Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
« Föregående · 1213094 Till forumet
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Johan J: NU var du väldigt snabb, hann före mig. Jag som fått små pikar för att starta nästa matchtråd för tidigt.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
John K: Skulle jag vara dig så skulle jag gardera mig genom att starta alla resterande matchers matchtrådar nu på en gång.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Knylan: Nej, jag håller inte med dig, lite sansat får det väl vara? Sportsligt you know.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
John K: Vi borde sätta upp ett schema så att ingen hamnar i kläm.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Laken:
ja med det står väl inte så mycket där?
Men vår fransos kommer tydligen inte att spela mer innan jul iallafall.
ja med det står väl inte så mycket där?
Men vår fransos kommer tydligen inte att spela mer innan jul iallafall.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Laken: ja . . tänkte på någon mat nyttigt som tex omfattning och beräknad rehabiliteringstid .. eller tycker du att infon som fanns nedan är allt man kan tänkas behöva ?
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Det vore hemskt om Gabbe och Meunier är borta nu. Båda har varit riktigt bra sista 10 omgångarna. Samtidigt så är det ju bara än mer bevis på att Linkan MÅSTE ta in fler spelare, eller så vill jag gärna veta hur han tänker när vi har några forwardsskador och två på JVM i slutet av dec...
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
RocknRolf2: gabbe har väl typ varit bra i varenda match . vilket tapp de blir .
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
superfalle: All info som finns hittar du i dessa länkar:
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Ambroo: Ja men då kan man ändå se en liten ljusning i att 2 st ev. kan spela imorgon alt. Torsdag + att Sonnie är tillbaks imorgon. Eller?
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Hahl Bundy: Har inte hört något om, Styf, Sonnenberg på ett tag, någon som vet nåt om när dom ska kunna medverka igen
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
tik02: Styf har varit ombytt i 2 matcher nu men har inte spelat, kan säkert vara med om det skulle behövas.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
tik02: Jag var ut till E-on idag och tittade på juniorhockey. Då träffade jag en som sa sig vara initierad, han sa att både Styf och Sonnenberg spelar mot Södertälje. Man har gett sig fasen på att ta 3 poäng mot ett lag längre ner i tabellen. För att lyckas med det satsar man allt på att få bästa möjliga lag på grillerna.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
tik02:
Fick ett sms från Linkan för en stund sedan. Det var inte mycket han hade att komma med, men det lilla han hade hittar ni här
Fick ett sms från Linkan för en stund sedan. Det var inte mycket han hade att komma med, men det lilla han hade hittar ni här
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Mer om skadeläget inför kvällens match...
– Ja, vi utesluter inte att vi kanske fyller ut truppen med en forward om rätt namn kommer upp, säger Stefan Lindqvist.
Redigerad kommentar
– Ja, vi utesluter inte att vi kanske fyller ut truppen med en forward om rätt namn kommer upp, säger Stefan Lindqvist.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Bra att Micha har ett par matcher med S-vall i kroppen i alla fall. Riktigt tråkigt om Sebbe skulle behöva tacka nej till landslaget.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Tänk om vi ändå kunde vinna komfortabelt ikväll utan nån onödig nervositet.
Om man bara kunde stå där avslappnat o se Timrå leka sig igenom matchen med låt säga 6-0, 7-1 ungefär.
Vad skönt det vore.
Om man bara kunde stå där avslappnat o se Timrå leka sig igenom matchen med låt säga 6-0, 7-1 ungefär.
Vad skönt det vore.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Hahl Bundy:
Ja du, tänk om.
Lagomt med 3-0 efter första per, och 5-0 efter andra och sedan ett 6:e mål direkt i sista.
Det vore något det.
Ja du, tänk om.
Lagomt med 3-0 efter första per, och 5-0 efter andra och sedan ett 6:e mål direkt i sista.
Det vore något det.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Jag hoppas på 5800 ikväll o ett fruktansvärt liv.
Jag tycker att laget är värt minst det!
Vi syns o hörs.
Jag tycker att laget är värt minst det!
Vi syns o hörs.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Hahl Bundy: 5800 och 7-1...Lyckopillrena funkar bra märker jag.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
T T: Ja, det var ju halva priset på biljetter enligt tidningen. Alltid lockar det nån ströåskådare. Två vänner till mig som inte brukar gå så ofta skulle dyka upp ikväll. Fast allt över 5500 skulle jag tippa är lite väl optimistiskt.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Dream Team: Neggo! :)
Fast matchen går ju på C+ ikväll.
Hmm nu blev det ett svårt val för mig.
Fast matchen går ju på C+ ikväll.
Hmm nu blev det ett svårt val för mig.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Dream Team: Kollat med Birsta nu.. De säljer till halva priset samt att det säljer till halva priset ute i eon.. Bra det kanske folk som vanligtvis inte går kan komma dit och gilla vad de ser..=)
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Grymt viktig match idag. Får väl se om Timrå lyckas höja sig även när motståndet är SSK. Jag hoppas på det, men jag vet inte riktigt... Timrå har ju misslyckats tidigare i sånna här matcher.
Gosh. Jag hoppas verkligen att spelet stämmer idag.
Gosh. Jag hoppas verkligen att spelet stämmer idag.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Kerstin_k: Jag tippar Timrå-vinst 4-1 och 4976 åskådare på läktaren.
Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
| Timrå IK | |||||||||||
| | |||||||||||
| 35. LINDBÄCK, Anders | |||||||||||
| Goalkeepers | 1. ÅKERLUND, Magnus | ||||||||||
| | |||||||||||
| 1st Line | 2. MOE, Eric | 9. CASLAVA, Petr | |||||||||
| 25. SONNENBERG, Martin | 13. CORSO, Daniel | 7. HYNNING, Fredrik | |||||||||
| | |||||||||||
| 2nd Line | 23. SKOGS, Tomas | 4. GRANATH, Elias | |||||||||
| 27. PÄRSSINEN, Timo | 26. PIROS, Kamil | 19. SVENSSON, Björn | |||||||||
| | |||||||||||
| 3rd Line | 8. SUNNQVIST, Sean-michel | 33. KARLSSON, Mattias | |||||||||
| 16. AXELSSON, Anton | 51. LANDER, Anton | 91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus | |||||||||
| | |||||||||||
| 4th Line | |||||||||||
| 14. STARKOV, Kirill | 17. ANGER, Niklas | ||||||||||
« Föregående · 1213094
5 Djurgård 28 12 5 11 0 75- 68 41
6 Luleå 28 11 5 12 2 76- 79 40
7 Frölunda 28 11 6 11 0 73- 78 39
8 Brynäs 28 7 12 9 4 64- 61 37
9 Timrå 28 8 9 11 1 71- 81 34
10 Rögle 28 9 5 14 1 67- 82 33
11 Modo 28 5 12 11 5 71- 76 32
12 Södertäl 28 7 7 14 2 67- 95 30
OMGÅNG 29
Brynäs - Rögle
Timrå - Södertälje
Skellefteå - Djurgården
Frölunda - Luleå
HV71 - Modo
Linköping - Färjestad
OMGÅNG 30
Färjestad - Skellefteå
Södertälje - Linköping
Djurgården - Rögle
Brynäs - HV71
Modo - Frölunda
Luleå - Timrå
Redigerad kommentar