1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Skellefteå AIK 2013-02-02


Timrå IK - Skellefteå AIK 2013-02-02

Hemmafacit är katastrofalt dåligt, nu tål man vad som helst i E-on Arena. Det är bara att fara ut och stötta laget. Sen kan man ju alltid hoppas på något kul av någon kompis i pausen, en historia t. ex. Jag bjuder på denna redan nu:

En äldre man stod och väntade på Ö-vikståget i Sundsvall. Då kommer en SJ-tjänstman fram och tittar på mannens biljett. -Men detta är ju en barnbiljett utbrister han. -Ja, svarade mannen, då förstår du hur försenade ni är.

Redigerad kommentar


« · 1557060
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.