+ 6
Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
« Föregående · 2408460 Till forumet
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Nej nu tycker jag ni ska ta vinna emot Skelle, ta lite poäng från dom tack!
+ 4
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Meduza:
Är det nu man skall spela Möller som 1:a målskytt samt spela att Skellefteå vinner med minst 2 mål ;)
polaren skrev något liknande om någon spelare i motståndarlaget förra gången och då gjorde han 4 poäng haha
Sådant här alltid roligt att följa, antingen är det Jinx på supernivå eller så är Oskar blek ;)
Lycka till
Är det nu man skall spela Möller som 1:a målskytt samt spela att Skellefteå vinner med minst 2 mål ;)
polaren skrev något liknande om någon spelare i motståndarlaget förra gången och då gjorde han 4 poäng haha
Sådant här alltid roligt att följa, antingen är det Jinx på supernivå eller så är Oskar blek ;)
Lycka till
+ 6
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
{9037}: jag tror att Möller är lika blek som han var i landslaget och att Halloran gör 2 kassar.
4 - 2 till Timrå💥❤️🤍❤️💥
4 - 2 till Timrå💥❤️🤍❤️💥
+ 4
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
EXPLORERSMÅLAND: Skål på dig, känns som er match är den säkraste ettan på långan imorn😎🍻
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Fullsatt imorrn och man är på plats o ska svinga lite bägare. Blir garanterat torsk. Möller gör 3-trick.
+ 7
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Nu släpp vi Galan igår å ladd för match i EON imon!!!
Strax öppna bolage å helgdrickat ska investeras!!
Låt dä rinn lätt ikväll rabbuslingar!!
Timråååå Timrååå vi ska supa vi ska slåss…..🥳🎉
Trevlig helg!!
Strax öppna bolage å helgdrickat ska investeras!!
Låt dä rinn lätt ikväll rabbuslingar!!
Timråååå Timrååå vi ska supa vi ska slåss…..🥳🎉
Trevlig helg!!
+ 4
Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Sällan har väl så många biljetter sålts till en hemmamatch vi med ALL sannolikhet kommer förlora (enligt mig då…)?
+ 16
« Föregående · 2408460
Bara skrock eller vidskepelse. Jag är säker på att varken laget eller tur/otur påverkas om man som jag alltid tror på vinst, eller som många i detta forum "säger" att dom tror på förlust!
Älskar mitt Timrå lag!
Spela 4 - 2 och tjäna en slant!❤️🤍❤️