Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
« Föregående · 2623475 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Olli Hahl: Hur ser du alla mål 12 sekunder före mig? Är du synsk eller har du
extremt bra spelförståelse? Jag trodde att jag också kollar i direktsändning..? 😂😂😂
extremt bra spelförståelse? Jag trodde att jag också kollar i direktsändning..? 😂😂😂
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Omvaskning i kedjorna och effekt direkt, tänk om man hade prövat det tidigare..
+ 5
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
SJUUUUKT!!! REM-kedjan återförenad. 3 sek så blir det mål!
Edit: RWM menar jag wtf!?!?
Edit: RWM menar jag wtf!?!?
+ 5
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Jonte med Lundin och Hartmann nu. Hoppas det fortsätter så.
+ 6
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Nån ting är jävligt fel i laget kämpa kriga inte glider runt och skiter i ALLT
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Söderöver: Ja Ante lät frustrerad i pausen. Som att han tjatat i evigheter på att vara rejälare i närkamper/passningsspelet och bättre i hemjobbet men att budskapet inte når fram.
Här skulle en annan coach kunna ta obekväma beslut och bänka överskattade spelare istället för att försöka vara en mysfarbror. Ante har bra hockeyöga men tror han me för tajt med vissa spelare för att göra något.
Här skulle en annan coach kunna ta obekväma beslut och bänka överskattade spelare istället för att försöka vara en mysfarbror. Ante har bra hockeyöga men tror han me för tajt med vissa spelare för att göra något.
+ 4
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Synct: Snacka om vilse i pannkakan när han är i egen zon :-(
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Synct: Jag gillar Ante som fan, men är också mer och mer inne på att han har tappat omklädningsrummet och kommer att få gå inom kort. Som det ser ur nu ser allt bedrövligt ut och vi kommer inte att klara topp 6.
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Olli Hahl: Sömnpiller 🥱 man kanske ska erbjuda publiken gratis kaffe i paus ?
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Vi är inget lag. Vi åker ju som yra höns utan struktur. Inget grundspel. Ingenting.
Vad händer?
Vad händer?
+ 6
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
bar mofftak: Skulle vi inte samla oss och göra en bra säsongsavslutning för Antes skull? Ser otroligt oharmoniskt ut just nu. Visa stolthet för klubbmärket och oss stackars supportrar. Ni är proffs för helvete! Detta är ert yrke!
+ 4
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
{297}: Vaffan vi har ju div 1 backar med mer erfarenhet bara…
Klart vi blir ägda…
Vilket lag checkar inte fast Timrå?
Klart vi blir ägda…
Vilket lag checkar inte fast Timrå?
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
{297}: Ja exakt. Bedrövligt
Ska vi förlora 3e raka i år mot Linköping eller vill och kan vi annat? Upp till bevis nu och visa lite jävlaranamma. Halva matchen spelad
Ska vi förlora 3e raka i år mot Linköping eller vill och kan vi annat? Upp till bevis nu och visa lite jävlaranamma. Halva matchen spelad
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Zåsse klubban: "kan väl börja med att titta på vad Dahlen har för resultat på fysen."
Och dom har du tillgång till och koll på?
Och dom har du tillgång till och koll på?
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
{297}: 4180 är vi på plats ikväll, skralt intresse i Medelpad?
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
- absolut samma siffror nästan…
Sportkommentatorer som ska fylla ut sina meningar…
Sportkommentatorer som ska fylla ut sina meningar…
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Olli Hahl: kan väl börja med att titta på vad Dahlen har för resultat på fysen.
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Zåsse klubban: tänk om nån sa före säsongen att vi kommer få problem med LHC’s höga check på vår hemmaplan och bli ägda i egen zon, man hade ju garvat läppen av sig.
LHC är bra men shit vilka släta insatser vi gör i vår egen hemmaborg.
LHC är bra men shit vilka släta insatser vi gör i vår egen hemmaborg.
+ 4
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Kulltorp: i mångt och mycket tror jag att Ante vill se ganska mycket av det vi supportrar vill se men han verkar inte nå fram alls till spelarna…
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
thorwald: Det smärtar att se plastlaget LHC äga oss så starkt just nu
Rattie är just nu 1000 ggr bättre än Dahlen
Rattie är just nu 1000 ggr bättre än Dahlen
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Olli Hahl: Helt ärligt så wer det ut som att Antes tid snart är kommen....
Han har 0 kontroll över laget och kan inte för sitt liv göra ändringar och belöna bra spel och beivra dåligt...
Han kommer ha lämnat sitt jobb pga handlingsförlamning
Han har 0 kontroll över laget och kan inte för sitt liv göra ändringar och belöna bra spel och beivra dåligt...
Han kommer ha lämnat sitt jobb pga handlingsförlamning
+ 4
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Kulltorp: Sjukt sur, inget mys i omklädningsrummet i alla fall.
Ser väldigt illa ut nu.
Ser väldigt illa ut nu.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Kulltorp: Nu är vi illa ute. Vad sysslar dom med? Timeout!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Olli Hahl: Tyckte Ante så ovanligt sur ut i pausintervjun.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Zåsse klubban: Men du spydde ju galla över Emil Pettersson ifjol varför e han kvar i laget då??😎
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
thorwald: sen borde vi nog sluta med de där korta drop-passen som ingen medspelare år beredd på.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Zåsse klubban: Jag vill ha kvar Dahlén o se vad Jokinen kan göra med honom.
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Vargher85: Om man ska ta ett steg till nästa år framåt så kan man se rätt tydligt vilka som bör lämna
Strömberg - på tok för skadedrabbad, samt när han väl spelar så finns det en tendens att gå bort sig bakom målet
Edfelt - Ung.... ja det är väl allt egentligen. Väger för lätt och tappar för många puckdueller
Eronen - sett till vad han får betalt så händer det alldeles för lite. Precis som Edfelt för svag i försvaret
Mieho - vad gör han ens i laget?? Glimmrar till ibland men alldeles för osynlig
Lundin - dags att gå skilda vägar. Slarvig stundtals med passningarna. Har en förmåga att ta dumma utvisningar med
Dahlen - Behövs knappt motiveras. Ring Michael J Fox och be han komma med sin delorean och hämta den Dahlen som sa "den som viker ner sig förlåter jag aldrig!" Så kommer han förmodligen slänga ut sig själv
Strömberg - på tok för skadedrabbad, samt när han väl spelar så finns det en tendens att gå bort sig bakom målet
Edfelt - Ung.... ja det är väl allt egentligen. Väger för lätt och tappar för många puckdueller
Eronen - sett till vad han får betalt så händer det alldeles för lite. Precis som Edfelt för svag i försvaret
Mieho - vad gör han ens i laget?? Glimmrar till ibland men alldeles för osynlig
Lundin - dags att gå skilda vägar. Slarvig stundtals med passningarna. Har en förmåga att ta dumma utvisningar med
Dahlen - Behövs knappt motiveras. Ring Michael J Fox och be han komma med sin delorean och hämta den Dahlen som sa "den som viker ner sig förlåter jag aldrig!" Så kommer han förmodligen slänga ut sig själv
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
DenRöda: Den där trion har man velat se sen cirka match nummer av DHL. Frustrerande att man inte provat Dahlén o Lundin öht tillsammans.
+ 3
« Föregående · 2623475 · Nästa »