Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
« Föregående · 619504 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
RocknRolf2: Vad har han gjort för misstag? Vilka spelare hade DU velat se i Timrå ?
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
sedan kan Nubben vara snällare än jultomten rent personligt. Men det är som sagt ingen välgörenhet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
BlackBay: 1-2 till Luleå och det ser ut precis som vanligt.
Johan J: Nubben har gjort en hel del bra för föreningen men har visat ytterst dåligt omdöme den här säsongen och med hans viktiga position så riskerar han hela föreningens framtid. Helt naturligt att han får gå om han misslyckas. Jag är trött på att lagen jag håller på bedriver välgörenhet
Johan J: Nubben har gjort en hel del bra för föreningen men har visat ytterst dåligt omdöme den här säsongen och med hans viktiga position så riskerar han hela föreningens framtid. Helt naturligt att han får gå om han misslyckas. Jag är trött på att lagen jag håller på bedriver välgörenhet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
wap.hockeysnack.com
Ok ser ut som vanligt alltså bra spel men sãtter inga puckar
Ok ser ut som vanligt alltså bra spel men sãtter inga puckar
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Ingen ska behöva avgå, men framförallt kenta måste öppna ögonen. våga släppa fram lite nya spelare(juniorer) testa något nytt.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
BlackBay: Står 1-2......Ska man lita på kommentatorn så är det lite fastkörning för Timrå....Enligt min sambo efter första perioden gör Timrå en bra match ....trots att dom ligger under...
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
RocknRolf2: Anser man att Nubben skall avgå har man både kort och dåligt minne tycker jag.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
wap.hockeysnack.com
Nån som kan ge aktuell stãllning samt hur det ser ut?
Nån som kan ge aktuell stãllning samt hur det ser ut?
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
RocknRolf2: han hade formationen de tränat med .. mandy, warg, krykov aalto o karl johan
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
RocknRolf2:
kanske det, men det ska ju inte få spela in. Den bäste ska ju stå!
kanske det, men det ska ju inte få spela in. Den bäste ska ju stå!
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Talangscouten: antagligen en prestige/lönefråga. Oksa är ju värvad som förstemålis och har därför sannolikt klart högre lön än Asplund.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
RocknRolf2:
Kan bara hålla med dig.
Asplund får bara stå mot topplag. Vill Kenta knäcka honom? Har Oksa en klasul i kontraktet att han måste spela 80 % av matcherna?
Fattar inte vad kenta ser hos Oksa...
Kan bara hålla med dig.
Asplund får bara stå mot topplag. Vill Kenta knäcka honom? Har Oksa en klasul i kontraktet att han måste spela 80 % av matcherna?
Fattar inte vad kenta ser hos Oksa...
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Johan J: det är antagligen bara början. lyckas man bara ta 2 pong på dem här tre hemmamatcherna bör Nubben avgå.
Inte hans fel? Jorå. Det är han som komponerat det här laget.
Inte hans fel? Jorå. Det är han som komponerat det här laget.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Rox: Låter nästan som ni har fått låna en linjeman från Luleå.En viss Sandström brukar ha en förkärlek till att hålla i pucken.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Rox: Klart det var andersson som inte ville släppa pucken .. och för det tar du et mandy flr delaying the game ..
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
RocknRolf2: Kan det vara Andersson som inte ville släppa pucken....
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
RocknRolf2: Jaja....du tror på ditt o jag på mitt:))...Då slutsignalen går vet vi...Och jag hoppas med hela mitt hjärta du har fel...
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Ann: som sagt, det är lätt att förutsäga dagens Timrå. Max ett mål till och max 1 pinne
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
RocknRolf2: 41 minuter aktiv speltid kvar så varför ge upp nu....KOM IGEN Timrå....
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Nu vill jag se en hel klase bananer som ramlar in i Luleås målbur......en efter en .....avskalade...smash bara!!!!
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Sitter och kikar lite på resultaten i de andra matcherna, Mora har tagit ledningen med 3-0 mot Färjestad efter 10.07 i första perioden, och då byter Mora målvakt.....???
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........rekordet flög....nanananananana:))
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Jahopp, då blir det MAX 1 poäng idag då. Timrå är så jävla förutsägbara
« Föregående · 619504 · Nästa »