Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
« Föregående · 2608609 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Olli Hahl: Tycker vi har skapat mycket men inte satt chanserna, men klart det sett bättre ut. Orkar inte med en till match och läsa/höra orden "Vi tog inte B-----.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Woody Jokinen: Man får ändå känslan av att Timrå har minst en växel till och skulle kunna få Malmö att hamna på hälarna. Lite vassare avslutningar gärna också….
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Vi är det bättre laget, krävs bättre skärpa i avsluten. Wedda har bommat öppet nät två gånger.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Woody Jokinen: Oj vad dåliga vi är ikväll. Helt soppatorsk. Frustrerande.
+ 5
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Fullständig dominans men ändå 0-1 efter 40 spelade.
Nu får vi se till att ta betalt i sista.
Nu får vi se till att ta betalt i sista.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
JonteD: Malmös klassiska grishockey är ingen underhållning direkt….
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Modano: Håller med dig de ska vara stora saftiga backar som inte bryr sig om de gör lite ont elr hur alla timråiter!!!!!!💪💪
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Herminator: Vi blir väl nollade ikväll allt tyder på det.
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Modano: Håller med, Svensson och Strömberg hade satt alla chanser vi haft, då hade det stått 5-1.
+ 5
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Olli Hahl: Jag tycker inte att Eronen spelar som den stjärnback han ska vara.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: Så går det utan fysiskt stora backar funkar några matcher sen verkligheten ikapp utan Svensson Strömberg är det handväsk nivå 💯 så jävla snälla. Jävligt nöjd om det blir poäng ikväll
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
bar mofftak: ALLA SKA HA EN ISBLÅSA PÅ SIG EFTER MATCHEN ANNARS E DE NÅGE FEL!!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
bar mofftak: Nä vi slarvar bort matchen. Ruskigt onödigt. Den här matchen ska man vinna men spelar man på 70 % så blir det utan tvekan torsk.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
bar mofftak: Hoppet idag består i att klara det här bp:et och ha 0-1 inför tredje, så att man kan gå för det i tredje. Typ.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Och så en klantig utvisning. Inte mycket som går enkelt idag.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Malmö ger oss så jävla mycket gratis att inte stå upp för sig när tillfälle ges kommer kosta oss det här.
Dom ska fan inte få äga oss i vår borg!
Stå upp för fan.
Kliv på ta för er!
Blåmärken kan man leva med när man vinner!
Blåmärken och skam är ett gift!
Upp med avsluten för helvete!!!!
Ser dom inte själva att det dom själva som gör Malmös målis bra!
Dom ska fan inte få äga oss i vår borg!
Stå upp för fan.
Kliv på ta för er!
Blåmärken kan man leva med när man vinner!
Blåmärken och skam är ett gift!
Upp med avsluten för helvete!!!!
Ser dom inte själva att det dom själva som gör Malmös målis bra!
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: Hoppas jag har fel men det känns som en match som vi kommer förlora. Så onödigt. Vi är mer laddade inför Frölunda och Färjestad borta! Nu tror alla att vi vinner lätt hemma mot Malmö. Serien är så jämn att det räcker inte att köra på trefjärdedelsfart.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: HA är det nya. Nu blir väl Löven varma i brallan.
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Wediiiiiiiiiiiin! Du måste göra mål där! UPP MED PUCKEN!
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
JonteD: Blundar alla spelare i Timrå när dom skjuter?! 😳
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: Fjärdefemman med Boyce i spetsen kommer in, delar ut ett par tacklingar och visar upp lite attityd. För HELVETE, ÖKA!!#1
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: Undrar om man kunde koppla grisfösare i brallorna mot skinkorna som vi fans kunde styra!!
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Olli Hahl: ser ut som han spelar med blytröja och blyklubba
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: och vad tungt det går för Hartman hoppas det vänder
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Nu blev vi lite mindre snälla i två byten. Bra, det finns hopp.
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Kan en gammal man få ett klassiskt "Timrå Ik - klapp-klapp-klapp" från klacken månne?
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Labban: Soppatorsk deluxe, vi är inte där. Inte på långa vägar
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Labban: Känns inte som att vi är påslagna. Lojt och ingen attityd.
+ 5
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Herminator: Vi är inte på tårna idag. Vi slarvar alldeles för mycket. Det här går inte.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
BaraTikare: Varför bommar man pucken har man hål i klubban elr????
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Är det inte möjligt att lyssna på 1 specifik match på radisporten? Lyssnar i appen, önskar jag kunde titta istället!
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
BaraTikare: Gåshud när Hållander för femtioelfte gången tokjagar en omöjlig icingpuck.
Vilket jävla timråhjärta! Nästa gång han gör det vill jag se en stående ovation!
Vilket jävla timråhjärta! Nästa gång han gör det vill jag se en stående ovation!
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Rico01: Håve gjorde mål i slutet av perioden. Ni vet väl, det farligaste är att leda en match med 3-0..? 😉
+ 1
« Föregående · 2608609 · Nästa »