållande och så innerlig hoppats att han ska färga in i SHL. Näe, tyvärr är han ganska långt från att vara SHL-mässig och är inte alls lika smart/klok spelare, som t ex EA, för att komponsera bristerna. Tråkigt men sant.
JayJays säsong gör att vi inte är där HV o Malmö är nu. 5 år på Walli o lyft upp han i 2a kedjan!!!
Gillar forcheckande tacklingarna Lander, Hartmann o Boyce sätter in. Bra singnaler, fortsätt så i 3e tack.
Känns som Hartmann är jäkligt nära en ketchupeffekt snart, måste bara kommaom han fortsätter jobba så här hårt.
Rindell har sina Laleggia light moments, han kan vi hoppas på fortsatt utveckling på, bra så.
Hanzl-Dalle-EP bättre än förra matchen i alla fall. Tycker EP spelar så fysiskt man kan begära från hans spelartyp, ok, men det skulle sitta fint med nån poäng o självförtroende.
EAndersson, Lundin, MPS o Miehäle... njae.
Har inte fått grepp på Miähälä ännu(inte stavningen heller:-), får lite mer tid innan yxan faller på honom.
Andersson är ju hopplöst poängsnål men jag tycker ändå att han är en ganska smart spelare sett till hans små förutsättningar i form av talang.
MPS har efter de första lite positivt överraskande insstserna landat på en nivå jag antar han hade större delen av förra säsongen i Malmö, vilket inte räckte till att gå fortsätta där.
Lundin som jag försvarat ihållande och så innerlig hoppats att han ska färga in i SHL. Näe, tyvärr är han ganska långt från att vara SHL-mässig och är inte alls lika smart/klok spelare, som t ex EA, för att komponsera bristerna. Tråkigt men sant.
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Stenqvist ser ut att ha blivit skadad, riktig jävla lårkaka lär det vara
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
OlliJanne: Mihooooooh, men det var Hartmans mål. 3-1 våga fortsätta offensivt!
+ 4
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Så jaa bara kör på för i helvete kör över dom totalt tryck ner dom.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
mikenomad: Har sagt det förut, det blev "tyvärr" en hemvändare för mycket. Dahlén är ju Dahlén i allafall och vi vet ju att han blixtrar till mellanåt.
Emil.P på 240k+ i lön är ju väldigt svår att motivera när han inte ens har förmågan att synas ibland ens, ett byte varannan match möjligtvis, det håller inte nånstans.
Emil.P på 240k+ i lön är ju väldigt svår att motivera när han inte ens har förmågan att synas ibland ens, ett byte varannan match möjligtvis, det håller inte nånstans.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
lincoln: Da'n såte'n igen Yeeeeeeezzzzzz Miiieehooo!!!!!!!
+ 3
« Föregående · 2450802 · Nästa »