Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
« Föregående · 1449343 Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Timrå spelar darrigt som fan. Tombolahockey. Nya dragningar i varje period. Känns dessutom avslaget och glest t hallen...
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
hubbenorlen: spelar ingen roll att växjö lirade match igår, dom är bättre över hela banan
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Vi måste sluta uppträda ängsligt på hemmaplan, speciellt mot lag som Växjö
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Skicka torp åt hvete. Ta timeout, ser så jävla lojt ut så det finns inte
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
@nilsnorell Ska inte spela så jag står också o hejar.
John K:Ridderwall skrev på twitter igår att han inte skulle stå
SteffRidderwall Stefan Ridderwall
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Blizzard: Lundström eller Riddervall? Skitsamma, vi måste vinna i vilket fall som helst.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
John K: mmm växjös slöa backar blur mumsiga för våra frw om dom sätter in samma växel som man valde inför saik...
Sedan undrar jag om tik har lärt sig hur man ska möta växjö?
Deras spel bygger ju så gott som endast på att motståndarna tappar puck i deras zon o pang snabb omställning. Om timrå inte tänker tvinga växjö att hålla pucken så gäller det verkligen att ALLA gör sitt jobb!
Jag skulle inte ha något emot att vi får ett tidigt mål som tvingar upp växjö lite. För då kommer det växjö tavlor säkert som amen i kyrkan
Sedan undrar jag om tik har lärt sig hur man ska möta växjö?
Deras spel bygger ju så gott som endast på att motståndarna tappar puck i deras zon o pang snabb omställning. Om timrå inte tänker tvinga växjö att hålla pucken så gäller det verkligen att ALLA gör sitt jobb!
Jag skulle inte ha något emot att vi får ett tidigt mål som tvingar upp växjö lite. För då kommer det växjö tavlor säkert som amen i kyrkan
Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Dags nu att visa oss att det går att vinna mot ett lag från nedre halvan av tabellen. Förutsättningarna blir inte bättre än så har. Seger nyligen mot SAIK som ger råg i ryggen. Dessutom har Lakers spelat match också på lördagen. Kämpa till oss segern!
Just go for it!
« Föregående · 1449343