Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
« Föregående · 2658116 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Adam Johansson är stenhård i byxan över att Växjö har skjutit flest skott.
Är verkligen inte beredd att hålla med om att det är så ojämnt som skottstatistiken visar efter att de haft PP och 4 alibiskott i början av perioden.
Är verkligen inte beredd att hålla med om att det är så ojämnt som skottstatistiken visar efter att de haft PP och 4 alibiskott i början av perioden.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Borde vart 2-0 3-0 minst ta Timeout fatta inte någon av tränare horribelt för helvete
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Andersson: Ibland kan det vara bra med en time out i början av matchen!!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Kaj Ko: ja det är ju verkligen inte bara ”backbrist” som gör att det ser ut så här. Här hade ju en annan coach kanske tagit en timeout, Timrå är ju inte alls beredda att tävla på samma nivå som Växjö hittills.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Växjö står bara på offensiva blå och håvar in alla puckar vi strösslar runt oss
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Synct: Timeout efter 0-3 kanske. Men då är det försent!
Vakna Ante!!!
En bra tränare hade ju tagit timeout och skällt ut laget efter noter nu!
Men inte Ante, vi rullar på.
Vakna Ante!!!
En bra tränare hade ju tagit timeout och skällt ut laget efter noter nu!
Men inte Ante, vi rullar på.
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Modano: Bättre matcher .... har man ju sett . Blir det en noll-skottare igen ?
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Labban: ganska rörigt idag gubbs....vi är verkligen inget topplag för närvarande
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Läktarproffset: Men va faan!!!
Nu är det sjunde gången de inte lyckas få ut pucken ur egen zon!!!
Vad är det frågan om???
Nu är det sjunde gången de inte lyckas få ut pucken ur egen zon!!!
Vad är det frågan om???
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Ser bedrövlig ut inte påslagen för fem öre jävla mes hockey
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Läktarproffset: Ta bort Andersson från backen och ta in en riktig back från j20 eller något. Är väl förfan SHL och inte korpen.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Läktarproffset: Förstår inte varför EA ska lasta tid som back när vi har Lyytinen som verkar helt ok. Rulla på 3 backpar
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Synct: Precis. Hopplös uppgift för honom att hänga med där.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
EA står på arslet, Växjö klantar sig men pucken studsar ändå till ett perfekt pass. Motvind.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Precis där ser vi hur bra forwards är på baklängesåkning. Andersson, aj aj.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Typiskt Växjö-mål. Behöver inte spela någon som helst faktiskt hockey för att näta.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Dubbeld: Och hur man med pucken under kontroll inte lyckas lyfta ut den ur zonen. Horribelt
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Men vi har pucken och duttar i egen zon, tappar pucken och tar en utvisning, så jävla onödigt
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Jåkkinen: Forsmark som lägger en myra längs sargen när han har full kontroll på pucken, hur farlig vändning som helst direkt
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Jåkkinen: nu blir jag gnällig, känner en klubba på handsken, faller som en fura....löjligt
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Bee: Nu ringer det snart.
Vi måste lära oss att få ut pucken ur egen zon. Nu kostar det ett BP och ev mål
Vi måste lära oss att få ut pucken ur egen zon. Nu kostar det ett BP och ev mål
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Skärpning i rensningarna nu gubbs. Växjö är för bra om de får behålla pucken i offensiv zon helt gratis
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
{297}: Tårarna bara spolade nerför kinderna hela hyllningen 🇺🇿🇺🇿😎
+ 2
« Föregående · 2658116 · Nästa »
Kan inte bli sämre iaf...
EP skjuter högt över i öppet kanonläge. Han är verkligen inte i form...