Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
« Föregående · 2608827 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
eltifoso: Efter att vi slog er borta och formen vi är i kändes den relativt "väntad", därför det var så jävla dålig stämning här inne ikväll. Men det ordnade sig.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Bee: Gratulerar till segern
Även om den var väldigt förväntad , så ska det ändå spelas om det
Även om den var väldigt förväntad , så ska det ändå spelas om det
+ 8
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Onödigt att m0d0 vann men Rögle är helt under isen, mjuka syltryggar där abbotts sitter löst. M0d0 kommer ut taggade likt Sundsvall hockey inför årets match men spelar vi på i alla fall 60% så vinner vi komfortabelt.
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Bee: Ska bli roligt att höra och se presskonferensen!!🫵😉😅
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Plus ikväll:
Edfelt känns skitsäker för någon i sin ålder. Tar inte lika många initiativ som Forsmark men vet mycket väl att det inte är hans jobb.
Juel tar exakt allt man kan förvänta sig. Inte asmycket att göra idag men känns som att självförtroendet är högt.
Hållander gör två mål och trampar på när tempot på laget sjunker. Precis den fartinjektion man vill att han ska vara ikväll.
Timpa käkar en otrolig massa puck i slutet, det ska han ha kredd för.
Minus ikväll:
Erik Andersson gör en för den här säsongen sällsynt dålig kväll. Ligger bakom 0-1 och får inte ut något av forecheckingen.
Albin Lundin tycker jag har ryckt upp sig med resten av laget men idag var han faktiskt bedrövlig med pucken. Krävs bättre beslut i många situationer där.
Men hur som haver, starkt av laget att gå ut och vinna en match när allt inte klaffar och, trots allt, hålla Malmö till 12 (!!) skott på mål. Den nya spelmodellen har uppenbart skänkt en trygghet till grabbarna som inte fanns förut.
Edfelt känns skitsäker för någon i sin ålder. Tar inte lika många initiativ som Forsmark men vet mycket väl att det inte är hans jobb.
Juel tar exakt allt man kan förvänta sig. Inte asmycket att göra idag men känns som att självförtroendet är högt.
Hållander gör två mål och trampar på när tempot på laget sjunker. Precis den fartinjektion man vill att han ska vara ikväll.
Timpa käkar en otrolig massa puck i slutet, det ska han ha kredd för.
Minus ikväll:
Erik Andersson gör en för den här säsongen sällsynt dålig kväll. Ligger bakom 0-1 och får inte ut något av forecheckingen.
Albin Lundin tycker jag har ryckt upp sig med resten av laget men idag var han faktiskt bedrövlig med pucken. Krävs bättre beslut i många situationer där.
Men hur som haver, starkt av laget att gå ut och vinna en match när allt inte klaffar och, trots allt, hålla Malmö till 12 (!!) skott på mål. Den nya spelmodellen har uppenbart skänkt en trygghet till grabbarna som inte fanns förut.
+ 13
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
sikth: Mot Modo måste vi vara hundra procent från start. De kommer att vara sjukt motiverade och det måste vi också vara.
+ 8
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Måste säga att vi ska vara glada för att Hållander orka trampa på!
Va ett lite av ett sömnpiller matchen igenom, slarvigt spel och inte påkopplade.
3:e plats och nosning uppåt mot Växjö som har 1 poäng mer än oss bara.
Växjö-Färgestad på torsdag när vi möter Modo, kommer bli en spännande spurt innan uppehållet! 👍🏻
Va ett lite av ett sömnpiller matchen igenom, slarvigt spel och inte påkopplade.
3:e plats och nosning uppåt mot Växjö som har 1 poäng mer än oss bara.
Växjö-Färgestad på torsdag när vi möter Modo, kommer bli en spännande spurt innan uppehållet! 👍🏻
+ 5
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Costanza: Meen va faan en modolojd som kan bete sig lääängesen de hände!!!!!💪😫😎😎
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
BlackBay: Denna vinst tar jag alla dar i veckan, fokuset måhända kanske inte var där till 100 procent, men vi var det bättre laget sett över hela matchen och lyckas gå vinnande ur bataljen. Topplagsbeteende som sagt,förhoppningsvis är vi i toppen för att stanna också. 🙏
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Rico01: Med en match tillgodo på både tvåan och fyran ska tilläggas.
+ 12
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
RunarUp: Jag måste säga att Edfeldt spelar fenomenalt bra efter sin förmåga, lugnt och säkert. Han växer med uppgiften och har dessutom fin skridskoåkning.
+ 29
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Labban: huvudsaken vi tar 3 poäng!
Näst efter "godartad cancer" måste ju "tre poäng" vara de bästa två orden som finns
Näst efter "godartad cancer" måste ju "tre poäng" vara de bästa två orden som finns
+ 7
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
{9908}: mkt märkligt att de hittar två utvisningar för Timrå och ingen för Malmö, menmen får nöja sig med att det blir vinst till slut trots allt!
+ 5
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Synct: Topplagsbeteende..... vinna fast man inte är riktigt där 100%
+ 13
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Gamla klyschan '' vinna när man inte gör en bra match ''
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Hållander visade hjärta och kämpade för 3p. Härligt i en annars halvdan tillställning
+ 10
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Avdelning helt rättvist resultat sett till matchbilden.
Detta är definitionen av en 3-1 match.
Detta är definitionen av en 3-1 match.
+ 8
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
SÅJA!!
Vi har snart inte haft ett PP hemma på 6 perioder.
Malmö har haft 2 denna afton. Ni ser ju vad vi åkt för, och vad de blundat för från Malmöhåll.
Det är vidrigt.
Vi har snart inte haft ett PP hemma på 6 perioder.
Malmö har haft 2 denna afton. Ni ser ju vad vi åkt för, och vad de blundat för från Malmöhåll.
Det är vidrigt.
+ 5
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Zäta75: Dunderpass av Emil.
2-1 efter en av säsongens sämsta matcher tar jag alla dar.
2-1 efter en av säsongens sämsta matcher tar jag alla dar.
+ 4
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
SCAarena: SÅJAAAAAA DET BARA MÅSTE VARA HÅLLANDER SOM GÖR DEDÄR MED TANKE PÅ HUR HAN SETT UT IDAG ❤️🤍
+ 5
« Föregående · 2608827 · Nästa »
Hade unnat flera än 4589 att se detta drama live.
Vi anurrade upp MIF ordentligt på slutet.
Orkade ända in i kaklet. Bra avslutat grabbar!