Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
« Föregående · 2474089 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Inga jävla bjudningar nu, stäng matchen. Ge dom inget och giv oss frid och vinn!
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Zäta75: Samma här!!!! Frugan frågar om hon ska ringa efter balansen!!!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
2 måls ledning, 10 minuter.
Håll i - håll ut för HELVETE gubbar!!
Håll i - håll ut för HELVETE gubbar!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Dubbeld: JAG STÅR UPP OCH SKRIKER rakt ut när Eronen bombar in den
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
vonDöbeln: Men Da'n såte'n igen Yeeeeeeezzzzzz!!!!!!!!!!!!!
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Erixon bedrövlig vid Växjös mål men nu 5mot3 avgör nu för helvete
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Mm Erixon ska inte behöva hålla eget mål defensivt!
Hanzl borde ha gjort det.
Hanzl borde ha gjort det.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Synct: Den där får Hanzl ta på eller vem det var som fastnade i Växjös zon. Vi hade fyra spelare på rätt sida och tappar markering
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
JonteD: Det har väl folk sagt här i flera veckor..
Så där jaa, 2-1...snart 2-2 garanterat
Så där jaa, 2-1...snart 2-2 garanterat
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{9386}: En sak e ju bra att sära på Dalle o Pettersson!!!! 👍👍🇺🇿
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Bra att Pettersson vilar sig efter den knepiga utvisningen han drog på sig
Edit: precis när man skriver så glider han in zzZz
Edit: precis när man skriver så glider han in zzZz
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Synct: går aldrig att spela på en ledning i hockey mot Växjö, hoppas Ante fattar det.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Erol Ateceae: Tro mig, de jag är med har fått höra sin beskärda del av mina tankar kring detta. Men avvaktar med motorsågen till slutresultatet är fastställt. Pallar inte med mer trötta kommentarer om ”fEl fOkUs”, ”dÅLiG fÖrLorARe” och ”sPäCksJö hA oCkSå fÅtT mOt SiG”.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Labban: Går vi bara för att försvara ledningen så kommer vi torska.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Dubbeld: Oroande att det ser ut som vi faller tillbaka och bara chippar ut.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
RunarUp: 2-0 inför sista och underbar kampvilja. Dödat 6 min box irad
Kan vi inte betvinga det där jävla Växjöspöket idag och ta 3 välbehövliga poäng tack.
Kom igen nu kämpa för klubben och slutspel
Kan vi inte betvinga det där jävla Växjöspöket idag och ta 3 välbehövliga poäng tack.
Kom igen nu kämpa för klubben och slutspel
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
RunarUp: Ja, och alldeles för många matcher på minnet när vi verkligen hittat sätt att förlora och tappa allt i 3:e.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Labban: Men kryp inte in i förhuden, för då kommer det smälla.
Lakers ger sig aldrig, har vänt många matcher i tredje.
Fortsätt att kliva på när det är läge för det, ingen uppställning i mittzon då hamnar vi på hälarna och då är det kört.
Lakers ger sig aldrig, har vänt många matcher i tredje.
Fortsätt att kliva på när det är läge för det, ingen uppställning i mittzon då hamnar vi på hälarna och då är det kört.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Jåkkinen: Om Lander: "Sjuk, han ville testa", säger Kapanen.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Tappade 3-1 mot Växjö senaste matchen.
Tappade 2-0 mot Örebro ganska nyligen.
Det finns gott om tid för Timrå att sumpa det här också, ger mig fan på Stenqvist gör en indianare till 2-1. Sen gör Pettersson självmål till 2-2. Sen avgör Eronen med att köra sönder Johansson o Timrå skickar in Kaarlehto (eller vad han nu heter)
Tappade 2-0 mot Örebro ganska nyligen.
Det finns gott om tid för Timrå att sumpa det här också, ger mig fan på Stenqvist gör en indianare till 2-1. Sen gör Pettersson självmål till 2-2. Sen avgör Eronen med att köra sönder Johansson o Timrå skickar in Kaarlehto (eller vad han nu heter)
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Det jag är mest nyfiken på är vad jag antar även Dahlén luftade med domarn efter perioden.
Vem ska Ludvig Nilsson skicka på sjukhus innan domarna reagerar på hans satsningar?
Han skiter fullständigt o puck och går 70% på huvud.
Han har haft rejäla smällar på bland annat Svensson där hans möjlighet att ta pucken redan varit död.
Det är mer fel där än det är hos Rahimi.
Det är sann ondska på skridskor.
Minns även den helt och fullständigt onödiga slew footen på Petterson tidigare i år.
Antingen behöver domarna/lejkers tränare ta ner honom innan eller så får någon ofra en avstängning och köra han i sargen. Innan det händer något mot någon som inte förtjänar det…
Vem ska Ludvig Nilsson skicka på sjukhus innan domarna reagerar på hans satsningar?
Han skiter fullständigt o puck och går 70% på huvud.
Han har haft rejäla smällar på bland annat Svensson där hans möjlighet att ta pucken redan varit död.
Det är mer fel där än det är hos Rahimi.
Det är sann ondska på skridskor.
Minns även den helt och fullständigt onödiga slew footen på Petterson tidigare i år.
Antingen behöver domarna/lejkers tränare ta ner honom innan eller så får någon ofra en avstängning och köra han i sargen. Innan det händer något mot någon som inte förtjänar det…
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Kerstin_k: minus kliva av, fan man vill ha Lander på isen 60 min per match!
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{9908}:
stats.swehockey.se/Game/Events/629341
Finns inte här.
Brinn av på domarna nu Empa11!
Någon måste göra det nu när Ante är förbjuden.
stats.swehockey.se/Game/Events/629341
Finns inte här.
Brinn av på domarna nu Empa11!
Någon måste göra det nu när Ante är förbjuden.
+ 3
« Föregående · 2474089 · Nästa »