Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
« Föregående · 2799023 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
BaraTikare: Ja, det kan vara en början på en förlustsvit. HV och Skellefteå blir inga lätta matcher de två kommande. Vi får se om energin är tillbaka annars blir det två ytterligare torskar. Helt i onödan. Denna säsong har vi verkligen chansen att gå långt...
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
erathoo: Domaren ser hela situationen och bara står och ”vinkar upp” EP när han blir nertacklad och fasthållen. Sjukt feg domare att inte våga blåsa, det är i princip en frilägesutvisning, Växjö får enorm fördel. Inte för att jag tror att vi hade hunnit göra mål på 20 sekunder men principmässigt är helt åt helvete.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
erathoo: Kim är nog en av de bättre straffläggarn som spelat i timrå.. om inte den bästa..
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
erathoo: Det var väl Daniel Eriksson igen ikväll? Tror vi ska vara glada att han ville åka hem snabbt och sket i allt.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: Ja tränar de ens straffar? Om inte bör man börja med det. Låt heta spelare ta straffarna
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Tvärtom, detta måste varit botten. Måste varit decenniets sämsta hemma insats.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Att hockey kan vara så tråkigt! Det enda positiva är att det bara kan bli bättre!
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Hoppas Modo vinner mot Skellefteå nu då, så vi får behålla lite luft neråt
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Dags att släppa allt som varit nu, lägg ner alla bojkotter etc.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Sen måste vi väl snacka lite domare också....hur kan det vara ok att trycka till EP långt efter pucken kommit lös i situationen innan McLaughlin stolpskott i övertiden?
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Det vi bevittnade ikväll är starten på en förlustsvit. Från harmoni till disharmoni, himmel till helvete — över en skitsak!
Låt oss hoppas att säsongen (vår sista chans att på riktigt utmana om guldet?) inte sumpats…
Låt oss hoppas att säsongen (vår sista chans att på riktigt utmana om guldet?) inte sumpats…
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Man får väl tacka för 1poäng som vi absolut inte är värd, det är den sämsta matchen för säsongen, detta vill jag inte uppleva igen!
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Jävla tur att de inte vann, hade blivit en jobbig dag för Innala och Backlund imorgon…
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Modano: sen undrar man om man inte ens tränar på straffar ens?...så jävla tama så det finns inte.
Är det detta lag som vi är tänkt att ta guld med så är jag rädd att väldigt många supportrar kommer att bli besviken..
Är det detta lag som vi är tänkt att ta guld med så är jag rädd att väldigt många supportrar kommer att bli besviken..
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Andersson: Vi skänker bort 2p till bottenlaget Växjö på hemmaplan ikväll. Det är dåligt.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
1 poäng med rånarluvan på. Helvete, vilken menlös tillställning. Var tvungen att ta bort alla vassa föremål från bordet, annars hade jag börjat självskadekarvat mig i armarna.
Hartmann sämst på plan, men det var fanimej tuff konkurrens. Hela den kedjan var rent hemsk att bevittna.
Fick mess från en polare som var på matchen: "det var fan mer livat under coronasäsongen".
Men grattis Växjö! Tack för en fin match! Ni var jätteduktiga och vi hoppas att poängen kommer väl till pass. Hockeyrivalskramar!
Hartmann sämst på plan, men det var fanimej tuff konkurrens. Hela den kedjan var rent hemsk att bevittna.
Fick mess från en polare som var på matchen: "det var fan mer livat under coronasäsongen".
Men grattis Växjö! Tack för en fin match! Ni var jätteduktiga och vi hoppas att poängen kommer väl till pass. Hockeyrivalskramar!
+ 8
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Vargher85: Precis ingen match nån kommer minnas till våren. Men kanske en poäng som kan vara skillnaden i tabellen när allt drar ihop sig.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Vargher85: Fast hade man levererat 60% av det man gjorde mot Modo och Brynäs så hade det blivit 3 poäng så visst kan man vara besviken. 2 poäng skänker man bort helt i onödan.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75:ej godkänt. . haha nej verkligen inte...Detta var årets sämsta insats. ..förutom klubbledningens agerande då... och då skojar jag inte ens. 😏
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Varför inte Kapanen Walli på straffar istället för iskalla gubbarna Päjjärvi Pettersson Rigtare också
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Ja Pääjärvi bör ej ta atraffar. Bra på frilägen dock. Olika saker
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: Jag väljer att se det såhär: Timrå hämtar igen ett tvåmålsunderläge i sista perioden och tar poäng i en match som ingen kommer minnas om en vecka.
+ 8
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Erre92: Ruggigt dåliga straffar återigen. Ruggigt dålig match, från start till stopp.
Men va fan; vi ska ju älska allt och se det fina i allt numer. Here it goes.
Matchens höjdpunkter;
1) poäng trots megasuperdeluxdåligt spel.
2) Pilö bröt inte benet
3)...
Men va fan; vi ska ju älska allt och se det fina i allt numer. Here it goes.
Matchens höjdpunkter;
1) poäng trots megasuperdeluxdåligt spel.
2) Pilö bröt inte benet
3)...
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
vonDöbeln: Hirschovits kunde lägga straffar men de är väl fornminne ..... 10-15 år sen iaf
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kan man träna på straffar? Om så, varför är det så jävla omöjligt att göra mål.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Jag skiter fullständigt i 1p idag, jag hade fan hellre torskat med 5-0 så man hade kunnat göra annat sista perioden, en av de pissigaste hockeykvällarna på länge, och sämst matchen på hela säsongen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Timrå är verkligen värdelös på straffar...sveriges mest framtunga lag. Jo.tjena.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kerstin_k: Nej, den enda mer eller mindre garanterade målskytten vi har är väl Pääjärvi på frilägen men är det straff så går det för sakta för honom.
Tror tränarna blandar ihop friläge och straff men det är helt olika discipliner.
Tror tränarna blandar ihop friläge och straff men det är helt olika discipliner.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
VARFÖR får alltid Pääjärvi chansen? Även under Antes tid, kan inte minnas att han satt en enda straff
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{10774}: Vi får 1p mot usla Växjö. Bättre än 0 men ej godkänt
Och det är 100% Oldeen håller på Växjö!
Och det är 100% Oldeen håller på Växjö!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Har vi haft en enda säsong de senaste 10 med ordentliga straffskyttar?
Fanimej patetiskt.
Skämskudde till hela jävla laget idag.
Stal en poäng som de inte förtjänade.
Fanimej patetiskt.
Skämskudde till hela jävla laget idag.
Stal en poäng som de inte förtjänade.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: men låt Pääjärvi lägga en straff för fan, han har väl gjort mål på 8/10 frilägen denna säsong.
Nä det gick ju inte så bra.
Nä det gick ju inte så bra.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
BlackBay: Låt Hållander Wedin Päjäärvi ta straffar plus Pilö. Ej Dahlen Kapanen
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
JonteD: Timrå har alltså en kedja med Hartmann, Eisenmenger och Johansson. Där kan vi snacka iskallt gäng.
+ 10
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Andersson: Sjukt att domaren står och ser två solklara interference på två timråspelare så att Växjö får 3-1-läge och domarjäveln står och ”vinkar upp”. Helt sjukt. Våga använda pipan för fan.
+ 2
« Föregående · 2799023 · Nästa »