Enligt webradion var timråklacken den bästa och största bortaklacken som varit där. Kul och höra. Vilket lag är nästa att bli invaderade av tikare?
Timråklacken, den bästa bortaklacken i Leksand
« Föregående · 358016 Till forumet
« Föregående · 358016