Timrå IK - Luleå 2006-02-04
« Föregående · 673052 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Timråå: Svar på tal där du. Pavel Rosa ger Timrå ledningen dryga halvminuten efter 1-1-målet. Härligt Timrå!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Rosa levererar! skulle verkligen vara intressant att se vad han kan uträtta över 50 omgångar
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Denna mäniska skulle dom skriva livstidskontrakt med ..Tack Manderville
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Uugh, jag är inte blind men mitt ljudkort hava hipp som happ gått in i stendöden... Saaatana... Det får bli P4 och sila bort hästarna....;-)
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Timråå: jo, vi har inte råd att förlora idag, då är det antagligen kört. Svoboda får väl ta och spela upp sig innan matchen är slut... Men framförallt måste man producera framåt!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
RocknRolf2: Tycker det e lite dåligt av han i denna viktiga matchen..e ju nästan bara måste matcher kvar om det ska bli slutspel (vilket det ska bli)
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Timråå: trist trist. Ska väl vara bjudningar av Timrå, för Luleå är överskattade. dem ska vi kunna slå hemma
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Friman SR: Är du blind, Frippe? Länken finns ju här ovanför i gästboken.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Huge: Ja, det har du helt rätt i. Tre bortamatcher på rad är inte så troligt. Speciellt inte i slutet av en serie, då hemmaplan gärna har en tendens att betyda en del.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Har iaf hittat 1 fel vad gäller din matchuppställning:
Brynäs möter Luleå hemma, och inte borta.
Brynäs möter Luleå hemma, och inte borta.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Mora såg ju onekligen ut att ha ett svårt program kvar. Men å andra sidan är det väl inte något av topplagen som har imponerat på sistonde, allt kan hända.
I dagens match är det oerhört viktigt att Timrå är med och taggad till tusen. Kamp i 60 minuter kommer att krävas för en chans till poäng. In med tänderna före liksom!
Kämpa Timrå!
I dagens match är det oerhört viktigt att Timrå är med och taggad till tusen. Kamp i 60 minuter kommer att krävas för en chans till poäng. In med tänderna före liksom!
Kämpa Timrå!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
TD: Ett annat alternativ är väl att Mora missar. Deras formkurva har väl varit rätt mycket upp och ner på slutet. Det resterande spelprogrammet för Brynäs, Mora och Timrå ser ut som följer.
Brynäs IF
Modo (h), Frölunda HC (b), Södertälje SK (b), Luleå HF (b), Modo (b), Timrå IK (h)
Mora IK
Färjestads BK (h), HV71 (b), Linköpings HC (h), Djurgårdens IF (h), Leksands IF (b), Färjestads BK (b)
Timrå IK
Luleå HF (h), Linköpings HC (b), Frölunda HC (h), Modo (h), Luleå HF (b), Brynäs IF (b)
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Man kan ju hoppas på nån skräll Att TIK vinner är väl ingen skräll men att Brynäs tappar poäng mot Modo ser inte så ljust ut. Ska man sia, så tror jag och på sista omgången så så många andra om vilka som går segrande ur striden
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Skogshuggarna från norrland kommer på besök, utan Rehnberg... *S*. En tuff utmaning väntar, så idag skall vi gapa mer än någonsin denna säsong.
Kom igen nu alla TIKARE nu skall vi visa vilka vi är och vad vi går för.
Det var ingen slump att vi vann emot Brynäs. Grabbarna HAR hittat formen som förhoppningsvis kommer att generera i en slutspelsplats.
Obligatorisk närvaro på ståplats 14.30 idag för uppvärmning av halsar.
BE THERE !!!
Kom igen nu alla TIKARE nu skall vi visa vilka vi är och vad vi går för.
Det var ingen slump att vi vann emot Brynäs. Grabbarna HAR hittat formen som förhoppningsvis kommer att generera i en slutspelsplats.
Obligatorisk närvaro på ståplats 14.30 idag för uppvärmning av halsar.
BE THERE !!!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dagens paragrafryttare:
HD Patrik Sjöberg, Gävle
LM Peter Sabelström, Solna
LM Daniel Winge, Björklinge
HD Patrik Sjöberg, Gävle
LM Peter Sabelström, Solna
LM Daniel Winge, Björklinge
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Preliminär laguppställning
Målvakt: Svoboda (Asplund).
Backpar: Lindström - Johansson. Svedberg - Strålman. Aalto - Hansson.
Kedjor: Carlsson - Warg - Nilsson. Hallin - Nielsen - Manderville. Rosa - Regin - Jantunen. Wennerberg - Gahn - Ström.
Extraspelare: Koskinen - Sloan.
Äntligen, Äntligen som Gert Fylking säger.
Målvakt: Svoboda (Asplund).
Backpar: Lindström - Johansson. Svedberg - Strålman. Aalto - Hansson.
Kedjor: Carlsson - Warg - Nilsson. Hallin - Nielsen - Manderville. Rosa - Regin - Jantunen. Wennerberg - Gahn - Ström.
Extraspelare: Koskinen - Sloan.
Äntligen, Äntligen som Gert Fylking säger.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
ståpäls: Renberg är borta , Slava Lener väljer att låta han vila reseterande 2 matcher innan OS uppehållet!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
ståpäls: Enligt Luleås forum här på HS så verkar det som att han inte spelar imorn.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Per HApps: Har inte sett någon bekräftelse på det. Han har lämnat återbud till landskamperna men det har ju folk gjort förr och ändå spelat i klubblaget.
« Föregående · 673052 · Nästa »
Timråå: Nej, inte jag heller ;-) Fasty å andra sidan är det väl bara på sin plats att man leder matchen efter den första perioden. Skotten är 15-2 till Timrå. Svobodas räddningsprocent ligger alltså på 50%. Hoppas han kan höja den, annar blir det jobbigt. positivt att spelarna vågar offensivt. Samtidigt har man fått hål på Leinonen vilket gör att tendenserna att spelarna ska behöva misströsta om man inte lyckats göra mål väl är rätt små. Ja, än så länge, iaf.
Kämpa Timrå!