Timrå IK - Modo 2008-01-05
« Föregående · 961429 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
actionleif: Och där såg vi hur en målvakt ska agera och hur en målvakt kan vinna matcher åt sitt lag.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Fel sida ! Björn är het men Krizan hetare...
Skut på stötsidan för böveln
Skut på stötsidan för böveln
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
dr-nix: Försvarsspelet som system funkar väl rätt bra i enskilda matcher? Idag är det ju mest bara individuella misstag och en helt osannolik effektivitet som fäller oss.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
iggy: spelarna spelar på det sätt Challe vill att dom ska spela därför ligger ansvaret hos honom även om Spelarna själva också måste skärpa till sig.
Får spelarna göra lite hur dom vill är det fortarande upp till Challe att se till att dom inte får så fria tyglar.
Får spelarna göra lite hur dom vill är det fortarande upp till Challe att se till att dom inte får så fria tyglar.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
epa: Jo jag konstaterade precis det, men mitt svar gällde Tenkrat. Han är och förblir en flopp.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
dr-nix: Kalle ska få en bruk snabbhetssylt av Challe har jag hört. Lotvonen ska få smaka.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Hassan: Om Backlund gjort det han har betalt för så hade det varit ett mål upp bara......
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Jag skiter i att TIK svarar genast, försvarsspelet är pinsamt.
Jag kan ha tålmod med challe för jag ser potential i honom som tränare men nu måste han börja ta i tu med Timrås försvarsspel. I början försvarade jag det med att det var ett nytt spelsystem och att det skulle ta lite tid innan dom lärde sig att få allt att funka. Men nu har det gått ett bra tag och försvarsspelet är fortfarande inte bra.
Skärp dig Challe, detta är ditt ansvar!
Jag kan ha tålmod med challe för jag ser potential i honom som tränare men nu måste han börja ta i tu med Timrås försvarsspel. I början försvarade jag det med att det var ett nytt spelsystem och att det skulle ta lite tid innan dom lärde sig att få allt att funka. Men nu har det gått ett bra tag och försvarsspelet är fortfarande inte bra.
Skärp dig Challe, detta är ditt ansvar!
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Nu känns det jävligt onödigt att primadonnan skröder fick snubbla in den nyss.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Han (Tenkrat) har spelsinne, skridskoåkningen och skottet, det är väl det en duktig forward ska ha...... FFFFAAAAAANH!!!!
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
MB: ja han får nog fnatt om småkrorna lyckas vinna i kväll, tappade ju fattningen sist med en herras massa svordomar det blir så när man är spontan
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Hassan: Ja det är ju det som jag gillar, han snackar som man gör i soffan, svär och lever fan, sen ställer han krav också
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
fighter: nej flyg upp han till Skellefteå istället här gör han säker succe här. Ni såg ju hur bra Jari blev när han kom till oss han har tillfört mycket i skellfteås spel på sistone.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Härligt att Challe vaskar lite. Kanske blir det en tankeställare får nå´ra.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
MB: Jag gillade när han svor som en borstbindare igår när småkronorna kunde ha fått straff i slutet.
« Föregående · 961429 · Nästa »