ståpäls: Ljumskproblem.
Timrå IK - Luleå 2006-02-04
« Föregående · 672505 Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
ståpäls: Enligt Luleås forum här på HS så verkar det som att han inte spelar imorn.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Per HApps: Har inte sett någon bekräftelse på det. Han har lämnat återbud till landskamperna men det har ju folk gjort förr och ändå spelat i klubblaget.
Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Förutom vinst i morrn kommer jag för första gången i mitt liv hålla på MODO.
Sedan vill jag se att Rosa och Jantonen få mycket istid, dom behöver det för att komma i gång.
Sedan vill jag se att Rosa och Jantonen få mycket istid, dom behöver det för att komma i gång.
« Föregående · 672505