Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
« Föregående · 2664009 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
vonDöbeln: "Jag ska fan ha en detaljerad beskrivning om varför Juel är på bänken idag. Pissklubb"
Det är faktiskt en gåta efter 2 stabila insatser av Juel, helt otroligt.
Det är faktiskt en gåta efter 2 stabila insatser av Juel, helt otroligt.
+ 9
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Skillnaden är målvakterna o Strömberg i den här matchen.
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Söderöver: För helvete. När ska vi börja vinna tekningar i egen zon? Känns som vi blivit mycket sämre att teka på sistone
+ 5
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
MEN BYT MÅLVAKT FÖR HELVETE
TRE TVEKSAMMA IDAG.
Jag ska fan ha en detaljerad beskrivning om varför Juel är på bänken idag. Pissklubb
TRE TVEKSAMMA IDAG.
Jag ska fan ha en detaljerad beskrivning om varför Juel är på bänken idag. Pissklubb
+ 9
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
DJ Hemp: Men byt målvakshelvete och skicka dahlen till östersund.
+ 8
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Lundin inne i PP, vettefan vad jag förväntade mig av snusmumriken.
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
bar mofftak: efter 5 trippingar kan de inte hålla emot längee
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Dubbeld: Sjuk räddning. Bra tryck av Timrå nu, synd det blev PP bara
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Blir fan förbannad över hur domaren som är NÄRMAST SITUATIONEN INTE TAR DEN UTVISNINGEN
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Jaha.. får vi se något annorlunda nu då eller samma jävla PP?
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
neutral: Gissar att denna match avslutas med mål av Dahlén på pass av Strömberg
+ 4
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
neutral: Hoppas att Jokinen kan kliva in där och hjälpa #54 att utveckla sitt spel. Han har kört fast nu även om han säkert snart blixtrar till igen.
Om det är en operation som behövs för axeln så gör det och var borta ett halvår.
Om det är en operation som behövs för axeln så gör det och var borta ett halvår.
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR Å LÅT RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳😇🙏
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Hank: No. 54 är livrädd på isen. Förvänta er inget därifrån. Om han ändå kunde försöka visa lite offervilja, gå in i närkamper och försöka komma in i spelet men nej.
Vi vet ju att killen kan så otroligt mycket bättre men i nuläget platsar han inte ens i Djurgården
Vi vet ju att killen kan så otroligt mycket bättre men i nuläget platsar han inte ens i Djurgården
+ 5
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Den här omgången handlar endast om att tappa så lite mark som möjligt mot Leksand för de kommer ta 3. Kan vi åtminstone ta poäng är jag nöjd
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Synct: Härligt att även Timrå lyckats vinna kampen framför mål o nätat 2 ggr om denna match.
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Hank: Han är värdelös mot forwards som är starkare än honom. Det är inte så många, SAIK har nog ett gäng. Nästan alla spelare har typer av motstånd de inte fungerar mot.
Just nu är det en del tveksamma beslut också vilket inte förbättrar situationen.
Just nu är det en del tveksamma beslut också vilket inte förbättrar situationen.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Bee: "och jag håller med om att han gör en riktig pissmatch."
Hårda tonerna kommer inte efter en match, han har varit extremt tveksam framför egel mål i flera matcher nu, ställer ju mer till det för egna målvakten när han står och puttar helt utan tanke.
Hårda tonerna kommer inte efter en match, han har varit extremt tveksam framför egel mål i flera matcher nu, ställer ju mer till det för egna målvakten när han står och puttar helt utan tanke.
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Söderöver: Jo han e skadad de e antagligen hans axel som spökar men har inget sagt till mig men....🇺🇿
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
snabba beslut i forsvaret, tack
nu vill vi ha medstuts o p.p
nu vill vi ha medstuts o p.p
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Måste säga att jag verkligen är fundersam över att vi har bytt målvakt inför dagens match...
Juel har varit stabil två matcher i rad.
Johansson har inte gjort en enda aktion så här långt som inte är att förvänta sig av en seniormålvakt - snarare tvärtom. 1-2 målet är direkt svagt agerat och han tar även 3-3 målet om han har en bra kväll.
Juel har varit stabil två matcher i rad.
Johansson har inte gjort en enda aktion så här långt som inte är att förvänta sig av en seniormålvakt - snarare tvärtom. 1-2 målet är direkt svagt agerat och han tar även 3-3 målet om han har en bra kväll.
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Hank: Dahlen är också helt under isen. Högst lön i laget och spelar sämre än de flesta i laget. Om han avgör i 3e är han förlåten
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Zäta75: Synct: Hur många av pausintervjuerna med Lander har innehållit något av följande i år?
* Det är inte bra alls
* Vi bjuder på för mycket i egen zon
* *Vi måste steppa upp
Alla? 95%? 99,9%?
Surt att man så konsekvent blir så liten efter ett mål. Borde ju bli tvärtom. Men istället blir man ängslig och spelar skit, rent ut sagt. Vart är vinnarmentaliteten? Vart är jävlaranammat?! Sjukt.
Det här kollektiva psyket kommer ju inte bli långlivat i ett slutspel. Tack gode gud för att det inte blir kvar nedåt. Hade ju aldrig gått.
Nåväl, även om det mest troligt blir en torsk ikväll FINNS ju fortfarande chansen för poäng. Det kan gå.
* Det är inte bra alls
* Vi bjuder på för mycket i egen zon
* *Vi måste steppa upp
Alla? 95%? 99,9%?
Surt att man så konsekvent blir så liten efter ett mål. Borde ju bli tvärtom. Men istället blir man ängslig och spelar skit, rent ut sagt. Vart är vinnarmentaliteten? Vart är jävlaranammat?! Sjukt.
Det här kollektiva psyket kommer ju inte bli långlivat i ett slutspel. Tack gode gud för att det inte blir kvar nedåt. Hade ju aldrig gått.
Nåväl, även om det mest troligt blir en torsk ikväll FINNS ju fortfarande chansen för poäng. Det kan gå.
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Zäta75: Tänk om det varit Eronen som missat markering framför eget mål vid kvitteringen. Vilket jävla liv det skulle blivit men för vissa andra backa verkar tålamodet vara oändligt
+ 1
« Föregående · 2664009 · Nästa »