Timrå IK - Luleå 2006-02-04
« Föregående · 673386 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Skönt med poäng trots allt med tanke på allt oflyt/slarv. Slutspelsplats för första gången på evigheter!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Greven: blää jag blir tokig att jag inte kan lyssna.. får sitta och hänga med här.. :/
KÄMPA TIMRÅ!!
KÄMPA TIMRÅ!!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
epa: Nej, idag tycker jag att det är läge at glädjas årt en förlust för Brynäs. Varför det då? Jo, med den poäng vi tog idag så passerar vi Brynäs i tabellen och ligger oavsett hur det går i förlängningen på slutspelsplats!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
masterseb: Crippe gjorde träklubbeassist vid 0-2 målet idag mot Mora, TACK Crippe !
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
masterseb: Det e fin fint står sig resultaten e vi på slutspels plats jue :)
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
epa: Måste va en grym match. en mardröm för en tränare. Hit å dit, dit å hit. Utvisning på Lule nu
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
CJ! Släpper dem in 4-5 nu under ordinarie så sprängs mitt redan höga blodtryck
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Nån: satt det nån Tikare på botbänken vid 3-4, det står PP på swehockey
har stuckit hål alla min högtalare...
har stuckit hål alla min högtalare...
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Vi vill upp på slutspelsplats idag, kom igen nu Rosa betala av din lön
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Manderville: Ja, Brynäs förlorar i vilket fall, så det kan vi glädjas åt.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Manderville: det bästa är att Timrå IK måste att fatta sitt kulturarv !! Timråtallarna är faan inte gjort av plast och kompoSKIT !!
ett kvitteringsmål snabbt NU! känner ni lukten av sulfat ur högtalarna ??
ett kvitteringsmål snabbt NU! känner ni lukten av sulfat ur högtalarna ??
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
tikpower: Har du ljudet påslaget?
Må alla kompositklubbfabriker brinna upp!
Må alla kompositklubbfabriker brinna upp!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
tikpower: Det tar ett litet tag innan det kommer ska ju buffra lite..beror på vilken uppkopling man har
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: INTE SANT dom måste ha missat nån kompositklubba ....
det här målet får Kenta ta på sig..... eller materialarna !! Rensa hallen på Kompositklubbor NU det där visste jag redan 1968 !! se min presentation
det här målet får Kenta ta på sig..... eller materialarna !! Rensa hallen på Kompositklubbor NU det där visste jag redan 1968 !! se min presentation
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Timråå: jag kommer fram å klickar på timrå luleå.. Men det hör ingenting.. !? Kenpigt!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Timråå: kan nån förklara vad det är för fel när man inte kan lyssna på webradion?
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
iggy: Detta finns alltså inte. Släper vi två mål på ett likadant sätt? Ja, där klubborna går av med mål i baken som följd? Det är fan inte möjligt!
Jobba Timrå!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Bragd-Birger: jorå, det har jag nog. började så smått nu, och vips 3-4
« Föregående · 673386 · Nästa »